דלק 'צוף ים'- הרבה יותר מדלק

מאת: או-מד מדיקל ● 22/5/2013 13:03 ● ערב ערב 2603
מאת: איריס קדם / צילום: זוהר רביבו / מתי בפעם האחרונה ניקיתם את רכבכם פנים וחוץ במחיר של 25 ₪ בלבד?. מופתעים? אל תהיו. בתחנת הדלק 'צוף ים' מבית 'דלק דלק' המחירים זולים, הדילים אטרקטיבים והשירות מעל הכל. בואו להכיר מקרוב מקום איכותי לכם ולרכבכם
דלק 'צוף ים'- הרבה יותר מדלק

תחנות הדלק של היום הן לחלוטין לא תחנות הדלק שהכרנו פעם, אלו שהיינו מגיעים לתדלק בהם, מתניעים וממשיכים הלאה. תראו למשל את תחנת הדלק 'צוף ים' מבית חברת 'דלק דלק' שנפתחה בעיר לפני שנתיים ומשתרעת על שטח של כארבעה דונמים. ברגע שאתה מגיע לשם רק כדי לתדלק, אתה מתוודע מקרוב לשלל השירותים הנלווים והמפתים הניתנים בה.
תחנת הדלק 'צוף ים', הצמודה למפעלי 'תובלה' היא הרבה מעבר לרק דלק ותדלוק. במקום יארחו אתכם באהבה ובפינוק בזמן שהרכב שלכם מקבל טיפול יסודי ומפנק: החל משטיפת רכב ברמה גבוהה, תדלוק לכל סוגי הרכבים, חנות נוחות הכוללת שלל מוצרים מפנקים, וקפה, אח איזה קפה, וכמובן, איך לא, דילים ורעיונות מדליקים לשיפור התנאים לבעל הרכב.
מובטח לכם כי מתחנת הדלק 'צוף ים' תצאו מרוצים, לא רק בגלל המגוון וההיצע הן במתן השירות ועד לתשלום וגם כאן כמובן חשוב שהלקוח יצא מרוצה ועם תחושה טובה.
המקום מנוהל ביד רמה על ידי קוקו (יעקב פדה), אשר דואג בשימת לב לכל עניין במקום עד לפרט הקטן ביותר לנוחות הלקוח.

תמונת כתבה


רחב יותר, מהיר יותר


בתחנת הדלק 'צוף ים' מוצע לנוחות הלקוחות מתקן רחב מימדים לשטיפת רכבים.
אם שאלתם את עצמכם מה מיוחד במתקן הזה דווקא, כדאי שתדעו כי מדובר במנהרה גדולה ורחבה, השנייה בגודלה בעיר. בעת הרחצה, נכנסים למנהרה בו זמנית שלושה רכבים, מה שמאפשר עבודה מהירה יותר, כך שהלקוח אינו צריך להמתין ייתר על המידה. במקום עומדים לרשות הלקוחות חמישה אנשים צוות מקצועיים ואדיבים, כך שהרכב יוצא סופר נקי מבחוץ וגם כמובן מבפנים.
שטיפת הרכב פתוחה לקהל הרחב בכל יום בין השעות 08:00-19:00, שעתיים מעבר לשעות הפתיחה של מנהרות השטיפה אחרות ברחבי העיר.
ועכשיו שימו לב למבצע ניקיון מטורף – שטיפת רכב חיצוני ופנימי במחיר מיוחד של 25 ₪ בלבד, המחיר הזול ביותר בעיר!!

תחנת דלק 'צוף ים' מתפרסת על ארבעה דונמים במקום נגיש, המאפשר חנייה רחבה לרכבים, אוטובוסים ואף משאיות, וזה בדיוק המקום האולטימטיבי לחנות בו לשם הטיפול הנאות ברכבכם, וכמובן לעשות הפסקה לשתיית קפה באמצע יום עבודה, בזמן עשיית סידורים וכמו כן רגע לפני הנסיעה צפונה.

תדלוק, לא פחות חשוב


במקום תחנות תדלוק לכל סוגי הרכבים בצורה עצמאית. המקום פתוח לקהל הרחב 24 שעות ביממה משך שבעה ימים בשבוע. בימים הקרובים תושק כאן הטבה חדשה לבעלי העסקים ו/או לאנשים פרטיים – דלקנים במחירים אטרקטיביים. במקום מבטיחים לצאת בפרסום בנושא וליידע את תושבי העיר, בכדי שיוכלו ליהנות מההטבה המדוברת.
גם לנהגי המוניות בעיר מחכות כבר בקרוב הפתעות ייחודיות, כאלו שיאפשרו להם הטבה בתדלוק וחסכון בזמן. הבעלים של תחנת הדלק מבהיר שמדובר ברעיון מקורי. "אני בטוח שנוכל לשמח ולהועיל ביותר את חווית התדלוק שלהם".
הטבה נוספת למתדלקים: תדלוק מעל ל- 25 ליטר, מקנה שטיפת רכב חיצונית חינם!!

בזמן שאתם ממתינים לניקיון הרכב, תוכלו ליהנות מחנות הנוחות של 'מנטה', המשתרעת על פני 170 מ' ובה תוכלו למצוא מגוון מוצרים. במקום פינת ישיבה מתוקה בה תוכלו לשבת וליהנות מקפה משובח, מאפים, חטיפים וממתקים, שתייה קלה ואפילו יין משובח לקחת הביתה. עוד בחנות מגוון של ציוד קמפינג וטיול, מוצרי חשמל, פינת ספרים, פינת תקשורת עם שלל מוצרים לטלפון סלולארי והן לשימוש תקשורת ברכב, ואיך לא- פינת ממתקים מיוחדת לקטנטנים, וכמובן גלידות לקרר לנו את הקיץ.

כבר אמרנו הכל לכם ולרכב במקום אחד? אז אל תחשבו פעמיים. בפעם הבאה שאתם צריכים לתדלק או לרחוץ את הרכב, תנו קפיצה לתחנת 'צוף ים' ותצאו מרוצים. (תדמית).

תחנת הדלק 'צוף ים'
מיקום: צמוד למפעלי 'תובלה', רחוב הכרמל 10.
ימים ושעות פתיחה- שבעה ימים בשבוע, 24 שעות ביממה.
שעות פתיחת תחנת הרחיצה: 08:00-19:00
טלפונים: 08-6335687, 057-6811396



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש