סופר פארם ביג – אופטיק

מאת: אביבה דקל ● 23/5/2012 08:34 ● ערב ערב 2551
מחפשים משקפי ראייה, משקפי שמש, עדשות מגע או משהו מכל המגוון הרחב של המוצרים האופטיים? מהיום לא צריך לחפש הרבה. תנו קפיצה ל'סופר פארם אופטיק' הממוקם בתוך סניף הסופרפארם ביג בעיר ותמצאו הכל. בואו גם אתם להתחדש
סופר פארם ביג – אופטיק

לפני כשנה נפתחה 'סופר פארם אופטיק' בביג באילת. מאז יכולים גם תושבי אילת והערבה ליהנות משרותיה של הרשת המקצועית 'סופר פארם אופטיק' שהוקמה בפורמט של חנות בתוך חנות בשנת 2008 וכיום היא רשת האופטיקה השלישית בגודלה בישראל עם 22 סניפים.
ב'סופר פארם אופטיק' ביג אילת, כמו בכל חנויות הרשת, חדר בדיקה מהמתקדמים בתחום, בו מועסקות האופטומטריסטיות המוסמכות נועה לרנר ודיאן מאיר. השתיים מקבלות את הלקוחות בחיוך ובאדיבות ומבצעות את הבדיקה באופן מקצועי ביותר. כל בדיקות הראיה מבוצעות ב'סופר פארם אופטיק' אילת חינם- כולל בדיקת ראיה למשרד הרישוי לצורך חידוש או קבלת רישיון רכב.
ב'סופר פארם' אילת תבצענה האופטומטריסטיות בדיקת עיניים מקיפה ותתאמנה לכם משקפי ראיה עם עדשות מתאימות- משקפי קריאה למקרים של ליקוי ראיה מקרוב, משקפי ראיה לראיה מרחוק ומשקפי ראיה בעלות עדשות מולטיפוקל למקרים של ליקוי ראיה מקרוב ומרחוק.
מי מפחד ממשקפי מולטי פוקל?
יש רבים החוששים ממשקפי מולטיפוקל בשל הזמן הדרוש להתרגל לשימוש בהן. רשת 'סופר פארם אופטיק' מציעה עדשות מוטי פוקל-LIFE BY TEVA המיוצרות בטכנולוגיית ליטוש אחורי- הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. עדשות אלו מתאפיינות במבנה אופטי המבטיח שדה ראיה רחב, התאמה אישית לנתונים האובייקטיביים של כל לקוח, ועיצוב העדשה בהתאם למגוון מסגרות המשקפים. לעדשות ליטוש אחורי המרחיב את שדה הראייה על ידי קירוב משטח הראיה לעין תוך הפחתת אזורי הטשטוש, מחקה ראיה טבעית ומקטין את משך זמן ההסתגלות למשקפיים.
מחירי העדשות נעים בין-861 ₪ ועד 4,500 ₪ לזוג עדשות מותאמות אישית. ב'סופר פארם אופטיק' מתחייבים להחזיר ללקוח שלא הצליח להסתגל לעדשות את מלוא סכום הקניה בטווח של שלושה חודשים מיום הקניה.

האם אתה זקוק לעדשות מולטיפוקל?


שאלון לאבחון עצמי, שסופק על ידי אופטומטריסט מוסמך ומתאם אופטיקה ברשת 'סופר פארם אופטיק'.
1. האם אתה מצליח לקרוא מהדף ממרחק שהיית רוצה לקרוא או שעליך לקרב/להרחיק כדי שתוכל לראות כשורה?
2. האם אתה מתעייף בזמן קריאה כעבור זמן קצר?
3. האם אתה סובל מכאבי ראש כתוצאה מקריאה במשך 15 דקות ומעלה?
4. האם בזמן קריאה האותיות "קופצות" לך?
5. האם אתה צופה במחשב למעלה משעתיים וחצי/ שלוש ביום?
6. האם בזמן נהיגה אתה מצליח לראות גם את לוח השעונים?
7. האם אתה מצליח לצפות בטלוויזיה ובמקביל לראות את המספרים בשלט?
8. האם אתה מצליח במהלך קניות בסופר לראות את השילוט מרחוק וגם את הכתוב על גבי המוצר?
תשובה חיובית על 3 שאלות ומעלה מעידה כי קרוב לוודאי שהגיע הזמן לפנות לאופטומטריסט מוסמך לביצוע בדיקה מקיפה.
טלפון להזמנת תורים לבדיקת עיניים: 077-8881127.

משקפי שמש- לא פחות חשוב


הקיץ בפתח והגיע הזמן להצטייד במשקפי שמש. השמש היוקדת בחודשי הקיץ הישראלי ובקיץ האילתי במיוחד, מסוכנת מאוד לעיניים ומחייבת כל אחד להרכיב משקפי שמש. הנזק מקרינתUV הנפלטת מהשמש היא בעלת מרכיב מצטבר ועל כן כדאי להרכיב משקפי שמש כבר מגיל 0 כדי להגן על העיניים. רשת 'סופר פארם' אופטיק היא רשת העומדת מאחורי המוצרים שהיא מוכרת ומציעה ללקוחותיה אחריות עליהם. ברשת 'סופר פארם אופטיק' תוכלו להתייעץ עם איש מקצוע ולברר האם המשקפים עומדים בתקנים ומסוגלים לחסום 95% מהקרניים המזיקות. ב'סופר פארם אופטיק' מאמינים כי איכות היא לא מילה גסה ועובדים עם החברות והמותגים המובילים בשוק:
RAY-BAN, VOGUE, EMPORIO ARMANI, GUCCI, JUSTCAVALLI, PIERRE CARDIN, POLO RALPH LAUREN, VERSACE, POLAROID, BOLLE ומותג הבית GIO BY GIOVANNI. אז אל תחשבו פעמיים ובואו לראות מה יש ל'סופר פארם אופטיק' להציע לכם. (תדמית).

טיפים שיעזרו לכם לבחור את משקפי השמש שלכם:


1.משקפיים קונים ברשת מורשית העומדת מאחרי המוצרים שלה ומציעה ללקוחותיה אחריות.
2. חפשו עדשות מסננות קרינה אולטרה סגול UV, UV400
3. משקפיים בעלות עדשה כהה מדי באיכות ירודה וללא מסנן UV מגבירים את הסיכוי לנזק שכן בעת הרכבתם האישונים מתרחבים ויותר קרינה מזיקה נכנסת לעין. בחרו בעדשה המשקפת את הצבעים בצורה המציאותית ביותר.
4. העדיפו עדשות פלסטיק עם ציפוי ANTI SCEACH נגד שריטות. עדשות זכוכית שבירות מסוכנות לאנשים העוסקים בפעילות ספורטיבית
5.הגודל כן קובע. משקפי שמש גדולות המקיפות את כל צידי העין מגינות טוב יותר מפני קרני השמש העלולות לחדור מהצדדים.
6. בחרו מסגרת איכותית בעלת צירים חזקים וטובים. כזאת שעשויה מחומר חזק אך גמיש ככל האפשר כדי שלא תישבר או תתעקם במידה ותקבל מכה.
7. משקפי שמש צריכים להיות קלים, לא ללחוץ על הראש והרקות ולהעניק תחושה של ללכת עם ולהרגיש בלי.
8. העדיפו להתאים צורת מסגרת מנוגדת לצורת הפנים. משקפיים עגולים לפנים מרובעות ומסגרות מלבניות או אובליות לפנים מוארכות וכו'.

סופר פארם אופטיק
מרכז 'ביג' אילת
טלפון: 077-8881127
פתוח בימים א'-ה'
בין השעות 09:00-20:00
ביום שישי 09:00-14:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש