FREEDOM מביאה לכם מותגי יוקרה לאילת

מאת: אביבה דקל ● 4/7/2012 08:42 ● ערב ערב 2557
אוהבים מותגים? מבינים באופנה יוקרתית, מחפשים ועד עכשיו לא יודעים איפה למצוא אופנה כזו במחירים סבירים? FREEDOM הוא המקום בשבילכם. כשיופי ואופנה נפגשים
FREEDOM מביאה לכם מותגי יוקרה לאילת

מי שנכנס לחנות האופנה והמותגיםFREEDOM לא יכול להתבלבל. זה העיצוב היוקרתי והאלגנטי של החנות שגורם לך להרגיש כאילו זה עתה נכנסת לחנות מותגי יוקרה בבירה אירופאית כמו פריז או לונדון.

ב-FREEDOM תמצאו ריכוז ענק ומגוון של מותגי אופנה, שמות כמו BOSS, DIESEL,
DOLCE & GABANA, LACOSTE,
RALPH LAUREN, ADDIDAS, HOLLISTER, NAUTICA, N.Z.A,
FRED PERRY,
TRUE RELIGION ועוד לגברים, נשים, ילדים ונוער. בעלי החנות מבטיחים שכל המותגים כאן מקוריים באחריות ואין אפילו שמץ חשש לזיופים.
הכל מסודר לתפארת בחלל יפה, ממוזג, נעים ונוח במיקום המרכזי ביותר באילת - ב'שדרות התמרים', צמוד ל'משביר לצרכן' בחזית תחנת 'אגד'.
ולא רק המיקום נוח אלא גם המחירים והאילתים זוכים כאן להנחות מיוחדות. ב-FREEDOM יוצאים כל פעם במבצעים מיוחדים במחירים נוחים מאוד.
בימים אלה נערך בחנות מבצע על חולצותT של LACOSTE במחיר מטורף של 209.99 ₪ לחולצה בכל המידות ובכל הצבעים. אסור להחמיץ מבצע כזה.

המותגGALVVANNI חדש ב-FREEDOM


ואם כל המותגים אותם הזכרנו לא מספיקים, לאחרונה הגיע לחנות מותג חדש מאיטליה - GALLVANNI. בגדי נשים וגברים בסגנון ספורט אלגנט יפהפיים בהם תיראו מיליון דולר, אבל תשלמו הרבה פחות, שכן מותג זה הוא נמכר כעת ב-FREEDOM במחירי השקה. הרוכשים אותו באילת נהנים בנוסף לכך מהנחת מ.ע.מ. מה שאומר שהפריט היקר ביותר מגיע למחיר של 400 ₪ בערך. לא נורא כלל כשמדברים באופנה ברמה הגבוהה ביותר. הבגדים הם באיכות גבוהה מאוד ואפשר למצוא אותם במידות של עד XXXL, הם עמידים לאורך זמן ושורדים בכביסות חוזרות ונשנות בתנאי שיכובסו בהתאם להוראות שעל הבגד. GALVVANNI הוא מותג איטלקי המשווק בכל אירופה משנת 1973 ידוע ומוכר היטב לכל אניני הטעם. לפני כחצי שנה עשה מותג זה "עליה" לישראל ובימים אלו הגיע גם לאילת בזכות היוזמה הברוכה שלFREEDOM .

ולא רק בגדים


חלק נפרד ולא פחות חשוב בחנות היא מחלקת הנעליים.
ב-FREEDOM תוכלו למצוא נעלי ספורט מתוצרת אדידס בדגמים שונים ונעלים אלגנטיות מתוצרת דולצה גבנה, לה קוסט, פרד פרי, הוגו בוס ועוד. תוכלו למצוא כאן גם נעלי "הוויאנס" לנשים.
ב-FREEDOM גם הלבשה תחתונה של קלווין קליין והוגו בוס, גרביים באיכות גבוהה, חגורות, כובעים ואביזרים מכל הסוגים.
אז אם חיפשתם לעצמכם מותג יוקרה ולא רציתם לקחת משכנתא רק כדי להתהדר באיכות FREEDOM הוא המקום בשבילכם. (תדמית)

FREEDOM
מיקום: שדרות התמרים, בין ה'משביר לצרכן' והתחנה המרכזית של 'אגד'.
טלפון: 08-6330559
פתוח: ימים א'-ה' 10:00-22:00, שישי 10:00 עד שעה לפני כניסת השבת, מוצ"ש מצאת השבת עד 23:00.