פיצליאנו

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 22/8/2012 17:54 ● ערב ערב 2564
אחד הדברים האהובים עלי ואני בטוחה שגם על רבים אחרים הוא – פיצה. וכיום, כבר אי אפשר לעבוד עלינו אוהבי הפיצה, כי אנחנו יודעים בדיוק מה זו פיצה איכותית, שהכל בה עשוי במידה הנכונה ועם התיבול המתאים. כזו היא הפיצה של 'פיצליאנו', בדיוק כמו שפיצה צריכה להיות – איטלקית משובחת.
פיצליאנו

לפני ארבעה חודשים נולדה 'פיצליאנו', פיצריה חלבית, במרכז התיירות (צמוד ל'פאדיס'), וחגיגת הטעמים האיטלקית גדולה. את השם היא קיבלה כמובן ממדינת האם – איטליה: פיצה + איטליאנו = פיצליאנו.

ב'פיצליאנו' תמצאו מבחר ענק של פיצות המגיעות בגדלים שונים. הפיצות, בעלות הבצק הדק יש לציין, נאפות אחר כבוד בתנור לבנים מיוחד, כדי שהבצק ייצא בדיוק בטעם ובמרקם האיטלקי הכל כך טעים. על הבצק הדק מוסף רוטב הבית (ממתכון סודי ומיוחד), גבינה משובחת ותוספות שונות על פי בחירת הלקוח. ואם בתוספות עסקינן, אז רק שתדעו, שב'פיצליאנו' לא שוקטים על השמרים... וחושבים כל הזמן איך לשדרג את הפיצות בתוספות חדשות ומיוחדות – נסו אותם...

אם לא בא לכם פיצה... זה גם בסדר, ב'פיצליאנו' תמצאו עוד מנות טעימות – כמו פסטות, סלטים, טוסטים ועוד.
ב'פיצליאנו' תמצאו אווירה צעירה ותוססת, זאת גם בזכות העיצוב החדשני של המקום, שעוצב על ידי המעצבת מגי דהן, בעיצוב מודרני עם צבעוניות מרעננת, אסתטי ומזמין.

בא לכם לשבת, רעבים אחרי בילוי או סתם רוצים להתפנק על פיצה טובה או כל דבר אחר בבית? 'פיצליאנו' כאן בשבילכם במרחק נגיעה.

'פיצליאנו', מרכז התיירות מפלס תחתון (צמוד ל'פאדיס'). פתוח להזמנות כל השבוע מהשעה 14:00 ועד 05:00 לפנות בוקר. טלפון: 08-6341555.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש