מותג האיפור 'בובי בראון' – מעכשיו גם באילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 29/5/2013 09:23 ● ערב ערב 2604
אם ישנה ברכה אמיתית בפתיחתם של מתחמי קנייה אקסקלוסיביים חדשים באילת כדוגמת ה'אייסמול', הרי היא ללא ספק טמונה בהגעתם לעיר של מותגי אופנה ולייף סטייל בינלאומיים. כזה הוא ללא ספק מותג האיפור האמריקאי 'בובי בראון' (Bobbi Brown) מקבוצת 'אסתי לאודר'
מותג האיפור 'בובי בראון' – מעכשיו גם באילת

בובי בראון, אמנית האיפור האמריקאית, נכנסה לראשונה לתחום היופי בשנת 1991, עם השקת 'ליין' השפתונים 'בובי בראון איסנשלס' שכלל עשרה שפתונים על בסיס גוון חום. על פניו נשמעת הבחירה בגווני החום יוצאת דופן עבור שפתון חדש, אך למעשה היתה זו אמירה ברורה מצדה של בראון, שביקשה להציג בפני האישה החדשה, זו המשלבת בין הבית לקריירה, את התפיסה לפיה "כל אישה יכולה להיות יפה, שכן הסוד ליופי הוא פשוט להיות מי שאת".

עשרים שנה לאחר מכן, הפך 'בובי בראון' למותג גלובלי שהתרחב משפתון למגוון רחב של מוצרי איפור, בישום וטיפוח עור. כיום, עם נוכחות של קרוב ל- 1,000 נקודות מכירה ב- 56 מדינות, מצטרפת גם אילת לרשימה היוקרתית, בסניף מעוצב בסטנדרט ניו יורקי, בקומה השנייה של ה'אייסמול'.

הסניף באילת הוא השני בארץ (אחרי קניון רמת אביב).

מוצרי האיפור של בובי בראון הם מוצרי פרימיום וכזו היא גם התפיסה בה מחזיקה החברה, לפיה לכל לקוחה מגיעה התייחסות אינטימית, בסביבה רגועה ונעימה, המאפשרת, לצד ההתחדשות במוצרים, גם לימוד של רזי יסודות האיפור. את יועצות היופי המוכרות לכם בדרגסטורים, מחליף צוות שאומן והודרך אישית, על ידי המאפר הראשי של חטיבת אירופה, כך שאתן יכולות להיות בטוחות שהייעוץ שאתן מקבלות, זהה לחלוטין לזה שתקבלו בסניף 'גלרי לפאייט' בפריז או ב'ספורה' בלונדון. "הישראלית בהחלט מודעת ואוהבת להתאפר", מסבירה חלי סימסולו, מנהלת המותג בישראל, "היא נוסעת בעולם ומוכנה להשקיע במוצרי איפור איכותיים. גם העלייה הרוסית והעובדה שהכשרה בתחום הוכרה כתחום לימוד מועדף המוכר על ידי המדינה בעבור משוחררות טריות, הביאו לפריצה ולעליית מדרגה בדרישותיה של הישראלית, שאינה מוכנה להסתפק במוצרים זולים מהמזרח, והמבינה למשל את ההבדל שבין מברשת איפור איכותית, הנשלפת בקלות ומחזיקה מעמד לאורך זמן, לבין שימוש בזבזני באצבעות הידיים השמנוניות".

ב'בובי בראון' מתגאים ובצדק ב'ליין' המוצרים העמיד שלהם, שאינו נמרח במים, מה שהופכם לאידיאלים בשימוש בבריכה או בשפת הים. "אלו הם חומרים המתמוססים רק במים חמים, והם כוללים מסקרה, ג'ל איילנר ועיפרון עיניים", מסבירה סימסולו. כאמור, כולל המותג גם ארבעה בשמים, בריחות נקיים ורעננים. כאן לא תמצאו בשמים 'כבדים' או פרחוניים, שכן על פי תפיסת העולם של בראון, "האיפור מהווה דרך עבור כל אישה, על מנת להיראות ולהרגיש כמו עצמה, רק יפה ובעלת ביטחון עצמי".

אחד מיתרונותיו הבולטים של המותג, הם שיעורי האיפור אותם מציעה החברה לכל אחת, רובם ללא כל עלות, וחלקם בתמורה לרכישת מוצרים בסכום של 350 שקל. אל בהלה, אין המדובר בקורסים המצריכים התחייבות ארוכת טווח, אלא במגוון מפגשים קצרים, המותאמים לסוגי איפור שונים: כך תוכלי ללמוד בהדרכה בת חמש דקות (או 20, או 45), כיצד לרענן את מראך בקלות, לאפר את עינייך, לטפח את העור, לאפר את אזורי השפתיים והלחיים ואף להתאפר לאירוע או למסיבה, כאשר בכל פעם תוכלי לבחור הדרכה שונה, בין אם בתאום מראש ובין אם עברת 'על הדרך' בקניון.

אתן מוזמנות ליצור עם מנהלת הסניף -איילה מדר בטל': 08-6724872 או לקפוץ ל'אייסמול' לסיבוב הכרות והדגמה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש