משתלת צביקה - גן העדן הסודי של אילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 2/1/2014 17:52 ● ערב ערב 2635
עשרות שנים של הכרות עם תנאי המדבר. אדריכלי נוף וגננים מהשורה הראשונה. מבחר עצום של עצי נוי ופרחים. ואחד צביקה שעושה קסמים בגינות העיר עוד מימיה הוותיקים. ביקור אחד בריאה הירוקה הכי מהממת של אילת, ילמד אתכם אילו קסמים אפשר לעשות עם צמחים
משתלת צביקה - גן העדן הסודי של אילת

תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה


רבים כבר מכירים את גן העדן הקסום השוכן באזור התעשייה הוותיק של אילת, עשרות שנים של טיפוח אוהב, בנו את המשתלה שתושבי אילת הוותיקים זוכרים עוד מימים בהם לא האמינו כי ניתן להפריח כאן את השממה. אם בעבר היתה המשתלה מרוחקת ונחבאת אל הכלים, הרי שכיום היא ממוקמת ממש בלבו של אזור התעשייה הוותיק, וצביקה, האיש שמאחורי המוסד המצליח, הוא ההוכחה לכך שכשיש את הכישרון, אין דבר העומד בפני הרצון. סיור קצר בגן העדן הפורח יוכיח לכם, שכמו באמנות, כך גם בגננות - אין "דבר כזה שאין דבר כזה" – וניתן להגשים חלום ירוק מכל סוג, גם במזג האוויר המדברי של אילת. בין אם חפצה נפשכם במרבד דשא ירוק, ובין אם בבוסתן עצי פרי ננסיים ואפילו אם חלמתם על גן טרופי בזעיר אנפין, במשתלת צביקה לא רק יספקו את הסחורה האיכותית ביותר, אלא גם יצליבו אותה בהדרכה, עצות וטיפים שיסייעו לכם להימנע מטעויות מתסכלות. לא תאמינו עד כמה שמירה על מספר כללי ברזל פשוטים, יכולים לסייע לגינה מטופחת להאריך חיים. אחד מ"סודות" המקום, שאחראי להצלחת הקליטה של צמחי הבית בגינות, טמון בעובדה שגידול הצמחים נעשה תחת כיפת השמיים, בשמש מלאה, עניין שהוא תנאי הכרחי להצלחת הקליטה אצלכם בגינה ואם אכן התברכתם בשטח מרשים לכזו, תוכלו ליהנות כאן מתכנון על ידי אדריכלי נוף וגננים מקצועיים, שיעבדו מול תקציב ברור.
בין אם תבחרו בצמחים עונתיים, ובין אם תבקשו לעצב לכם פינת קקטוסים מרשימי מבט, תמצאו במשתלת צביקה מענה מקצועי, שימשיך ללוותכם לאורך כל השנה. כעת, בעונת החורף מצאנו שם שלל פטוניות, פרחי אמנון ותמר ולוע הארי האהוב, במחירים שבאמת שווים לכל כיס. מלבד צמחים ועצי גינה, במקום מבחר גדול של פרחים בתפזורת לכל מטרה, וכן שלל אביזרים נלווים, החל מדשנים וחומרי הדברה, דרך אביזרי צנרת, מחשבי השקיה וכלה בכלי עבודה וגינון.
המקום מוכר ללקוחות פרטיים ועסקיים, אך גם לגננים ולסיטונאים ואתם בהחלט יכולים לסמוך על אנשי המקצוע המכירים את משתלת צביקה ככתובת לרכישותיהם, שמי כמותם יודע היכן נמצאת הסחורה הטובה בעיר.

תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה



'משתלה', אזור התעשיה, רחוב הסנדלר 5 (מול שיש גרניט), טל' 08-6332545. שעות פתיחה חורף: 08:30-17:30. שישי: 08:30-15:00. פתוח גם בשבת: 10:00-15:00.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש