'ענתי' – אופנה ממבט אחר

מאת: אסטר שטרית ● 3/4/2013 11:13 ● ערב ערב 2596
אם אתם מחפשים אביזרי אופנה ממבט אחר – הסטודיו לאופנה, 'ענתי', במיוחד בשבילכם. בגדי מעצבות, תיקים ותכשיטים בעבודות יד ובעיצובים ייחודים ממלאים את החנות ומעניקים למקום סטייל מיוחד
'ענתי' – אופנה ממבט אחר

אם אתם מחפשים פרטי לבוש מיוחדים ומעוצבים במיוחד בשבילכם – 'ענתי- סטודיו לאופנה' זה המקום עבורכם. החנות, שנפתחה בלב שדרות התמרים לפני כשבועיים, מציעה ללקוחותיה בגדים מיוחדים בעיצובה של בעלת החנות, ענתי לנקרי, ומעצבות אופנה נוספות. "הדברים מאוד דינאמיים פה ונתונים לשינוי בכל רגע נתון", אומרת לנקרי. "אני אוהבת להציע דברים מיוחדים ולכן אני כל הזמן יוצרת ומחדשת. השימוש בבדים נושמים, אווריריים ונמתחים נעשים במידה אחת אך יכולים להתאים לכולן".

איכות ומקוריות


בעלת החנות ומעצבת האופנה, ענתי לנקרי (38), בעלת תואר הנדסאית תעשייה וניהול, החלה את דרכה בתחום האופנה לפני כחמש שנים בתל אביב כמעט בטעות. לאחר שעבדה עם שרי ג'קסון וכמעצבת הבית של 'למונדו', הבינה כי עולם האופנה הוא המקום אליו היא שייכת. "תמיד הייתי מקדימה אופנה, לובשת דברים שונים מהאחרים, אבל אל התחום הזה הגעתי לאחר שעסקתי בניהול. במגוריי בתל אביב ניהלתי סטודיו של מעצבת אופנה וזו למעשה הייתה הפגישה הראשונה שלי עם עולם האופנה", היא משחזרת. "כחלק מהניהול שלי שם, נתנו לי לגזור בדים וברגע שנגעתי בבד- התאהבתי. הבנתי שזה התחום שלי. מאז, כל רעיון של בגד ופריט יוצא על נייר, נתפר כדגמים ראשוניים על ידי, ורק לאחר שאני רואה שהדגם טוב הוא נשלח לתופרת אחרת. מאוד חשוב לי להקפיד על בדים איכותיים ולחדש. כל פעם שיכנסו לחנות – יראו דברים חדשים".

מאיפה מגיעה ההשראה?
"רוב ההשראה שלי מגיעה בעיקר מערוץ האופנה. יש לי מכונות תפירה ושולחן גם בחנות כדי שאוכל תמיד ליצור. אני עושה את זה ממקום של אהבה. כשאני רואה תוצאה מוגמרת זה הסיפוק הכי גדול".

מתאים לכולן


בחנות הקטנה והמטריפה 'ענתי' תמצאו עיצובים קלאסיים ונקיים התואמים לנשים בכל הגילאים, החל מהשחור הקלאסי ועד להדפסים מדליקים ושימוש בפייטים מרהיבים. תוכלו לבחור בין מגוון של דגמים מעוצבים החל מחולצות מיוחדות, חצאיות, שמלות מקסי ומיני, טוניקות ואפילו תיקים מעור ותכשיטים מגולדפילד בעבודות יד ועיצובים ייחודים. "הבגדים תואמים גם ליציאה פשוטה וגם לאירועים, במטרה שבגד לא יילבש רק פעם אחת", אומרת לנקרי. "בנוסף, אם לקוחה רואה דגם שאהבה, היא יכולה לבקש אותו בצבע או בד אחר ובגודל הרצוי, באותו המחיר".

אם לא די בעיצוב המקורי, הרי שאצל 'ענתי' תזכו לשירות חם ואישי, למקצועיות ולטווח מחירים הגון המתאים לכל כיס. מחירי פרטי הלבוש נעים בין 59-320 שקלים בלבד.

'ענתי' – סטודיו לאופנה
מרכז רזין 2, אילת (צמוד ל'שווארמה איציק').
שעות פתיחה: א'-ה' 10:10-19:00 , ו' – 10:10-14:00
פלאפון: 057-8855700



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש