יו"ר דירקטוריון תאגיד התיירות, אלי לנקרי, על הצעת התקציב: "ההסכם בין משרד התיירות לעירייה לאירועים לשיווק תיירות בשנת 2013, הופסק בהוראת מבקר המדינה. המשמעות: הפסד הכנסות של כחמישה מיליון שקלים. בשנת 2014, נממן חלק מהפעולות מתוך התקציב וחלק - מהקטנת הפעולות. דהיינו, הקטנת כמות באירועים בשיווק התיירות". מ"מ יו"ר דירקטוריון תאגיד התיירות, יוסי חן, הבין את ההיפך הגמור: "יש בתקציב תוספת של כמעט 2.5 מיליון שקלים. סופסוף יהיה משרד יחסי ציבור לעיר אילת שיעבוד על ריטיינר חודשי"