הידרו 2000- פתרונות צינון, דודי שמש וחשמל

מאת: אביבה דקל ● 7/3/2014 13:18 ● ערב ערב 2644
הקיץ בפתח. זה בדיוק הזמן להתחיל להתכונן אליו. כל פתרונות הצינון, בעיות בדודי השמש, האינסטלציה והחשמל תמצאו תחת קורת גג אחת ב'הידרו 2000'. אנשי המקצוע הנכונים יעניקו לכם ייעוץ, שירות וטיפול וידאגו שתעברו גם את הקיץ בשלום ובעיקר- בנועם
הידרו 2000- פתרונות צינון, דודי שמש וחשמל

החום הגדול שנחת עלינו בימים האחרונים לביקור קצר ומפתיע, צריך להדליק נורה אדומה בכל בית באילת ולהזכיר שזה בדיוק הזמן לצלצל ל'הידרו 2000' כדי שידאגו למצנן שלכם, כך שהקיץ האורב לנו מעבר לחודש אפריל, והחמסינים המגיעים בדרך כלל בפסח, לא יתפסו אותנו לא מוכנים בענייני הקירור והצינון.
אין כמעט מישהו באילת שיש לו מצנן ולא מכיר את 'הידרו 2000'. ומי שלא מכיר ועדיין לא ביקר במקום שנפתח לפני כשנה וחצי צמוד לדפוס נורית (מול ה'ביג'), כדאי לו להגיע להתרשם מהמקום המרווח והנעים. אלון וצוותו יעניקו לכם את השירות הכי מקצועי וטוב שיש.
ב'הידרו 2000' מרכיבים מצננים חדשים, משפצים את המצננים הקיימים, מחליפים קש, מנועים ומשאבות – הכל לפי רצון הלקוח או לפי הצורך וביעילות לא מתפשרת. אלון: "אנו מתקינים את המצנן וגם מטפלים בו טיפול שוטף כדי שתוכלו ליהנות ממנו בקיץ ללא סיבוכים ובעיות. אני ממליץ על בדיקה תקופתית שיכולה למנוע בעיות רבות. החלפת קש לפני שהוא נסתם מונעת בעיות במנוע, והמצנן מקרר טוב יותר וצורך פחות חשמל. במחיר של בדיקה שנתית קבועה, יכול הלקוח לחסוך לעצמו אלפי שקלים".
בנוסף להתקנות וטיפול במצננים ודוודי שמש וחשמל, אפשר לרכוש כאן חלקים לצינון ולדוודים במחירים נוחים, גם לפרטיים וגם לקבלנים.
אמרתם חיסכון בחשמל? – אמרתם דוד שמש

אמרתם דוד שמש? אמרתם הידרו 2000


אם עוד לא התקנתם בביתכם דוד שמש, זה הזמן. הימים הולכים ומתארכים, השעות בהן זורחת השמש רבות יותר ודוד שמש יספק לכם מים חמים ללא הגבלה משך כל שעות היום. 'הידרו 2000' מומחים בנושא דוודי השמש כמו גם בנושא דוודי החשמל. לאלון מ'הידרו 2000' שנות ניסיון רבות בתחום, והוא יוכל לייעץ לכם, להתקין, ואחרי ההתקנה - לדאוג לטיפול שוטף בדוד השמש או החשמל שלכם על מנת למנוע תקלות. אלון: "אני ממליץ על בדיקה שנתית אחת. בדיקה כזו תעלה לכם - 150 ₪, אבל כל תקלה שתתגלה ותתוקן תחסוך לכם אלפי שקלים עלות דוד חדש. במידה ותתגלה בבדיקה בעיה ותתוקן,, לא תחויבו בתשלום על הבדיקה, אלא על התיקון בלבד".
ב'הידרו 2000' מתקינים דוודי שמש וחשמל מתוצרת 'אמישראגז סולאר' ומקבלים שמונה שנות אחריות על דוד שמש ושש שנות אחריות על דוד חשמל.

האם ניתן להפריד בין הרכישה לבין ההתקנה או הבדיקה? שאלתי.
"אין שום בעיה", משיב אלון, "ניתן לרכוש אצלנו את הדוד ולהתקין אצל מישהו אחר וניתן גם להזמין אותנו להתקנה ולבדיקה של דוד שנרכש במקום אחר. הכל לנוחות הלקוח. אצלנו גם ניתן לרכוש חלקי חילוף לדוודים כגון: גופי חימום, חמם מהיר לדוד, טרמוסטטים ואביזרים נלווים במחירים נמוכים".
כדאי להקשיב לעצות של אלון משום שהוא יודע על מה הוא מדבר, בכל זאת, הוותק עושה את שלו. "את 'הידרו 2000' פתחתי בשנת 1998, אבל לפני כן עבדתי בתחום שנים רבות וצברתי ידע וניסיון", הוא אומר, "רק כשהרגשתי שאין כבר כמעט בעיה שלא אוכל למצוא לה פתרון, פתחתי עסק משלי ואני עומד תמיד לרשות לקוחותיי".
ב'הידרו 2000' מתמחים גם באינסטלציה. כאן מתקינים צנרת חדשה או מתקנים צנרת ישנה, פותחים סתימות ביוב ומתקינים כלים סניטריים ובמקרה הצורך תקבלו יעוץ בפתרון. גם ההתקנות, גם התיקונים וגם העצות שתקבלו כאן יהיו ברמה מקצועית גבוהה ביותר, באמינות ובאדיבות.
ואיך המחירים ואילו תנאי תשלום מקבלים ב'הידרו 2000'?
"המחירים נוחים ומפתיעים", אומר אלון, "ותנאי התשלום אצלנו מצוינים: עשרה תשלומים ללא ריבית למשלמים בכרטיס אשראי".

הידרו 2000
רח' המוצר 15/3,
טלפון 08-6332794 , פקס 08-6316040 או אלון 0577344192.
פתוח: 07:00-18:00. במקרים דחופים - עד חצות. לא בשבת.
Mail: alonbo4@gmail.com




חדשות אילת