אולה בטעם של עוד

מאת: אביבה דקל ● 7/11/2012 08:14 ● ערב ערב 2575
מסעדת 'אולה', שנפתחה במאי 2007, שוכנת בלב אזור התיירות של אילת, מעוצבת להפליא, והאוכל המוגש בה הוא לעילא ולעילא. כל מי שאכל בה פעם, חוזר שוב ושוב ואחרי כל ביקור, יספר לכם שאסור לפספס חוויה של ארוחה ב'אולה'
אולה בטעם של עוד

תמונת כתבה


המסעדה מעוצבת בסגנון ניו יורקי עם נגיעות ספרדיות, והצבעים השולטים בה הם כתום, ירוק וחום. הקשתות, תמונות המטאדורים ורקדניות הפלאמנקו שעל הקירות ועיטורי המתכת יגרמו לכם להרגיש שאתם מבלים ערב קסום בספרד או במסעדה ספרדית בניו יורק.

על המטבח מנצח השף ישעיהו צוקרמן, שהוא אשף בכל הנוגע לאוכל, מה שמבטיח שהאוכל שתקבלו כאן יהיה יותר מנפלא והארוחה תהיה חוויה מושלמת.

במסעדת 'אולה' תוכלו ליהנות ממבחר 'טאפאס' - מנות במגוון טעמים וצבעים היוצרים חוויה קולינרית מיוחדת ובלתי נשכחת. אין תענוג גדול יותר מיצירת ארוחה טעימה ממגוון המנות בתפריט בחברת הקרובים אליך. חלק מהמנות המיתולוגיות שתוכלו למצוא בין מנות הטאפאס הן:
פטריות ממולאות בגבינת צאן ברוטב שמנת פסטו, שרימפס בקדאיף ברוטב שמנת בניחוח לימון, סופלה תרד בגבינת מוצרלה, פטריות פורטובלו בסילאן ובבלסאמי ועוד.
איך אומרים ב'אולה'? אצלנו חיים את האגדה הספרדית. המנות בטעם של עוד, המגוון רחב והטעמים מפתיעים את החיך. אז תרגישו חופשי להזמין, לגלות את חווית ה'טאפאס' ולהתאהב.

לסועדים שאינם מתחברים לקונספט הספרדי, יש בתפריט של מסעדת 'אולה' מנות נפלאות מהמטבח המודרני והחדשני: מנות גדולות של מאכלי ים, בשרים טריים המיושנים במקום, דגים טריים המגיעים הישר מהים לצלחת ומגוון גדול של פסטות וארוחות ילדים.

ב'אולה' הפנימו את המחאה החברתית והנהיגו במקום ארוחות עסקיות. הארוחות העסקיות, במחירים החל מ- 39 ₪ עד 99 ₪, מוגשות כל ימות השבוע בין השעות 13:00-18:00.

'אולה' מסעדה - טאפאס בר
כתובת: חזית מלון 'בל'
מול מלון 'לאונרדו'
טלפון: 08-6325566
פתוח כל יום 13:00-24:00

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש