היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 16/7/2013 15:33 ● ערב ערב 2611
היכל התרבות

שיר לשבת


ההבדל / מרואן מח'ול

תמונת כתבה


אֵין הֶבְדֵּל בֵּין לַיְלָה לְיוֹם
זוּלַת טַעְמָהּ הַמָּתוֹק שֶׁל הַשֶּׁמֶשׁ.
אֵין הֶבְדֵּל בֵּין הַשִּׁכּוֹר לֶחָסִיד
זוּלַת כֵּנוּתוֹ שֶׁל הָרִאשׁוֹן.
אֵין הֶבְדֵּל בֵּין הַעֵצִים לִוְרָדִים
זוּלַת תַּפְקִידוֹ שֶׁל הָעֵץ בְּדִבְרֵי־הַיָּמִים.
אֵין הֶבְדֵּל בֵּינִי לְבֵינְךָ
אֵין הֶבְדֵּל כְּלָל.

תרגמה: סאוסן קטיש
מתוך 'ארץ הפסיפלורה העצובה', קשב לשירה, 2012
באדיבות האתר של נילי דגן nillydagan.com

פארטיייי



תמונת כתבה


גנגנם סטייל גם באילת
הזמר הדרום הקוריאני ששבר את שיא הצפיות ב'יוטיוב' עם הקליפ ללהיט 'גנגנם סטייל' יגיע לשתי הופעות בישראל שיתקיימו בתל אביב ובאילת.
באירוע ייקחו גם מספר די.ג'ייז שיתקלטו לפני ההופעה של סיי,
ביניהם Dj Milana, Dj Elon Matana ,Dj Ido B Zooki ו-DJane Amely.
סיי או בשמו האמיתי פארק ג'יי-סאנג הוא זמר, רקדן, מפיק ומוזיקאי דרום קוריאני שפרץ לתודעה העולמית בעקבות הלהיט 'גנגנם סטייל', שיצא כסינגל מתוך אלבום האולפן השישי שלו,Psy 6 (Six Rules), Part 1
'גנגנם סטייל' הוא ביטוי קוריאני שמתאר סגנון חיים מפואר, כמו ברובע גנגנם האמיד בסיאול, המאופיין בסגנון חיים טרנדי ואופנתי. בראיון ל-CNN , השווה סיי את רובע גנגנם לבוורלי הילס בקליפורניה. השיר מדבר על "החברה המושלמת, שיודעת מתי להיות ייצוגית ומתי להתפרע".
ההופעה תיערך ב-27 ביולי, בחוות הגמלים באילת. פתיחת שערים: 21:00. כרטיסים: 08-6370004.

תערוכה חדשה


תערוכה בינלאומית ראשונה באילת

תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה



גלריית האמנים אילת נבחרה לפתוח את מסע תערוכה נודדת של 'מיני ארט' - Mini art תערוכת המיניאטורות. עולמות קטנים עם קסם גדול!.16 באוגוסט –31 בדצמבר 2013

התערוכה המדוברת 'מיני ארט' Mini art , שמוצגת בימים אלה במוזיאון יפו לעתיקות, צפויה להגיע לאילת ב-16 באוגוסט ותוצג עד ה- 31 בדצמבר 2013.
'מיני ארט' הינה מפגש מעורר פליאה וקסם, עם יצירות מיניאטוריות של אמנים נחשבים מהארץ ומהעולם, המבטיחה חווית תרבות רב תחומית, עם עולם המיניאטורה, מזוויות מגוונות ומעשירות: מודלים Room box הלקוחים מהשראות של תקופות וסגנונות חיים, מדינות ותרבויות, ספרי ילדים וקלאסיקות ועוד...בכל קופסה מתכנס עולם שלם המייצר חווית צפייה מסוג אחר, יחידנית ואינטימית.
התערוכה כוללת תערוכה קבוצתית של יצירות אמנות מיניאטוריות בשיתוף אמני העיר אילת בניהולו האמנותי של אמיר אלקיים, אוספי מיניאטורה דגמי תפאורות מעולם התיאטרון, בובות מיניס, בתי בובות ועוד.
האמנים המציגים בתערוכה, ביניהם האמן חסאן קלה, אמן המיקרו המוערך והידוע בעולם, הינם בעלי מיומנויות גבוהות של עיסוק בפרטים קטנים וזעירים, המבצעים שימוש בטכניקות וחומרים מגוונים.
תערוכת מיני ארט Mini art תחליף את תערוכת הציורים והפיסול של האמנים דליה זר אביב, מרק בוגנים דליה רובין מגדה ווטס, דיאגו גולדפרב, יורם אורון ויולנדה אנטל, המוצגת זה חודש בגלריית האמנים והסתיימה השבוע.

תערוכת 'מיני ארט' אשר תחל ב- 16/8/13 הינה בתשלום - תשלום כניסה מגיל שנתיים ומעלה. התערוכה מתאימה לגילאים 1-120.
עלות כניסה: מבוגר 30 ₪ ילד/ חייל/סטודנט/גמלאי 25 ₪;
כרטיס למשפחה מעל 4 נפשות: 22 ₪ לאדם.
תושבי אילת: 20 ₪ לאדם.

תערוכת גלריית האמנים פתוחה לקהל הרחב בימים שני - חמישי בין השעות 10:00 – 20:00 בימי שישי 10:00 – 14:00 ובשבת 12:00 – 20:00


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש