ג'ינס לכל כיס

מאת: אביבה דקל ● 23/5/2012 08:33 ● ערב ערב 2551
במרכז חנויות קטן, לא רחוק מתחנת הדלק במערב 6 (ליד מספרת 'קו היופי') מחכה לכם הפתעה. חנות הבגדים המקסימה - 'דניאל ג'ינס האוס'. החנות מעוצבת טיפ טופ, מתמחה במגוון ענק של ג'ינסים ומציעה בגדי גברים ונשים בכל המידות, כולל מידות גדולות
ג'ינס לכל כיס

החנות 'דניאל ג'ינס האוס' מתמחה בעיקר בג'ינסים, אבל לא רק. אצל דניאל ויוחנן ב'דניאל ג'ינס האוס' תוכלו למצוא בגדי גברים ונשים בכל המידות כולל במידות גדולות - מכנסים ארוכים וקצרים, חולצות, חצאיות מקסימות, שמלות, טייטס, הכל. כל בגד שאתם מחפשים, תמצאו כאן וכל הבגדים יפים, איכותיים ובמחירים נוחים במיוחד. איך מצליח העסק המשפחתי החביב הזה למכור סחורה מעולה כל כך במחירים כל כך נוחים מבלי לפגוע באיכות ובטיב הבגדים שהוא מוכר? אך ורק על ידי הקטנת עלויות! בעסק עובדים בני המשפחה והוא ממוקם במקום נעים ושקט שלא גובה מדייריו שכר דירה גבוה שמדרך הטבע מצריך הגדלת מחירי הסחורה.

בואו נוזיל לכם


דניאל, שמכר בשוק באילת בגדי גברים במשך שנים מספר, ראה את הפוטנציאל הטמון בתחום הביגוד והחל רוקם חלום לפתוח עסק משלו שייתן תשובה לכל מי שמחפש בגדים חדשים, איכותיים ויפים ולא מוכן לקחת משכנתא לצורך זה.
"ראינו מה קורה בשוק האופנה בקניונים ובחנויות הנמצאות במרכזי יוקרה בארץ", מספר יוחנן, שעבד עם אביו דניאל בשוק, "והבנו שחלק גדול ממחירו היקר של הבגד נובע מהעלויות הגבוהות הכרוכות במחירי השכירות והשיווק. זו הסיבה העיקרית, ולעתים גם היחידה, להבדלים בין המחירים האטרקטיביים של הבגדים בשוק, שם מוכרים בגדי איכות במחירים נוחים מאוד, לבין אותם בגדים הנמכרים בחנויות יוקרה. החלטנו לחפש מקום שיאפשר לנו לפתוח חנות לבגדי נשים וגברים – מקום שלא יגבה שכירות גבוהה מדי, כדי שנוכל למכור בגדים במחירים נוחים גם לאנשים שרוצים למדוד את הבגדים בנחת בחנות ולא לקנות אותם בשוק".
לפני כחודש פתח דניאל עם בנו יוחנן את 'דניאל ג'ינס האוס' ומאז פתיחת החנות נוכחו הלקוחות שאפשר למצוא בגדים איכותיים, במחירים מתאימים לכל כיס. הבגדים ב'דניאל ג'ינס האוס' איכותיים ונבחרים בקפידה על ידי הבעלים. חלקם נרכשים אצל יבואנים, העובדים בלעדית עם 'דניאל ג'ינס האוס' וחלקם מקורם ביצרנים ידועים במרכז הארץ. הבגדים כולם בקו צעיר ועדכני, יפים להפליא והשירות במקום אישי. בונוס מיוחד שמקבל כל לקוח ב'דניאל ג'ינס האוס' הוא תשומת לב מלאה ואת כל הזמן הדרוש לו לבחירת הבגד שיתאים לו.

ומה בעתיד? בהמשך מקווים בני המשפחה, שהחנות 'דניאל ג'ינס האוס' תהפוך למותג בפני עצמו, שיצרנים מייצרים ותופרים עבורו את הבגדים שישווקו למיטב החנויות בארץ.
ועד אז אל תוותרו על ביקור בחנות. (תדמית)

'דניאל ג'ינס האוס'
כתובת: שביל צבר 3/3, מערב 6 ליד תחנת הדלק
טלפון: 08-9470431

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש