מיסטר קי

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 21/11/2012 09:35 ● ערב ערב 2577
'מיסטר קי' הינה חנות בעלת ותק ומוניטין של שנים, וידועה באילת בזכות השירות המקצועי והאיכותי שהיא מעניקה. בעל המקום, עוזי כהן, הידוע בכינויו "עוזי הפורץ", עומד לשירות לקוחותיו 24 שעות ביממה ומוכר כפורץ מנעולים בהא הידיעה באישור משטרת ישראל.
מיסטר קי

ואין כמו לפתוח כתבה שכזו בהמלצה חמה של לקוח מרוצה, אורי: "אני מכיר את עוזי מזה 10 שנים, ותמיד במהלך שנים אלה הייתי מרוצה מהשירות והמקצועיות בכל התחומים בהם הוא עוסק. גם המחירים בעסק הם שפויים בהחלט, וזה פשוט תענוג להיכנס למקום".

ועם המלצה כזו, באמת שתענוג להגיע ל'מיסטר קי'. גם אני הגעתי לשם פעמים רבות בכדי לשכפל מפתחות, ותמיד תמיד נהניתי מהשירות, מהמילה הטובה ומהחיוך. היום באתי בכובע של כתבת, והתקבלתי בשמחה.

אז מה יש לנו כאן? יש לנו כאן עסק ותיק ביותר. בשנת 1995 נפתח 'מיסטר קי' ב'מרכז רזין', ומאז 17 שנה, הוא כאן כדי להישאר באותה בעלות. יש לציין כי זהו עסק משפחתי, אליו התגייסו בני המשפחה: האישה דליה, הבן איתי ועוזי כמובן, ובנוסף, עובד ותיק – דוד, שנמצא במקום כבר 12 שנה.

ב'מיסטר קי' עוסקים: בשכפול מפתחות, בשירותי פריצה לכספות, לבתים ולמכוניות, בתיקון שלטי מכוניות, במקום אף מתקנים מפתחות של 'רנו' (כרטיס) בכלל, ובפרט - כרטיסי 'רנו מגאן' – היחידים בעיר, וכמו כן - בשירותי שחזור למפתחות של מכוניות שאבדו. ואם בשחזור מפתחות עסקינן, אז כדאי שתדעו ש: "בשבוע שעבר", מספר לנו עוזי, "הבאתי מכונה ממוחשבת משוכללת בלעדית לנו, שעובדת עם כל סוגי המכוניות, עם אובדן המפתח". בנוסף, הצטייד העסק לאחרונה במכונת לייזר חדשה של מפתחות.

בחנות תוכלו לרכוש מנעולים ידיות, ארונות מפתחות, כספות, קופות לכסף קטן, קודנים לכניסות לבניינים, מחזירים לדלתות, סוללות לשלטים לרכב. בתחום המכוניות – תקבלו במקום שירות לסוויצ'ים, דלתות רכב, מחשבי מכוניות, שלטים.

תוכניות לעתיד?עוזי: "כן, בקרוב אנחנו נפתח עוד חנות באזור התעשיה, אשר תעסוק בעיקר בכל הקשור למכוניות".

מבצע לשבוע בלבד (22.11-28.11):


15% הנחה לכספות של אקדחים.
על עיניות אלקטרוניות וידיות – התקנה חינם.


'מיסטר קי', מרכז 'רזין', חנות מספר 14, פתוח בחורף: א'-ה' 8:30-19:00, ו' 8:30-14:00. טלפקס: 08-6373206,
מייל:mk10000@walla.com וב'פייסבוק'.



תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש