זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 23/5/2012 08:36 ● ערב ערב 2551
מאת: רחל ארז
זודיאק

טלה

-
השמש שליטתכם מושפעת כרגע מיסוד האדמה שבגלגל המזלות ועלולה להרגיש לכודה. בקלפי טארוט המסר הוא – אתם עשויים להיכנס אל מעגל-חיים חדש. מכל מקום אל תנסו לעמוד בדרכו של כוח הפיתוי, אלא נסו לפייס אותו ולהסיח בכך את דעתו מכם, כך שבכל מצב אתם יכולים רק להרוויח אם תסכימו לשנות דרכי פעולה. מותר לכם מעת לעת לצאת מתוך הרגלים ולגלות מסלולים ונתיבים שונים.

שור

-
מצב מלהיב במיוחד אצלכם ויש חגיגה בנשמה. אתם ערים ומחוברים מאוד לאהבה וזוגיות. לגבי מרוץ הלב ופרץ הרגשות שמציף אתכם, יש לנהוג באיפוק מסוים במה שקשור לרומנטיקה. אתם עלולים להתאכזב מהבחירה אם תנהגו בפזיזות. עדיף לחכות עוד זמן ולנקוט באמצעי הזהירות המתבקשים בכול הנוגע לעניינים שבלב. מצד שני, אם אתם באמת רוצים להיסחף להרפתקה ומודעים לסיכונים- לכו על זה. בעבודה, ימי הסתלבט מגיעים לסופם.

תאומים

-
מצב הרוח מעולה וזה נותן לכם אפשרות לפצות את הסובבים אתכם על התקופה האחרונה בה הייתם עסוקים מעל ומעבר. תחושת ביטחון מביאה דרך לפעול ברכות ולהעניק הרבה אהבה- מה שזוכה להערכה רבה אצל כל הנוגעים בדבר. בילוי אינטימי בשעות הערב הופך להיות חגיגה של ממש. קחו כמה תובנות חדשות שיעזרו לכם להתחבר טוב יותר לאנשים שחשובים לכם באמת. זאת הדרך לשפר את איכות החיים . נראה שאתם שקועים יתר על המידה בעבודה .

סרטן

-
השקט הנפשי שלמדתם ליהנות ממנו לאחרונה מופר דווקא על ידי המחשבות הכמוסות שבכם. אל תאפשרו לשכל להוליך אתכם שולל. המשיכו להאזין לקצב הלב ולאינטואיציה הגבוהה שבכם וכך תוכלו לשוב לאיזון. על הפרק מתבשלת לה תוכנית עצומה למענכם לקראת חגיגת יום ההולדת דבר אשר יוליד תפנית חיובית בקשרים הבין אישיים.

אריה

-
ממוקדים סביב עצמכם, חוץ מזה שום דבר לא מעניין אתכם יותר מידי ואתם קצת מזניחים את הסביבה. הינכם מרגישים שמתרחש שינוי בגישה שלכם לחיים בכלל ולמשפחה בפרט. אירועים שפעם היו מרגיזים אתכם, משאירים אתכם אדישים למדי. יש אפילו מי שאומר לכם כי זה שיפור משמעותי ועליכם להמשיך בכיוון זה בלי לחשוש . הכיוון הוא 'לעשות שלום' עם העצמי גם בעניינים אישיים.

בתולה

-
למרות הניסיונות שלכם להתקרב לאדם שגירה את סקרנותכם, אתם לא ממש מצליחים במשימה. הימנעו מתגובה קשה וחד משמעית שעלולה לסגור את הדלת לגמרי. אין לכם סיבה לכעוס או להתייאש. הצד השני זקוק לנקודת מבט על מנת לגבש עמדות וגם אתם, מוטב לא להגזים בציפיות לפני בדיקה משמעותית שהרי בראש מעייניכם עומדת כרגע ההתפתחות האישית שלכם.

מאזניים

-
בדיפלומטיה אופיינית אתם מצליחים למצוא את שביל הזהב בלי לשבור את כל הכלים לרסיסים.
צפויה פגישה מרתקת. שיחה פילוסופית תוביל בסופו של דבר לויכוח נוקב ממנו תצאו בדיפלומטיות כמו גדולים. היזהרו מעימותים משפחתיים ואם אפשר- תוותרו. במסגרת מפגש חברתי כדאי לגלות ערנות מוגברת. שימו לב למה שנאמר בין השורות ובין המלים. נצלו את ההרגשה הטובה שיש לכם לגבי עצמכם ואל תסכימו להיות בחברת אנשים לא מפרגנים. צפויה לכם התחלה חדשה המבוססת על מניעים רגשיים ורגשניים.

עקרב

-
היכרות עם אדם מרתק פותחת בפניכם אפשרויות חדשות. מדובר בתחום העסקי עם גלישה לידידות אמיצה שיכולה לתרום לכם רבות. אל תנסו לעצור את הזרימה הטבעית של הדברים. הכיוון הנוכחי עשוי לתרום להתפתחות אישית ועסקית רבה. אתם זקוקים למשב רוח מרענן בתחום החברתי. מתאים לכם ביותר להתחבר עם אנשים אינטלקטואלים שיכולים לספק עניין של ממש. הצורך שלכם בניפוץ מסגרות קיימות נחלש אף הוא .

קשת

-
תחום הזוגיות מעסיק אתכם. קשרים רגשיים נתקלים בקשיים על רקע קצר מתמשך בתקשורת. אתם נעזרים באנשים קרובים אולם התוצאות מתעכבות. אל תתייסרו ואל תבזבזו זמן בנקיפות מצפון מיותרות. יש גם ימים כאלה. מה שנותר לעשות זה לחכות בסבלנות לימים טובים יותר ולנסות לגרום מינימום נזקים.

גדי

-
המזל מאיר לכם פנים, אל תתייאשו גם אם נדמה לכם שחלה נסיגה בתחום הרגשי. האינטואיציה שלכם חדה ופולחת כתער, אך אל תסגירו לאחרים את שהיא גילתה לכם. בפריסת הקלפים שלכם מתברר כי מהלך בעל אופי אישי חשוב תופס תאוצה. שילוב של קשרים אישיים וחברתיים יניב הצלחה מפתיעה. חשוב ללמוד נושא חדש על מנת להעלות את רמת הידע שלכם בתחום שאינו קשור לתחומי עיסוקיכם.

דלי

-
קשר אישי עם מישהו מהעבר מתחדש וגורם לכם להתחיל לתכנן תוכניות רומנטיות.
ראשון עד רביעי , תחום התעניינות חדש פותח מעגל חברתי גדול בפניכם. נראה כי מה שהייתם זקוקים לו הוא לגלות את הכיוון הנכון לפעילות חברתית ופשוט להתלהב ולהיסחף. אתם מכירים אנשים בעלי עניין דומה ורוח הלחימה שלכם מקבלת צביון חדש ומרענן.

דגים

-
אתם מתרגשים מאוד בגלל אירועים ושינויים הקשורים לבני הבית. למרות סערת הנפש בה אתם שרויים, יש בכם את היכולת הנדירה להקשיב ולהוות גורם מרגיע ותומך בכול סיטואציה שלא תהיה. אתם מזהים עכשיו הזדמנות נדירה להתקדם, לאחד כוחות ולהביא איכות חדשה לתוך הקשרים הקיימים.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש