אילתרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 22/8/2012 17:49 ● ערב ערב 2564

לקראת פסטיבל
פסטיבל סולאר באילת



תמונת כתבה


אנו גאים להציג את הפסטיבל הגאה הבינלאומי הראשון מסוגו באילת. המסיבה המרכזית של פסטיבל 'סולאר' אילת תתקיים בשבוע האחרון לחודש אוגוסט, ביום שישי בחווה בהפקת ענק עם הדי.ג'יי עופר ניסים.יהיה שמח

פסטיבל 'סולאר' יסגור את חודש אוגוסט באילת ויסכם את הקיץ בהפקת ענק במסיבות ברחבי העיר. המסיבה היא חלק מאירועי ה- Solar Eilat , פסטיבל גאה בינלאומי ראשון מסוגו באילת. במשך סוף שבוע שלם , בין התאריכים 30.08.12-01.09.12, יתקיימו בעיר הדרומית מיטב המסיבות לגייז ובהן יתארחו גם הליינים המובילים בחו"ל בשיתוף קבוצת הקלאבינג WE וה'מאטינה'.

המסיבות השונות יערכו במהלך סוף השבוע בחוף 'הדקל', במלון 'לה פלאייה', ב'מועדון' וב'פנטגון', כאשר המסיבה המרכזית תיערך בחווה (סמוך לחוות היען) בערב יום שישי. את הערב תפתח די.ג'יי אליוט בסט מעורר חושים, לאחר מכן ימשיך להרים את האווירה די. ג'יי תומר מייזנר ומיד אחריו יעלה היוצר והדי.ג'יי הבינלאומי עופר ניסים לסט ארוך וחם הכולל את מיטב הטרקים שלו והפתעות נוספות. אם לא די בכך, הרי שעל הבמה תיהנו מהרקדנים השווים של כריסטינה דיטוקס.

מחירי הכרטיסים נעים בין 160 שקלים למסיבה אחת לבין 400 שקלים לכל מסיבות סוף השבוע.
לפניות בנושא מכירת כרטיסים לאירוע ניתן לפנות למייל:
tickets@atraf.co.il


בכורה ארצית
שומרים על השכונה



תמונת כתבה


פנטזיה קומית. פשע נוראי התבצע בעיירה שקטה במרכז ארה"ב. אוון, בעל שקט שאוהב את חייו בעיירה השקטה, מחליט ליצור 'משמר שכונתי' של אזרחים מודאגים בכדי לשים עין על כל פעילות חשודה. שלושה בחורים מחליטים להצטרף לקבוצה מכמה סיבות, שאף אחת מהן לא קשורה לביטחון: בוב מחפש תירוץ טוב לברוח מן הבית ומביתו הסוררת לכמה לילות בשבוע. פרנקלין, שנדחה על ידי האקדמיה לשוטרים, דורש נקמה. ג'מרקוס לא מצא דבר טוב יותר לעשות עם הזמן שלו ורוצה לפגוש נשים. כשהם מגלים שחייזרים שמתחזים לאזרחים רגילים השתלטו על העיירה שלהם, אין להם ברירה אלא להציל את השכונה שלהם והעולם כולו מהשמדה מוחלטת. במאי: עקיבא שפר, משחק: בן סטילר, מל רודריגז, ג'ייד ניקולט, בילי קרודאפ, וינס ווהן, דאג ג'ונס, ג'ונה היל. בכורה – 23.8.12, 'תיאטראות אילת'.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש