תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 21/11/2012 08:40 ● ערב ערב 2577
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

קשת


התעסקות בענייני הבית תביא לכלל פתרון במחיר של התמודדות, ויכוח והרבה מאמצים. היזהרו מלהיות רכושנים כלפי אנשים הקרובים אליכם רגשית. קיימת כרגע נטייה כזאת, והיא עלולה ליצור מתחים וריבים. ייתכן ותאלצו להתמודד השבוע עם מישהו קרוב, בגלל ניגודי אינטרסים. אל תערבו אחרים בניסיון לפתור את בעיותיכם ושתפו אחרים רק במידה ואתם בטוחים שזהו הדבר הנכון לעשות.

גדי


לכל אלה מבינכם אשר עוסקים בתקשורת יהיה זה זמן טוב למיצוי היכולת המקצועית. למרות נסיגת כוכב התקשורת, הרי שדווקא עבורכם הוא נמצא בזוית טובה יותר, כך שתוכלו להגשים מטרות. אנשים חדשים יכולים להיכנס לחייכם, להפתיע ולעזור. נסיעות ועוד נסיעות, לצורכי עבודה מחכים לכם השבוע, כך שנסו ליהנות מכך. הכוכב מארס שנכנס למזל שלכם יאפשר לכם חודש חזק בתחומי העשייה.

דלי


לא מומלץ בתקופה הקרובה להתחיל עסקים חדשים או פרויקט רווחי חדש. אתם עלולים להפסיד סכום כסף בגלל עקרון כלשהו וייתכן גם בגלל העובדה שכוכב המערפל את יכולת השיפוט נמצא בבית הכספים שלכם. זהו זמן שבו תגלו יותר רגישות לחפצים האישיים שלכם, ולכן אתם עלולים להתרחק מאחרים ולשמור על הפרטיות שלכם בכל הכוח, כך שאחרים יכולים להרגיש דחויים על ידכם.

דגים


אנשים יחושו בצורך שלכם להתקרב רגשית ויאהבו את זה. אתם בתקופה טובה יותר ולכן מומלץ לכם לנסות ולתקשר עם אחרים לגבי התחומים החשובים לכם. אתם משפיעים על אחרים גם מבלי שתשימו לב – כיוון שכושר השכנוע שלכם רב מתמיד. העבודה שעשיתם והשקעתם לאחרונה מתחילה לשאת פרי, והקרובים לכם מלאי התפעלות על היכולת שלכם להביא לסיום מוצלח בכל נושא שאתם מעוניינים לעסוק בו.

טלה


התעסקות בדברים רוחניים תתאים לכם בשבוע זה כדי שתוכלו לשחרר חלק מבעיותיכם הרגשיות בעזרת התחברות לרגש הפנימי ולצרכים האמיתיים שלכם. ייתכן ויהיה לכם רצון להסתגר ולהפחית במגע עם אחרים, כדי להחביא את הרגישות הגדולה שלכם בשבוע זה. ובכל זאת, כל ניסיון לתקשר עם אנשים יכול לעזור לכם. ההצלחה שלכם טמונה בדיסקרטיות וביכולתכם לא לגלות את קלפיכם.

שור


בתקופה הקרובה ולא רק השבוע, מצוי סטורן במזל עקרב המולי לכם, והוא זה אשר ייתן לכם את הרצון והאפשרות לענות על השאלה "מה המטרות שלכם בחיים?". נסו לראות מאיפה הדחפים והרצונות שלכם נובעים והאם הדברים עדיין רלוונטיים. אנשים יפרגנו ויחמיאו לכם על הופעתכם. חברים יעזרו לכם במידה ותצטרכו ואף יתמכו במאמצים שלכם לרצות לשנות ולהצליח. זה הזמן שלכם גם לתת יותר תמיכה ועזרה לאחרים.

תאומים


בשבוע הקרוב, ייתכן ותיאלצו להתמודד ולהחליט החלטות משמעותיות לגבי המשך דרככם. היו מוכנים לכך שבמקום העבודה יופעל עליכם לחץ לא קטן. נסו לקבל זאת ולהתמודד בצורה חיובית. ייתכן שמכרים יבקשו עזרה מכם לגבי הבעיות שלכם, ומומלץ לכם בשלב הזה לנסות לא לערב חברים ועסקים. בחלוף נסיגת הכוכב יופיטר, תוכלו להיות יותר שלמים עם תוכניותיכם, כך שהדברים יתחילו לזרום עבורכם.

סרטן


לאלה מכם שצריכים לעמוד בציפיות של אחרים, זהו זמן מעולה כיוון שנראה שתוכלו לעמוד בדרישות של האחרים, למרות הנטייה הטבעית שלכם לבצע את הדברים בקצב שלכם. לא מומלץ בשלב הזה להיתפש לעודף אופטימיות העלול לגרוע משיפוטכם. קשרים מפתיעים עם אנשים מהעבר וממרחקים עשויים להתחדש. כמו כן, אתם בתקופה של חוסר יציבות בעבודה לצד שיחות על נושא קידומכם.

אריה


זהו זמן עם עוד מנת תסכול בתחום הפיננסי. אל תיבנו על אף אחד שיעזור לכם כיוון שייתכן וזה אחד ממקורות האכזבה שלכם. זהו זמן טוב לעיסוק ברוחניות ושאלות במישור הנפשי, על מנת שתוכלו לשחרר לחצים ומתחים בעזרת התנסות ולימוד עצמי. עלולה להתפתח בעיה במערכת יחסים קרובה. קל לכם לריב בשבוע הקרוב ולכן מומלץ לנסות ולא להתפרץ. עדיף בתקופה הקרובה לשמור לעצמכם את ההתלבטויות.

בתולה


אלה ימים טובים לעליית מדרגה בתחום היחסים, ולתוכניות רציניות משותפות. גם התחום הרגשי עשוי להפתיע ואופטימי. אתם רגשיים יותר ומסוגלים להעמיק את הקשרים שלכם. זהו זמן מתאים לעיסוק בתחום הזוגיות ושותפויות. לפנויים זהו שבוע מבשר טובות, אם כי נסיגת הכוכבים מרקורי, האחראי על התקשורת ויופיטר כוכב השפע עלולים להעיב על התחלות חדשות ולכן מומלץ לחכות עם החלטות בעוד כחודש.

מאזניים


אתם הרבה יותר ביקורתיים בחודש הקרוב בגלל זווית מאתגרת בין מארס המביא איתו צורך במלחמות ובתשובות מיידיות ולעיתים מאוד לא נעימות. עובדה זו יכולה לגרום לחיכוכים עם אחרים או לתת להם להרגיש דחויים. עניני בריאות עלולים להאפיל על הכל, ולכן שימרו על תזונה ועל איזון כללי. מומלץ לכם להיזהר ולא להיכנס לעימותים עם חברים לעבודה. הכוכב שלכם עומד להיכנס לבית הכספים, כך שתפנקו את עצמכם במה שמזמן חשקתם.

עקרב


תנו לאני האמיתי שלכם לצאת החוצה ללא חשש. זוהי תקופה מאוד חשובה ומשמעותית ומה שתחליטו עכשיו ישמש אתכם לשבע השנים הבאות. על כן מומלץ לכם לקחת צעד לאחור ולבחון את חייכם בדרך האובייקטיבית ביותר על מנת שתדעו מהם המקומות שחשוב מאוד שתשפרו ותעשו בהם שינוי על מנת שתוכלו להתקדם בדרככם. זכרו שהקשיים שעומדים בפניכם היום, הם למעשה בית הספר שלכם לחיים.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש