היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 5/9/2012 15:14 ● ערב ערב 2566
היכל התרבות

שנה חדשה


שנה חדשה במתנ"סים

תמונת כתבה


רשת המתנ"סים אילת מזמינה אתכם לחוות, להתרגש, להתנסות וליהנות במגוון אירועי פתיחת שנת הפעילות הקרובה...

בואו להתנסות
התנסות במגוון חוגי הספורט, אמנות ותנועה, הפעלות חברתיות בהנחיית מד"צים, מתקנים מתנפחים, דוכני מזון והצגת ילדים 'קסם שבקסם' עם צוותי הבידור של רשת 'ישרוטל'.
יום ראשון, 9.9.12, בשעה 17:00, במתנ"ס 'יעלים'.

ספיישל מבוגרים
חשיפה לחוגי המבוגרים והקתדרה העממית של מתנ"ס 'בית רובין'. הצגת תכנית הקורסים השונים, מפגש עם המדריכים והמרצים, כיבוד קל והקרנת הסרט 'השגרירים' ודיון לאחריו עם שי אגסי, יוצר ובמאי הסרט.
יום שני, 10.9.12, בשעה 19:30, בספריה העירונית.
הכניסה לאירועים חופשית.

לקראת מופע


האמא של הכלה

תמונת כתבה


'אום לערוסה". עוד קומדיה בשפה המרוקאית מבית היוצר של אשר כהן ותיאטרון אל מג'רב

חלומה הגדול ביותר של רחל הוא שבתה הרווקה סוזי תמצא חתן. היא נוקטת יוזמה ומפרסמת מודעת שידוכים בעיתון.
יוגב, רווק פנוי, נענה למודעה ומגיע להכיר את הבת.
כאשר אבי החתן, אדון גוזלן, מגיע להכיר את הכלה המיועדת, מסתבר כי הם כבר מכירים, ומכאן מתחילה להתפתח עלילה מטורפת וקומית עד לסיום המפתיע.
כתיבה: אפי כהן, תרגום ובימוי: אשר כהן, שחקנים: ריימונד אבקסיס, אבנר דן, אתי אלול-בוחניק, אמנון אבוטבול, יוגב קינן.

יום שלישי , 11/9/12, ב'תיאטראות אילת'.
מחיר כרטיס 100 ₪, לרכישת כרטיסים - 'מופעים ועוד' 08-6370004.

המלצת ספר


הסתבכות /יוסף נסימוב

תמונת כתבה


בהוצאת 'אופיר ביכורים'

"בפעם המי יודע כמה שאל את עצמו איך זה קרה לו, דווקא לו, ועל ידי האדם האהוב והיקר לו ביותר, אשתו מיכאלה, שהייתה כל עולמו קרוב לעשרים וחמש שנה. היא העזה לבגוד בו. הוא התעכב על המילה 'העזה' ... בגדה בעצמה ובגדה בשתי בנותיו, שתי בנותיה ... מוחו האנליטי שוב ניסה להכניס היגיון במחשבותיו ..." (עמ' 5)

הספר 'הסתבכות' מאת יוסף נסימוב בהוצאת 'אופיר ביכורים' מגולל את סיפורו של דניאל דווידוב, מדען בעל משפחה, אדם מאושר, המופתע לגלות את הנורא מכל: אשתו בגדה בו עם חברו הטוב. מוכה הלם וחימה, עוזב דניאל את ביתו.

תוך יממה אחת, אשר תשנה את חייו מקצה לקצה, קורס דניאל למעמקי השאול ומתעלה לגבהי על, וכך למעשה מתחיל מסע מורכב אשר במהלכו פוקדים את דניאל שלל אירועים הצופנים בחובם תפניות ותגליות מרעישות.
בשפה זורמת, מגולל המחבר עלילה יצרית מאוד, בעלת מתח רב, השזורה באהבה נשגבת, בכאב ובסבל, אשר מרתקים את הקורא וסוחפים אותו אל הסוף המפתיע.

סגנון הכתיבה מהיר וקצבי ללא פרטים מיותרים, עם אתנחתאות. סיפור הרקע נארג תוך כדי, הכל באקשן מתמשך תוך כדי העלילה. דניאל דווידוב, הדמות הראשית, מתחבב על הקורא שמרגיש אמפתיה ואכפתיות כלפיו, והדמויות המשניות מגויסות לטובת העלילה.

"יש לה חוצפה לבוא ולהיעלב בבית, אתה מבין, שם ברוגז ושוב בטיח. תן לזמן לעשות את שלו ותתנהג כאילו לא קרה דבר. הבנת אותי? זה שהבנות יודעות על הפוילעשטיקים שלה, זה טוב מאוד" (עמ' 194)

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש