תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 24/10/2012 08:51 ● ערב ערב 2573
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


ילידי השבוע במזל עקרב מרגישים היטב את תקופת יום ההולדת כיוון שהכוכב סטורן, המביא איתו בגרות, נמצא במזל שלכם וגורם לכם להסתכלות מחודשת על החיים.

עקרב


לאלה מכם שנולדו במחצית הראשונה של המזל: אין ספק שאתם מרגישים את כל כובד משקלו של הכוכב סטורן שמבקש מכם לשנות את חייכם וכל אחד מכם בתחום שהכי קשה לכם עכשיו – הוא התחום בו צריך לעשות שינוי. אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל יכולים ליהנות מתקופה שבה אתם יכולים לבטא את רצונותיכם בדרך הוורבלית הטובה ביותר.

קשת


הכוכב מארס שנמצא השבוע במזל שלכם ייתן לכם את מלוא המרץ, התנופה והאנרגיה להזיז דברים שנתקעו עבורכם בתקופה האחרונה ולא היה לכם את המוטיבציה להניע את הנושאים הבעייתיים. הפעם אתם יכולים לנשום לרווחה כיוון שבמידה ותקשיבו לקול הפנימי שלכם, תהיה לכם התשובה הנכונה מהו סדר העדיפויות הנכון עבורכם ליישום במכלול הנושאים הדורשים טיפול והתייחסות.

גדי


זוהי תקופה מצוינת עבורכם לבנות את עצמכם מחדש מול קהל היעד שממנו אתם מצפים לקבל את ההכרה על מעשיכם ופועלכם. אתם עוברים שינויים מאוד משמעותיים בצורת ההתנהלות שלכם ומדי פעם אתם חווים קשיים שאתם בטוחים שכאלה כבר מזמן לא היו לכם ובכל זאת, אתם מתגברים ויוצאים מהם. ולכן, מומלץ לכם לקחת את כל הידע שלכם ולנסות ולמנף אותו בדרך שתביא לכם תועלת.

דלי


אתם עומדים להיכנס לתקופה מאוד עמוסה מבחינה מקצועית, כשלחלק מכם ייתכן ותהייה תקופה הרבה יותר ארוכה מאשר שבוע בכל הנוגע לסגנון ודרך עבודתכם. ייתכן והממונים עליכם אינם רואים בעין יפה את מה שאתם עושים ובטוחים שאינכם נותנים את כל כולכם לעבודה. זה הזמן לעבוד קשה יותר מצד אחד, אך מנגד לא לוותר ולעמוד על דעתכם בכל פעם שאתם בטוחים שאתם צודקים.

דגים


מבחינה אישית ומקצועית אתם עוברים עכשיו שינויים שבהמשך יכולים לשנות את כל תפיסת העולם שלכם לגבי ההתנהלות הכלכלית שלכם. אתם עוברים חוויות אישיות עמוקות ומשמעותיות ומצפים שאחרים יעזרו לכם להתמודד עם כך. מאחר ולא תמיד תקבלו את התשובה לה אתם מצפים, נראה שעובדה זו עלולה לערער את האמונה באחרים ובעקבות כך, תרצו להיות עצמאים יותר מבחינה כלכלית.

טלה


נושאי כספים ומערכות יחסים יטרידו אתכם השבוע כיוון שנראה שקיימים חילוקי דעות ביניכם ובין הקרובים לכם, כיצד אתם צריכים להשתמש בכספים ובעיקר בחסכונות שלכם. הצורך שלכם בעצמאות גורם לכם להקצין את התנהגותכם ולכן לא נראה שאתם מתקבלים באהדה על ידי הסובבים אתכם שלעיתים מרגישים פגועים מהתנהגותכם. חשוב מאוד שתבחנו מחדש את מושגי הנתינה שלכם.

שור


אתם נמצאים בתקופה שבה החששות האישיים שלכם עלולים לגבור, ולכן אתם יכולים לעשות טעויות שיכולות להימנע במידה ותקפידו על איזון ופרופורציה. אל תתנו לכל שמועה לטלטל אתכם רגשית ולהסיט אתכם מתוכניותיכם המקוריות. אתם נמצאים בשבוע שבו הקשרים הבין אישיים שלכם נמצאים במיטבם, כך שאתם צריכים ליהנות מיחסים אלה שממלאים לכם את המצברים הפנימיים.

תאומים


אתם נמצאים בתקופה שבה אתם חשים צורך לעשות חשבונות נפש נוקבים עם עצמכם לגבי התנהגותכם בעבר. העובדה שאתם מרגישים עכשיו בדידות מדי פעם אינה אומרת שאתם צריכים לחזור לאנשים ומצבים שגרמו לכם להרגיש שאינכם יכולים להתקדם בחיים כפי שאתם רוצים או שהרגשתם חנוקים. חכו בעוד כחודש ימים ותבחנו את הנושאים מחדש.

סרטן


הכוכב מארס המביא איתו שפע של עשייה נמצא אצלכם בבית העבודה, ולכן זה הזמן עבורכם להשקיע את כל כולכם בעבודה על מנת שתוכלו בשעת הצורך להראות את יכולותיכם ולהתמודד מול הממונים עליכם בכל נושא. השבוע הוא הזמן המתאים להתקרב אל הצעירים מכם במשפחה ולנסות לגשר על זמנים שבהם אינכם יכולים לתת מעצמכם ומזמנכם לאחרים.

אריה


בשבוע הקרוב ולמשך כל החודש הקרוב, תנסו להשקיע את כל כולכם במשפחתיות המתחדשת שלכם ותגלו שעובדה זו קשה לכם, כיוון שלכל אחד יש את אישיותו ומחשבותיו ולא בטוח שאתם מוכנים לבוא לקראת האחרים למרות שאתם אומרים זאת. בפועל, יש לכם סיכויים למצוא את עצמכם עם חשבונות נפש של כיצד אתם יכולים לממש את עצמכם במסגרת המשפחה מבלי לתת מעצמכם יותר מדי.

בתולה


בשבוע הקרוב, הכוכב וונוס עדיין נמצא במזל שלכם, כך שזה הזמן הנכון עבורכם להרשות לעצמכם להתפנק בנושאים ותחומים שעד היום טרם הרשיתם לעצמכם, כיוון שבתוך תוככם אתם בטוחים שאולי אתם מגזימים כאשר אתם יוצאים קצת מהמסגרת הרגילה של חייכם. נראה שהגיע הזמן לדרוש גם מהסובבים אתכם את היחס שאתם יודעים שמגיע לכם ולא תמיד אתם מקבלים אותו.

מאזניים


נראה שנושאי כספים מאוד לוחצים עליכם, ועובדה זו גורמת לכם לנסות ולהתנהל אחרת מול כל התחומים שיכולים לעזור לכם להרוויח קצת יותר כסף. הכוכב סטורן, הידוע ביכולת שלו לעשות סדר בחיים, גורם לכם עכשיו להבין, שכדי להצליח בתוכניותיכם, עליכם להיות יותר מעשיים ולנסות להרוויח כסף מתחביבים שהפכתם אותם למקצוע, כך שתוכלו להרוויח מכך באופן ממשי.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש