אלכוהול בר

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 21/11/2012 09:35 ● ערב ערב 2577
מגוון אלכוהול לכל רחבי העיר. כי עם ותק ונסיון של 18 שנה לא מתווכחים. נקודה. המחיר? – הכי נמוך בעיר. והמשלוח – חינם!. אז תגידו לי אתם, נכון שכבר לא משתלם לצאת מהבית?
אלכוהול בר

המומחים בתחום האלכוהול בדרך אליכם, רק הרימו טלפון, וההזמנה יוצאת ללא דיחוי. כי ככה זה כשאתה שוחה בתחום האלכוהול שנים רבות. הכירו את סתיו אטיאס, בעל חברת משלוחי האלכוהול 'אלכוהול בר', שהינו שלוחה מהחנות הוותיקה 'בר משקאות' שבאזור התעשיה (ליד 'הום סנטר'). את 'בר משקאות' אין אחד שלא מכיר, רבים מתושבי אילת נתקלו בחנות זו אם בשגרה ואם בעת עריכת אירוע גדול.

לפני שנה, פתח סתיו את חנות המשלוחים, הצמודה לחנות 'בר משקאות', המנוהלת בידי אביו, ומאז השמחה רבה. למה? כי לא צריך לשבור את הראש ולצאת מהבית אחרי יום עבודה ארוך כדי לקנות אלכוהול לבית, לישיבת חברים או לכל סיבה למסיבה אחרת. אתם בחוף הים, או בבית מלון, וממש בא לכם להתפנק על אלכוהול במחיר שפוי, סתיו יגיע עד אליכם עם כל החבילה: אלכוהול, כוסות, קשים, קרח, ובכלל כל מה שתרצו, כולל נשנושים ודליקטסים כמו: קופסאות שימורים, חטיפים, פיצוחים ועוד ועוד.
ועוד לא אמרנו מילה על המגוון הכי רחב בעיר של אלכוהול במחירים הכי נמוכים, מהירות ההגעה (עד חצי שעה מביצוע ההזמנה), השירות מכל הלב, האמינות והוותק רב השנים בתחום האלכוהול (18 שנה) והכי הכי חשוב – משלוח בחינם.
יש לציין, כי משלוחי האלכוהול נעשים בימים א'-ה' בין השעות 8:00 בבוקר ל- 23:00, ביום ו' מ- 8:00 בבוקר ועד שעה לפני כניסת שבת, ובמוצ"ש – מצאת שבת ועד 23:00.

ויש גם מבצעים והגרלות!!!


"הגרלה של שלושה כרטיסי טיסה לבורגס, לזוכה ולשני חבריו, מבין אלה שיעשו לייק לעמוד 'אלכוהול – בר' ב'פייסבוק וכמו כן, בכל הזמנת אלכוהול הביתה, תקבלו כרטיס הגרלה שנכנס אף הוא להגרלה, תזמינו יותר - תגדילו את סיכוייכם לטוס לבורגס!!

*מבצע - חבילת 'גרייגוס' ליטר (קרח, כוסות, קשים ואקסל) ב-220 בלבד!!!!

'אלכוהול –בר, אזור התעשיה (ליד 'הום סנטר'), טלפונים להזמנות: 057-8449014, 08-6334229.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש