כפתן- אירועי חינה שלא תשכחו

מאת: אביבה דקל ● 29/5/2014 15:10 ● ערב ערב 2656
מתכננים חינה? רוצים שאת האירוע שלכם תזכרו אתם וגם האורחים לטובה ותמשיכו להתרגש ממנו זמן רב אחרי שהסתיים? – 'כפתן' היא הכתובת עבורכם לאירוע החינה המושלם.ויעידו על כך משפחות רבות שכבר ניסו ונהנו
כפתן- אירועי חינה שלא תשכחו

'כפתן' הוא לא סתם עסק. מבחינתה של איריס מור יוסף, הוא סוג של הגשמת חלום ותחביב אהוב והיא משקיעה בו את כל כולה ועושה זאת בהרבה מאד אהבה.

לידתו של 'כפתן' כעסק הייתה תוצאה של חגיגת חינה של חברה. כמו תמיד, גויסה איריס לעזור בתהליך הכנת החינה, שכן איריס נודעה בקרב כל חבריה ובני משפחתה כבעלת טעם מעולה בכל הנוגע לעיצוב ולתלבושות. איריס שמחה לעזור, תמיד אהבה לעצב, לסדר ולייפות. אירועי חינה קסמו לה תמיד בצבעוניות, בבגדים, בטקסיות המסורתית, במנגינות, אבל אירוע החינה המסוים הזה האיר לפתע את עיניה. משהו קרה. איריס הבינה שהפקת ועיצוב אירועי חינה זה מה שהיא רוצה לעשות והקימה את 'כפתן'.

אם תחליטו לפנות לאיריס שתתכנן, תעצב ותקשט את טקס החינה שלכם, לא תצטרכו לדאוג לשום דבר- לא לבגדים, לא לתפאורה, לא לאביזרים ולכלים מסורתיים ואפילו לא לעוגיות מרוקאיות, שכן איריס תדאג לאירוע מושלם, לאירוע שייראה בדיוק כפי שתמיד חלמתם שיהיה – קסום, צבעוני ומיוחד.

לאיריס אוסף גדול של תלבושות שהיא מעצבת בעזרת תופרת צמודה. הקולקציה מתחדשת כל הזמן. בימים אלה, השלימה קולקציה חדשה צבעונית ומרהיבה של בגדים לחתן כלה, ותלבושות למשפחה ולכל האורחים. קשה שלא למצוא משהו שאתם אוהבים בקולקציה כל כך עשירה, אבל אם הכלה לא מוצאת משהו שהיא אוהבת במגוון העצום של התלבושות, איריס תעצב ותדאג להכין לה בגד בדיוק כמו שתמיד חלמה שתלבש בטקס החינה שלה.

את טקס החינה תוכלו לערוך באוהל מפואר בצבעי בורדו וזהב שיקימו לכם ב'כפתן', או על גבי במה פתוחה מפוארת לא פחות. חתני השמחה יוכלו לבחור להגיע לטקס כשהם מובלים בכרכרה מפוארת או נישאים באפיריון מלכותי – הכל לפי רצונם ולפי טעמם.

כדאי ורצוי להזמין את שירותיה של איריס מראש ולשריין תאריך, מאחר ואיריס כמעט תמיד עסוקה. להזמין את 'כפתן' שתפיק את החינה שאתם מתכננים חשוב ממש כמו להזמין את האולם בו תיערך. האולם הוא המקום בו יערך הטקס, אבל את התוכן והצורה נותנת איריס. היא זו שתהפוך את האולם למקום קסום, תלביש אתכם, את המשפחה והאורחים, תדאג לכל האביזרים, הכלים המסורתיים והעוגיות המרוקאיות שאי אפשר בלעדיהם. איריס מלווה מקרוב את כל שלבי ההכנות, מקפידה על עיצוב מושלם של כל פרט ופרט ונמצאת במקום משך כל האירוע ודואגת שכל דבר יהיה בדיוק כמו רציתם וחלמתם. למשך האירוע איריס היא חלק מהמשפחה. היחס שלה ללקוחותיה הוא אישי וחם והיא לא עוזבת את המקום עד תום הטקס כדי לטפל בכל פרט.

תמונת כתבה


ואם אתם מתכננים חגיגת בר או בת מצווה, 'כפתן' דואגת גם לכם, באוסף הגדול של הבגדים שהיא מעמידה לרשות לקוחותיה ובקולקציה החדשה שעיצבה ושאותה היא מציגה בימים אלה. תוכלו למצוא מבחר גדול של בגדים לחתן בר המצווה, לכלת בת המצווה וגם להורים ולבני המשפחה.

טלפון ליצירת קשר: איריס מור יוסף 0526368181


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש