נגרית חזן – מעצבים יופי לשנים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 16/7/2013 15:44 ● ערב ערב 2611
מאת: סימונה שאואט ואביבה דקל / חולמים על רהיטים מיוחדים? מעוניינים בנגריה שתבנה לכם בתכנון מדויק, עיצוב מושלם, עבודה מדוקדקת, גימור מעולה ומהחמרים הטובים ביותר? 'נגרית חזן', הנגריה הוותיקה בעיר, היא הכתובת שלכם. ועם אלפי לקוחות מרוצים לא מתווכחים!
נגרית חזן – מעצבים יופי לשנים

'נגריית חזן' הוותיקה היא אחת מאבני היסוד של הנגריות באילת ומככבת בעיר מזה 41 שנה.

אין כמעט אדם בעיר שלא מכיר את 'נגריית חזן'. לפני כשנה, נפתח המפעל החדש המשתרע על כ- 1,500 מ"ר באזור תעשיה שחורת. במקביל ולנוחיות הלקוחות, נפתח אולם תצוגה חדש ומרהיב בקומפלקס של 'אימג'ין' באזור התעשייה ברח' החרש ובו ניתן להתרשם ולקבל שירות מהמעצבות.

בין אם אתם מתכננים מטבח חדש, החלפת רהיטים בסלון, ריהוט לחדרי שינה, חדרי ילדים וחדרי אמבטיה – ב'נגריית חזן' תקבלו מענה מקצועי אמין ברמה גבוהה ובעיצוב ובתכנון מושלמים.
משה חזן הבעלים במקצוע הנגרות מגיל שש עשרה ויודע כל מה שצריך לדעת על רהיטים ועל הכרוך בתכנונם ובייצורם.

"הבסיס להצלחה בכל תחום ענף הנגרות הוא עיצוב ותכנון טוב - לא די בחמרים משובחים ובידע בנגרות", אומר חזן, "גם הנגר הטוב ביותר הבונה רהיטים לתפארת בצורה המקצועית ביותר, צריך לדעת כל מה שקשור בתכנון ועיצוב, או להיעזר במעצב מקצועי כדי שהרהיט לא יהיה רק איכותי ויפה, כי אם גם שימושי ופרקטי ויענה על כל הדרישות - כסא צריך שיהיה נוח לישיבה, ארון צריך שתהיה בו חלוקה נכונה, שולחן חשוב שיהיה בגובה ובגודל המתאימים לצרכי הבית, והמטבח שהוא עיקר הבית, חשוב שיהיה יפה ובעיקר פונקציונלי, כל הפריטים צריכים להיות מעוצבים ומותאמים זה לזה כדי ליצור אווירה הרמונית, נאה ונוחה".

איתכם לאורך כל הדרך


אבני היסוד של 'נגרית חזן' הן: עיצוב, תכנון, מקצועיות אמינות ושירות.
מחלקת העיצוב של 'נגריית חזן' פעילה מאד, והיא אחת הגדולות באילת. עובדים בה ששה מעצבים מקצועיים ומנוסים העומדים לרשותכם לייעוץ בכל הנוגע לתכנון עיצוב וריהוט הבית מאלף ועד תו וללא תשלום נוסף.
ב'נגריית חזן' ישמחו לתכנן לעצב ולבצע בשבילכם בהתאמה אישית ריהוט לדירות שלמות באופן מקצועי ובצורה מושלמת.

כל רהיט בכל חומר שתבחרו - מעץ מלא, סנדוויץ', פורמייקה, פורניר ועד מלמין, יקבל תשומת לב מלאה, והתוצאה היא תמיד הטובה ביותר שיש.

ב'נגריית חזן' קיימת מחלקת צבע מהגדולות והמושקעות בתחום אשר מספקת עבודות איכותיות וברמת גימור מושלמת.

אז אם ברהיטים צבועים בצבע היפוקסי חפצתם – בנגריית חזן יבצעו עבורכם את הצביעה באופן המקצועי ביותר ולשביעות רצונכם המלאה.

המומחים בשיפוצים


הנגרייה מעמידה לרשות לקוחותיה שירות וייעוץ נוסף בתחום השיפוץ הכולל: תקרות דקורטיביות, חשמל ותאורה, עבודות זכוכית ושיש, עבודות אינסטלציה חדרי אמבטיה וחדרי שירות.

הזמנתם מטבח? יתכננו אותו עבורכם, יתאימו את השיש, הכיורים, הברזים, מכשירי החשמל וכל האביזרים הנלווים, מהרגע שהתכנון ימצא חן בעינכם, תוכלו להסיר דאגה מלבכם.

בתאריך שייקבע מראש, יגיעו עובדי 'נגרית חזן', יפרקו את המטבח הישן, יתקינו נקודות חשמל, צנרת חדשה ומתאימה למטבח, ישפצו ויצבעו את הקירות וירכיבו את המטבח החדש שהזמנתם – כולל מכשירי החשמל והאביזרים הנלווים, ובכך יחסכו מכם את כל כאב הראש הכרוך בהזמנת בעלי מקצוע שונים ובתיאום ביניהם.

התוצאה שתתקבל הינה מטבח מושלם בדיוק כמו שחלמתם ומבלי שתצטרכו לנקוף אצבע.

באותו האופן בדיוק תוכלו לקבל את דירתכם כולה, או כל חלק אחר ממנה.

פינת המבצעים


מעת לעת מתפרסמים מבצעים שונים וכדאיים.
נכון להיום המבצע!!!
40% הנחה על כל הפרזול הפנימי (בכפוף לתקנון המבצע או עד גמר המלאי).

נגרית חזן – אולם תצוגה


אזור התעשייה אילת רחוב החרש (מול 'הרמוניה לבית – פינת 'אריקור'). לפרטים ופגישת ייעוץ חינם: 08-6333137, פקס 08-6315654.
הינכם מוזמנים לבוא ולהתרשם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש