אילנ'ס

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 23/1/2014 15:16 ● ערב ערב 2638
הגלריה שלכם לעיצוב הבית. ריהוט, טקסטיל, תמונות, מראות, כלי בית, אקססוריז לבית ועוד ועוד
אילנ'ס

כשנכנסים לחנות המזמינה, 'אילנ'ס', המשתרעת על שתי קומות מרווחות, משתאים לנוכח המבחר המדהים של הפריטים היפים והשימושיים בו: משולחנות מסוגננים, דרך כורסאות מדהימות, תכשיטים מיוחדים, חלקם עשוי גולד-פילד, מגוון שולחנות איפור, שידות וארוניות בסגנון שישדרג לכם כל פינה בבית, אגרטלים בכל הגדלים - החל מענקיים ועד קטנים ופרחי משי מרהיבים, שלל קערות, כוסות, מלחיות, פלפליות, סלי אחסון, קופסאות פח מעוצבות, פסלי חרסינה ועוד המון פריטים - כל דבר שהעשוי לייפות ולשדרג את הבית בעיצובים קלאסיים וגם עדכניים. והכי חשוב – פריטים שלא תמצאו בשום מקום אחר.

את הקירות מעטרות מראות מעוצבות בכל הגדלים ובצורות שונות: מרובעות, עגולות ואליפטיות, ממוסגרות במסגרות זכוכית צבעונית, כסף או מברזל - מראות שלא משנה באיזה מקום בבית תתלו אותן, המראה תעניק לפינה או לקיר עליו היא תלויה, נופך מיוחד.
עוד מעטרים את הקירות שעונים דקורטיביים מכל הגדלים והצבעים, מעוטרים בעיטורים שונים, שיעניקו לביתכם הרגשה של רעננות - הרגשה אביבית של משב רוח צונן. כמו כן עוד פריטים מדהימים התלויים על הקירות, אל תשכחו להביט בקירות!

בקומה העליונה של אילנ'ס תפגשו את מחלקת הטקסטיל לבית - שטיחים, מצעים, מפות בגדלים שונים, ראנרים ווילונות - כל מה שצריך כדי להלביש את הבית - את חדר השינה, הסלון, חדר האוכל - כל חדר וכל פינה בבית אפשר לקשט במוצרים המוצעים לכם במחלקת הטקסטיל לבית אצל אילנ'ס. אז בואו תתחדשו.

בעלי הממלכה הזו הוא לא אחר מאשר אילן אוחיון, המוכר לרבים כיבואן ביגוד, תכשיטים וחפצי נוי מסין, הודו ותאילנד ועוסק בכך שנים רבות. המוצרים בחנות נבחרים בקפידה על ידי אילן ומיובאים על ידו, מכאן המחירים הנוחים כמו גם יופיים וייחודם של הפריטים השונים.

ועכשיו בחנות – מבצע חיסול מלאי (על הפריטים המשתתפים במבצע – פרטים בחנות) – 50% הנחה

תמונת כתבה
צילום: זוהר רביבו


תמונת כתבה
צילום: זוהר רביבו


תמונת כתבה
צילום: זוהר רביבו


תמונת כתבה
צילום: זוהר רביבו


אילנ'ס
הבורסקאי 16/2 א.ת אילת (מתחת ל'פלאפון')
08-6337003
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-18:00 שישי 09:00-13:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש