תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 27/6/2012 10:22 ● ערב ערב 2556
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע במזל סרטן


מומלץ לכם בשבוע זה לשמור לעצמכם את רגשותיכם האישיים ולשתף במידת הצורך רק את האנשים שאתם חייבים לדבר איתם מכורח הנסיבות.

תאומים


נראה שלאחרונה כל נושאי מערכות היחסים היו מאוד דומיננטיים בחייכם וגם הבחינה כספית. נסיגת הכוכב וונוס במזל שלכם עוררה בכם את השאלה עד כמה אתם זקוקים לאחרים וגם את ההתייחסות האישית שלכם לכל נושאי הכספים. נראה שאתם משלמים מחירים על הטעויות שאתם עושים ומתרעמים על העובדה שלא כולם חושבים כמוכם ותפיסת העולם שלהם שונה משלכם.

סרטן


השבוע בגלל אירועים שאינם בשליטתכם, תאלצו להתמודד עם מערכות יחסים שונות במעגל הקרוב של חייכם וגם במעגל הרחוק. אין כמו ייעוץ מאדם קרוב שאתם סומכים עליו או איש מקצוע שיעזור לכם לעשות סדר בחייכם ובמחשבותיכם. אתם מאבדים אנרגיה רבה בגלל העובדה שאתם נאחזים בקיים ומפחדים לשחרר את דפוסי ההתנהגות הרגילים שלכם. רק מימוש אמיתי של עצמכם יעזור לכם לשאת את קשיי האחרים.


אריה


הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים וכספים משתחרר מנסיגתו בבית החברים והחברה שלכם, כך שנראה שעיקר השפעת הכוכב בשבוע הזה תהיה בכל הקשור לקידום עצמכם מבחינה אישית וחברתית במקום בו אתם נמצאים ובמקום לו אתם קוראים בית בשלב זה בחייכם. השבוע, יש לכם הזדמנות לפתור מערכות יחסים מעיקות והגיע הזמן שתדברו ישירות ותגידו כל אשר על לבכם, על מנת שהצד השני יבין אתכם.

בתולה


הכוכב וונוס מתיישר בבית הקריירה שלכם, כך שנראה שבשבוע הקרוב עדיין צפויים לכם חילוקי דעות עם הקרובים לכם בכל הנוגע לתפיסת עולמכם את העבודה ודרך התקשורת שלכם עם אחרים הנמצאים איתכם בקשרי חברות או /ו משפחה. ייתכנו ניגודי אינטרסים ביניכם לבין השאר, כך שאתם חייבים לשמור על קור רוחכם בכל הנוגע לדרך ההתנהלות התקינה לדעתכם, במידה ואתם אכן מרגישים שלמים איתה.

מאזניים


בשבוע הקרוב, זהו אינו הזמן המתאים לקחת את העניינים במלוא הרצינות אלא לנסות ולנסוע לבקר ולטייל עם חברים על מנת לשפר את מערכות היחסים שלכם עם אנשים שלאו דווקא גרים בסביבת המגורים שלכם. הרשו לעצמכם לנסוע למקום מרוחק שבו תרגישו שאתם מתאווררים וצוברים אנרגיה מחודשת על מנת להתמודד עם הבאות. אנשים קרובים יעריכו את הצורך שלכם ויבואו לקראתכם.

עקרב


הצורך והיכולת שלכם בלקיחת אחריות מעוררים הערצה ורצון לעזור לכם מצד האנשים הקרובים לכם. אתם נמצאים עכשיו בתקופה שהיא משמעותית בחייכם ומביאה איתה טרנספורמציה שלא חשבתם שאתם מסוגלים לה לפני כן. למרות שלעיתים אתם נסערים ולא בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון בחייכם – הרי שבהמשך תבינו שעכשיו בדיוק נפתחות בפניכם דלתות להמשך הצלחתכם.

קשת


הכוכב וונוס התיישר אצלכם בבית השותפויות והזוגיות, ואתם שואלים את עצמכם שאלות רבות כיוון שאתם נמצאים בצומת דרכים בה אתם מבינים שאין לכם רצון וצורך למלא את רצונם של האחרים בחייכם, אלא יש לכם צורך להישאר נאמנים לעצמכם. חכו עוד כשבוע עד אשר תחליטו בדיוק מהם השינויים אותם אתם רוצים לחולל בחייכם והתחילו במחשבה חיובית שתמגנט אליכם את האנשים הנכונים לכם.

גדי


נראה שיש לכם צורך לחולל שינוי במקום עבודתכם עם אנשים קרובים שקשרתם את גורלם בגורלכם, ועכשיו אתם מבינים שבמידה מסוימת זו הייתה טעות ,וראיית העולם השונה שלכם יכולה להביא אתכם למבוי סתום, כיוון שכל אחד מושך לכיוון שלו. אתם נמצאים בתקופה המשמעותית שהיא כמחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם – זוהי תקופה שבה אתם צריכים לבחון את החלטותיכם מחדש ולפעול בהתאם.

דלי


נראה שלאחרונה הגעתם לתובנות מאוד משמעותיות ביחס לעצמכם ומערכות היחסים שלכם עם האחרים. אלה מכם שיש להם ילדים נראה שהייתם עסוקים איתם במיוחד בתקופה האחרונה ונדרשתם להרבה סבלנות ותשומת לב על מנת על מנת לעמוד בציפיות של האחרים מכם ולכם מהאחרים. אלה מכם שלא נמצאים בקשר עם ילדים, הייתה לכם הזדמנות מצוינת לבחון את ההתנהלות שלכם במערכות יחסים בין אישיות.

דגים


זוהי ההזדמנות שלכם לשפר את מערכות היחסים הקרובות עם אנשים שאתם נמצאים בקשרי משפחה איתם, או אפילו אלה שאתם מחשיבים אותם כקרובי משפחה מאוד חשובים עבורכם. נראה שסוף סוף אתם מקבלים את ההוקרה לה אתם מצפים כבר תקופה ארוכה, והגיע הזמן שתלמדו מהו הערך הנכון במיוחד של עצמכם על מנת שתוכלו לדרוש את המגיע לכם ולעמוד על דעותיכם.

טלה


היחסים שלכם עם הסביבה הקרובה יכולים להשתפר במידה ותפחיתו במקצת מהאגו שלכם ותרשו לעצמכם להיות יותר מפויסים עם האחרים. הצורך שלכם בעצמאות דרש את המחיר אותו נאלצתם לשלם ביחסים האישיים שלכם, אך עכשיו, לאחר שלמדתם את הלקח הנדרש, מומלץ לכם להיות יותר נאמנים לאני הפנימי שלכם ולפתוח את דלתות לבכם וביתכם לאנשים קרובים שמנסים להיכנס/לחזור לחייכם.

שור


בתקופה האחרונה, הייתם טרודים בענייני כספים ובתהליכים שונים שאתם חייבים לעבור על מנת לצאת לחופשי מבחינתכם. התקופה שבה נאלצתם להוציא כספים רבים שלא התכוונתם להם, עומדת להסתיים עם התיישרות הכוכב וונוס שליט המזל שלכם בבית הכספים שלכם. במערכות יחסים שבסיסן העיקרי הוא כסף, תאלצו להתמודד עם אמיתות שונות ועם העובדה שאתם מבקשים גם תשומת לב מעבר לכסף.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש