זודיאק- תחזית לתאריכים שבין ה – 23-30-5-13

מאת: או-מד מדיקל ● 23/5/2013 10:25 ● ערב ערב 2603
מאת: רחל ארז
זודיאק- תחזית לתאריכים שבין ה – 23-30-5-13

טלה


בתחום העבודה אתם נהנים לאחרונה מפופולריות רבה. מגיע לכם! עמלתם רבות כדי להשיג זאת!! יחד עם זאת, הנכם נדרשים לגלות אחריות והרבה יותר סמכותיות סביב ובתוך הנפשות הקשורות. צפויות תנודות רבות. הקטע היצרי יעורר בכם תחושת פינוק ותשאפו להביע רעיונות אומנותיים, התוצאה תפתיע אפילו אתכם. האווירה סביבכם תשתפר, אנשים יגיבו אליכם בצורה חיובית יותר וגם אתם תרגישו שאתם שבים לעצמכם.

שור


בעקבות הלחץ שאתם חווים, תחושו תחושת חובה ואשם בכל הקשור לתחום הרגשי. עליכם כעת לזרוע זרעים לעתיד – ובכלל, ברמה המיסטית, למה שאתם עושים כעת, יש השפעה ארוכת טווח. בנושא הקריירה והעבודה אשר נמצאים במרכז הכובד, צפויים הטבות ושינוי גישה. נושאים אשר נראו מעורפלים בתקופה האחרונה, יתבהרו ויהיה לכם קל יותר להתמודד איתם. עבורכם זוהי תקופה מצוינת ליחצ"ן את פועלכם בעצמכם וכמה שיותר. כך תוכלו להבטיח זריזות בתוכניות הממונים בנוגע לעתידכם.

תאומים


עליכם לשלוט ברגשותיכם ולא להיסחף מדי, כי בדרך זו אתם עלולים לגרום לאנשים המקבילים אליכם במטרות המשותפות להשתתק לנוכח גישתכם. תתכנה נסיעות רבות עקב כל מה שקשור לדמויות הורים ומשפחה בכלל.
הישמרו ממצב של אולטימטום שתציבו כצורך שלכם להתחדשות רגשית ופיזית. אתם נסחפים בגלל הרגשנות שלכם, שימו לב לא לחרוג מגבולות ההיגיון.

סרטן


ההוצאות רבות, שימו לב שאינכם מסכנים חסכונות או כספים חיוניים. נושא כספי שעלה לאחרונה, יהפוך חשוב יותר ודחוף במהלך הימים הקרובים. כספים יתבזבזו וייעלמו וחשוב לעקוב ולהיות מעורבים במתרחש. מבחינה חברתית אתם יכולים לעזור הרבה לאנשים אחרים ואתם לא נרתעים מליישם יכולת זאת בכל הזדמנות. התעוררות של כוחות מחודשים, שיסייעו לכם להתמודד עם כל מצב.

אריה


קיים צורך עז לטפח את סביבת המגורים שלכם על מנת לעשותה נעימה ומושכת לכם ולבני הבית. השפע ימצא בעיקר בבית המשפחה. תהיה לכם הזדמנות לפתור בעיות, חיכוכים ומשקעים ישנים. השקיעו במקביל ביחסי ציבור ובדרך זו תוכלו לשדרג את עצמכם בסולם החברתי וגם להגיע אל האנשים המתאימים. אתם נקלעים למרכז ההתרחשויות. צפויות הפתעות מהממות.

בתולה


יש כמה גורמים המפריעים לכם להתקדם בקצב הרצוי. אין צורך לעורר מהומה על כל דבר שלא נראה לכם. עשו זאת בשקט ובתקיפות. השקיעו קצת בבריאותכם, מה שאומר לאכול נכון, לצאת למינון מספק של פעילות פיזית וספורטיבית, ולחזור לעצמכם. הקשיים רק מחשלים! הסיפוק הגדול והחשוב : רק שלא תשכחו את האנשים הקרובים אליכם במיוחד בגלל פעילות חברתית, חיצונית אחרת או נוספת.

מאזניים


החיוך הקולקטיבי שלכם, כמו גם היכולת המנטלית להרחיב את המעגל החברתי, לפגוש ידידים חדשים, ולבלות ביחד. מוסיקה שקטה, שיחה רגועה, ו..מנוחה. המלים שלכם משמעותיות במיוחד, ישנו הדגש על היכולת לבטא את עצמכם, לשתף במה שעובר עליכם, ולנהל שיחות עומק עד השעות הקטנות. זמן להשקעה ביתית, לאירוח ידידים לשעות יפות של ביחד, ולבילוי משפחתי.

עקרב


זה בדיוק הזמן לאקשן, ומכל הסוגים. חשוב שתממשו את היכולות שלכם, אך לא על חשבון אחרים, אלא לצידם. בכללי, אתם צריכים להיות זמינים יותר ופתוחים יותר. סמכו על תחושות הבטן שלכם 'מפגש מקרי שאינו מקרה' מלמד שיהיה קל יותר עבורכם לתקן את המצריך שינוי ותיקון. תקופה משמעותית בנושאים זוגיים. אלו מכם שיש לכם ילדים, תהיו חייבים להשקיע בהם יותר זמן איכות.

קשת


המעורבות הרגשית מתחזקת לה בהדרגה ואיתה צפים ושבים החושים העדינים שבכם. ייתכן ובשלב הראשון תרגישו בהתנגדות, אך במידה ותהיו עקביים הרי שתצליחו ליישם את תוכניותיכם.
הנסיבות יהיו כאלו שייתכן ותחליפו מישהו בעבודה, דבר המאפשר לראות אתכם כמתחרים ראויים מבחינה מקצועית .

גדי


אתם מעכלים ומעריכים מאוד את מה שעושים למענכם. אתם גם מתחילים להבין את הערך המוסף של פעילות ייחודית של האנשים שאוהבים אתכם מאוד. חלק מכם הנמצאים בבדידות, יוכלו להיאנח לרווחה, כיוון שאתם עומדים להכיר את האנשים שישנו את חייכם הרגשיים לטובה ככל שתזרמו עם הנסיבות. אל תפחדו להתחבר אל האני הפנימי הגבוה שלכם.

דלי


לדליות מרגיש שדי נמאס מהכל ומכולם. ייקח קצת זמן להתאושש ושיחת טלפון בהחלט תעזור לכם לבצע את המעבר לקראת מצב רוח הרבה יותר טוב. יש כמה סודות שאינכם רוצים לפתור, הדבר גורם לכם לעייפות נפשית . מומלץ השבוע לטפח ולהדק קשרים אישיים. אתם מחזירים לחייכם תחושה של יציבות וביטחון, חשוב שתפעלו בשיתוף פעולה עם האנשים הקרובים אליכם.

דגים


בירורים משפחתיים ומהומה תתעורר במקום העבודה או במשפחה המורחבת שאינה קשורה אליכם. חיוני שלא תביעו דעה ואל תמהרו לתת תשובות. ארוחת ערב מקרבת לבבות עם כולם, ורומנטיקה עדינה. נושא הזוגיות מתחזק לו: חיזוק והידוק הקשר, דיאלוג רומנטי או היכרות חדשה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש