אילתרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 24/4/2012 12:06 ● ערב ערב 2547
אילתרבות

מרוקדים עם מיטב המרקידים



תמונת כתבה


תושבי אילת ואורחיה מוזמנים להרקדת חוף תחת כיפת השמיים. החל מהשבת הקרובה, ומדי שבת, מהשעה 21:00 בערב, בטיילת הצפונית, סמוך ל'מול הים'.
הכניסה חופשית, כולם מוזמנים.

חגיגות יום העצמאות באילת


חגיגות יום העצמאות ה – 64 למדינת ישראל יתקיימו ביום רביעי, ג' באייר, 25.4.2012 החל מהשעה 20:00 בטיילת הצפונית (סמוך לרחבת 'פנינת אילת'). על הבמה המרכזית: רוני וקשיו במופע לילדים, כוכבי הסדרה לגיל הרך ב- HOT VOD . לי בירן ולהקתו. חן גואטה מהתוכנית THE VOICE , בליווי הרכב נגנים אילתים. מופע מחול של בית הספר למחול במתנ"ס 'קולייר'. מנחים: אודי ואביעד (גור ואוח), כוכבי ערוץ הילדים והסדרה 'סבבבנט'. המופע המרכזי: הג'יפסי קינגס, הלהקה המובילה בעולם בקצב הרומבה והפלמנקו עם מיטב הלהיטים המוכרים, ביניהם: "ג'ובי ג'ובה", "באמבולאו", "וולארה", "און אמור". עוד במהלך הערב, מופע זיקוקין מרהיב. מוזיאון 'אילת עירי', כבכל שנה, יהיה פתוח לקהל הרחב, ללא תשלום בין השעות 12:00-20:00. גם השנה, יתקיימו שיוטי יום העצמאות ע"ש עוזי יקותיאלי ז"ל, בהשתתפות בוגרי מועדון השייט לדורותיהם, פרטים במועדון השייט: 08-6334272. בנוסף, כמיטב המסורת, בסיס עובדה ייפתח לקהל הרחב. האירוע יתקיים ביום העצמאות, יום חמישי, 26.4.12, בין השעות 0900-1300. תתקים תצוגה מרהיבה של מטוסים ומסוקים מכל המערכים – קרב ותובלה, תצוגת חימוש אווירי (פצצות,טילים), ציוד חילוץ והצלה ייעודי ועוד אמל"ח ואמצעים של חיל האוויר. במהלך היום, יתקיים מטס מיוחד של מטוסי קרב – מומלץ! במקום יוצבו דוכני מזון, יהיו פינות יצירה לילדים ובמת הופעות.

אסף אמדורסקי-מופע אינטימי



תמונת כתבה


יום ראשון, 29.4.12, פתיחת שערים 20:00, תחילת מופע 21:00, בבר בריכות 'ריף הדולפינים'. כרטיסים: מופעים ועוד 08-6370004.


חגיגת ערוץ ניקלודיאון – בעיר המלכים


כולם מוזמנים לצאת מלכים עם ערוץ ניק וליהנות מחוויה מרגשת וסוחפת חושים ב'עיר המלכים'
*מתחמים מדליקים עם כל הכוכבים מערוץ ניק
*המופע המוטרף 'ניק על הבמה'
*האטרקציות המרהיבות של עיר המלכים
*ועוד המון הפתעות לכל המשפחה.
פתוח שבעה ימים בשבוע. להזמנות – 3044* www.kingscity.co.il.

המלצת ספר
מפריצת דיסק לפריצת דרך



תמונת כתבה


מפריצת דיסק לפריצת דרך: ממשבר להתחלות חדשות- ספר חדש ומפתיע המאתגר את הקוראים לשנות את אורחות חייהם כדי להתחיל בחיים חדשים ובריאים – הספר שמוכיח שאין דבר העומד בפני הרצון


מפריצת דיסק לפריצת דרך: ממשבר להתחלות חדשות הוא ספר חדש ומפתיע מאת אתי סהר המאתגר את הקוראים לחולל שינוי באורח חייהם כדי להתחיל בחיים חדשים ובריאים ולהוכיח שאין דבר העומד בפני הרצון. הספר מתאים לכל אחד – יש בו: סיפור אישי לאוהבי הסיפורת, התמודדות וצמיחה ל'הרפתקנים', שיטות טיפול שונות למחפשים, סיפור גמילה למתמכרים וניסיון אישי למי שמוכן ללמוד מניסיונם של אחרים.

המסר העיקרי שמעבירה המחברת בספר הוא שאפשר לצאת ממצבים קשים מנשוא ולצמוח מהם. כל שעלינו לעשות הוא לקחת על עצמנו את האחריות לבריאותנו ולהתנהלות חיינו ולעזור לעצמנו כי "אם אין אני לי מי לי". רק אנחנו יוצרים את המציאות שלנו ורק אנחנו יכולים לשנות אותה. מטרתה בכתיבת הספר הייתה שהקוראים יזדהו איתה, ימצאו את עצמם בסיפורה וירתמו את עצמם לעזור לעצמם.

אתי סהר נשואה ואם ל-3, תושבת הוד השרון. בעלת תואר ראשון בחינוך קהילתי וגמלאית שרות המדינה. עורכת מבנה, תוכן ולשון של ספרות למיניה. מורה לטכניקת אלכסנדר, מאמנת אישית אשר משלבת את שיטת אלכסנדר עם האימון האישי בדרך אל השינוי.

הספר הוא סיפורה האישי של אתי סהר בו פתאום נעצרו החיים ומאדם בריא, תורם ופעלתן הפכה לאדם ש"אינו יכול". סהר מגוללת את סיפור התמודדותה האמיץ המלווה בכאב חזק מאד של "אין מוצא" אשר ממנו נבעה החלטתה: "הגוף שלי ייצא מהבעיה".

המקרה שלה הוא של פריצת דיסק. "פריצת הדיסק מסמלת בעיניי משהו שעוצר אותך מלהמשיך להזיק לעצמך - צעקה של הגוף: 'עצור! הגזמת!'". לחבר לעבודה היה זה הלב שהשתבש בגיל 39 ובגיל 46 עזב אותנו. אצל מישהו אחר זה יכול להיות אירוע מוחי, סרטן או כל משבר אחר בקריירה, בזוגיות ובתחומי חיים אחרים.

בספר פונה אתי סהר לכל אדם וקוראת לתשומת ליבו ולערנותו כדי למנוע פגיעה אפשרית בגופו ובנפשו ולחיות בבריאות ובאיכות חיים טובה.

"אני מבינה שעברתי 'מבחן' קשה זה לא רק בשבילי והמניע לכל הפעילות שלי היום הוא לעזור לאנשים לא להגיע למצב שאליו הגעתי אני כי אין צורך".

מפריצת דיסק לפריצת דרך, מאת אתי סהר, הוצאת 'אדוונס' 521 עמודים, להשיג ישירות אצל המחברת – אתי סהר באמצעות פנייה באימייל ettysahar8@walla.com או דרך האתר www.hgilad.co.il או בטלפון: 054-6305672

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש