תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 24/4/2013 09:50 ● ערב ערב 2599
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


הכוכב מרקורי המקושר עם כל נושאי התקשורת למיניהם נמצא בבית תת המודע שלכם, כך שזה הזמן הנכון להעביר את דעתכם לאחרים בצורה הטובה ביותר.

שור


הגיע הזמן שלכם להיות במקום המרכזי בכל הנוגע ליחסי עבודה. אתם מרשימים ביכולת שלכם וייתכן שתגיע ידיעה משמחת בקשר לעבודה, שתגרום לכם להרגיש הרבה יותר טוב בשלב מאוחר יותר. זהו שבוע מצוין לעשות את הניקוי הכללי אותו דחיתם בגלל תחושה של עייפות מצטברת. הקשיבו לחלומות ולאינטואיציה שלכם בכל פעם שתרצו לקבל החלטה משמעותית. וונוס במזל שלכם תקל עליכם כלכלית.

תאומים


הכוכב יופיטר שעדיין נמצא במזל שלכם יכול לשפר אצלכם נושאים ותחומים הקשורים בפיננסים אשר התעכבו מזה זמן רב. נראה שחשוב לכם מאוד לצאת בסדר עם אנשים קרובים שאתם מחשיבים אותם כחברים ואף מנסים לשמר אותם קרובים אליכם בכל מחיר, אך נראה שהגיע הזמן שלכם להבין שכמו שתנאי החיים משתנים, כך משתנים הצרכים שלכם ושל הסובבים אתכם ובשל כך השינויים.

סרטן


נושאי משפחה ובית ימשיכו להטריד ולהעיק כיוון שכל האחריות מוטלת עליכם בלבד, ואתם חייבים לעמוד בתנאים הקיימים על מנת לשמר את רמת חייכם. התעסקות בענייני הבית תגיע לכלל פתרון במחיר של התמודדות, ויכוח והרבה מאמצים. ייתכן ותאלצו להתמודד השבוע גם עם מישהו שחשבתם אותו לקרוב אך אכזב אתכם ועכשיו אתם מרגישים כעס ותסכול על תנאי החיים שלכם שהשתנו.

אריה


מרבית הכוכבים שלכם נמצאים אצלכם בבית הקריירה, כך שנראה שאתם מרגישים מאוד אסרטיביים כלפי התחום המקצועי של חייכם. ייתכן שמרבית ההחלטות יגיעו אליכם בחטף ואתם תצטרכו להחליט בצורה די אסרטיבית מה אתם רוצים ומה נכון לכם לעשות בשלב הזה של חייכם. מבחינה חברתית, אתם עדיין נמצאים בשלב של התחלות חדשות והכנסת אנשים חדשים ומסקרנים לחייכם.

בתולה


נדמה לכם שאנשים מנסים לנהל לכם את החיים? ייתכן ואתם צודקים וזאת בגלל שלאחרונה אתם משדרים שמצליח לכם יותר מהרגיל ואנשים נמשכים להצלחה. זה הזמן הנכון עבורכם, לערוך מסע קניות קטן, רק היזהרו מלעבור את הגבול אותו קבעתם לעצמכם. במידה ואתם עובדים במסגרת, ייתכן ותרגישו בקושי להעביר את דעתכם, והממונים עליכם ימשיכו ללחוץ אתכם להביא אופציות חדשות בכל פעם.

מאזניים


בשבוע הקרוב, תאלצו לעבוד בחברת אנשים שאתם פחות אוהבים, אך איכשהו החיים הכריחו אתכם לפעול בדרכים מסוימות שגם משאירות אתכם בקרבת אותם אנשים. במידה ואין לכם ברירה, עליכם ללמוד לשחק ולחייך, וזאת על מנת לשמור את עצמכם במקום טוב בסטטוס המקצועי. אנשים יחושו בצורך שלכם להתקרב רגשית ויאהבו את זה. אל תמהרו להחליט בנושאים בין אישיים - חכו לחודש יולי הקרוב.

עקרב


כדאי לכם לשמור בסודיות את המהלכים אותם אתם מתכננים, ההצלחה טמונה בדיסקרטיות. סף הרגישות שלכם גבוה, והדבר יכול לתת את ביטויו גם בפן הבריאותי. ייתכן שתרגישו עייפות ואף בעיות ורגישות קלה באזור הקיבה בגלל מתחים פנימיים. גייסו את מיטב האנרגיות הנמצאות ברשותכם כדי לטפל בנושאים כלכליים ואישיים ואל תמהרו להחליט החלטות כדי שבהמשך לא תצטערו עליהם.

קשת


הפן החברתי ייצוגי שלכם יהיה במיטבו השבוע. תוכלו ליצור מפנה חיובי בכל מה שקשור לתחום אותו אתם מייצגים ולקבל את הפידבק המתאים. נראה שחברים יעזרו וייתנו תמיכה למאמצים שלכם וגם אתם תמצאו עצמכם בשלב שבו אתם נותנים יותר תמיכה ועזרה לאחרים. ביחסים קיימים, בני זוג עשויים להפתיע בהצעה, או תוכנית משותפת קרובה. יש דגש על הקרובים אליכם, והם כרגע חשובים לכם יותר מדברים אחרים.

גדי


אתם מפגינים יותר אכפתיות כלפי האנשים שעובדים איתכם, והדבר תורם לפופולריות שלכם. תיתכן אצלכם התקדמות בנושאי קריירה, וזה גם הזמן הנכון לכם לסכם נושאים עם מעבידים ושותפים. אופציות והזדמנויות חדשות בפתח, שייתכן ויביאו אפשרויות רווח וחיזוקים בתחום הפיננסי. נסו להיות קשובים יותר לאנשים קרובים לכם בחוג המשפחה ואל תנסו לגרור אותם לתפיסת עולמכם האישית והמקצועית. הפרידו בינם לעבודה.

דלי


ההתפתחויות יהיו בקצב מהיר עם צורך בהחלטות מהירות. קשרים מפתיעים עם מקומות רחוקים עשויים להתחדש, תיתכן הזמנה לנסיעה חשובה. אלה מכם שלומדים או קשורים לכל התחום שבו אתם צריכים ללמוד על מנת להתפתח, הרי שזהו שבוע מצוין עבורכם. תנו לאישיות האמיתית שלכם לצאת החוצה ללא חשש, אנשים יקבלו אתכם השבוע בצורה פתוחה הרבה יותר.

דגים


אנשים קרובים אליכם עלולים לאכזב אתכם בפן הרגשי והכספי, ואתם תמצאו עצמכם מתוסכלים בגלל כל הציפיות שהיו לכם. השתדלו לא לקחת באופן אישי את כל המתרחש ולנסות לנתק את עצמכם רגשית מהסיטואציות ורק לבחון אותן במובן המעשי וההגיוני. תמצאו את עצמכם פועלים בצורה הרבה יותר עניינית כאשר אתם מפעילים את ההיגיון ואם צריך גם נעזרים באחרים.

טלה


זהו זמן מתאים לעיסוק בתחום הזוגיות, השבוע מתאים לפנויים שביניכם למפגשים רומנטיים. התחום האישי ימשיך להפתיע ולהיות אופטימי. אתם רגשיים יותר ומסוגלים להעמיק את הקשרים שלכם. הרשו ליכולת הביטוי הטובה שלכם לעזור לכם בעליית מדרגה בתחום היחסים ולקדם תוכניות רציניות משותפות. השבוע תדעו איך לפעול ומה לעשות בקשר עם אחרים, אם לא תתנו לשכל להפריע.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש