לגור בלה לה לנד (כמעט)- הבתים הכי מוזרים

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 12/9/2014 10:29 ● ערב ערב 2064
הבתים שאפילו לא חלמתם שמישהו יכול לגור בהם. הכסאות שהכי לא הייתם רוצים לשבת עליהם. השולחנות הכי הזויים
לגור בלה לה לנד (כמעט)- הבתים הכי מוזרים

בית הלגו

תמונת כתבה
חובבי הלגו בעולם יכולים רק לחלום על לגור בבית שכזה שכולו, אבל ממש כולו בנוי מאבני לגו. הבית שבתמונה מתנשא לשתי קומות וממוקם בעיר דורקינג שבאנגליה. על הקמתו עמלו 1200 חובבי לגו מושבעים, שיודעים גם משהו בעניין הנדסת בניין. הבית המיוחד הזה הוקם מלא פחות מאשר 3 מיליון קוביות לגו. ואם שאלתם את עצמכם מה תמצאו בפנים, כדאי שתדעו כי כל הריהוט בבית הזה, כולל השירותים, בנויים מאבני לגו כדת וכדין. פנטזיה של ממש.

בית הסקטרים

תמונת כתבה
אין סקייטר בעולם שלא יחלום על בית שכזה. עם פינות מעוגלות, רמפות בכל מקום, ובעיקר כזה שלא משנה לאן תרצו להגיע בו, תוכלו לעשות את זה על גבי הסקייטבורד שלכם. תמצאו אותו בארצות הברית אם אתם ממש מתעקשים לחפש. כושר החלקה מובטח. על העיצוב של הבית המעוגל הזה חתום פייר אנדרה סנירגאוס.

בית הקונכיה

תמונת כתבה
זה מה שקורה כשמשפחה צעירה, הפעם במכסיקו סיטי, מאסה בחיים בבית רגיל וביקשה מהמעצב לבנות להם בית אחר, כזה שמשתלב בדרך כזו או אחרת עם הטבע. בחברת 'אקויטקטורה אורגניקה' שעל העיצוב, לא התבלבלו, והקימו למשפחה המאושרת את 'בית הקונכייה' המדהים הזה ה- 'נאוטילוס האוס', שאפילו בוב ספוג היה מחליף בו את בית האננס שלו. הבית נבנה בשנת 2006 להנאת בני המשפחה ושני ילדיהם. כמו שאתם רואים בתמונות יש בו פשוט הכל רק שונה והרבה יותר יפה. ואם לא אהבתם את צבעוניות הייתר, זבש"כם. הבעלים אוהבים את זה ועוד איך. מה שבטוח לא תפספסו את בית הקונכיה הזה גם בלילה ומרחוק.

בית הפלינגסטונס

תמונת כתבה
מסתבר שיש מי שלוקח את אהבתו לסרטים מצוירים צעד אחד קדימה. זה בדיוק מה שעשה אגדת הטלוויזיה האמריקאי דיק קלארק, שדאג לעצמו לבית אבן משכנע בהשפעת סדרת הסרטים המצוירים ה'פלינגסטונ'ס'. הבית המיוחד והיפה הזה ממוקם בעיר מליבו בארצות הברית והפך מוקד עלייה לרגל לכל מי שאוהב בתים בעיצוב אחר. הכל בבית הזה מעוצב מאבן. יש בו חדר שינה אחד, שני חדרי שירותים, אח ואפילו כמה חלונות עשויי זכוכית. אם יש לכם 35 מיליון דולר פנויים, אולי תצליחו לרכוש את יצירת המופת הזו.

הכי קטן בעולם

תמונת כתבה
אם חשבתם שרק הצב לוקח על עצמו את הבית, תשכחו מזה. בגרמניה עיצב וואן בו מנטזל את הבית הכי קטן בעולם. רק 1 מטר והפונקציונאליות שלו מאפשרת לכם לא רק לישון שם, אלא גם לעבוד בחדר העבודה המאולתר, שכן המיטה הופכת לחדר עבודה. אמנם החיים בו לא ממש נוחים, אבל היי, תחשבו על זה, שאתם לא צריכים לשלם ארנונה, כי אתם יכולים לקחת איתכם את הבית על הגב לכל מקום שאתם הולכים.

הכי צר בעולם

תמונת כתבה
ואם בענייני פונקציונאליות עסקינן, הרי לכם הבית הכי צר בעולם שממוקם בפולין בין שני בנייני ענק. ברווח שבין הבניינים עיצב ג'ייקוב זזסני את הבית הדחוס הזה שרוחבו נע בין 92-152 ס"מ. יש בו חדר שינה, חדר עבודה ולא ברור מה עולה בגורל המקלחת והשירותים, אבל למי כ'פת. העיקר שיש איפה לשים את הראש. הדייר תמיד יכול לנקוש על הדלת של השכנים באחד משני הבניינים הצמודים ולבקש רשות לעשות טוש.

הבית הבודד

תמונת כתבה
אפילו המתבודד הכי גדול, לא יכול היה למחוא מקום מושלם יותר להקים בו את הבית כמו הבית הבודד הממוקם גבי סלע בלב ליבו של נהר הדרינה שבסרביה. הבית הוקם בשנת 1968 וידע ימים יפים יותר, אלא שהוא משופץ כל פעם מחדש כשהנחל עולה על גדותיו וזה קרה כבר כמה וכמה פעמים. ותתפלאו, יש מי שגר בבית הבודד הזה. ואם שאלתם את עצמכם איך מגיעים דיירי הבית ליבשה, כדאי שתדעו שהם מצויידים ביכולת חתירה על קייאק המשמש אותם להתאיידות. שווה את השלווה המיוחדת הזו לא?

אבן לכל מטרה

תמונת כתבה
התיירים שמגיעים לפורטוגל הפכו זה מכבר את בית האבן המיוחד הזה למוקד תיירותי נחשב, ולא בכדי. לא בכל מקום תמצאו בית אבן שכזה שנחצב פשוטו כמשמעו בגוש אבן ענק. יש בו את כל מה שאתם צריכים מייד אין סטון (עשוי אבן). מה שהופך את הבית ללא רק יפה, אלא גם שימושי וכן, יש מי שגר בו ומקבל בהבנה את כל המציצים שמגיעים לראות אותו מקרוב. יש בו חדרי שינה, מקלחת, אח עם ארובה, דלת ואפילו חלונות זכוכית.

בית החללית

מי שהגה את הרעיון להקים בית בדמות חללית, לבטח חלם שביום מן הימים יגיעו לכדור הארץ חייזרים...הצלחת המעופפת הזו המשמשת כבית לכל דבר, ממוקמת באגם צ'טונגה שבטנסי ארצות הברית כבר משנת 1970 אז הוקמה. העלייה לבית הגבוה הזה מתאפשרת על ידי גרם מדרגות שמורד מתוך הבית באמצעות לחיצה על כפתור. הבית כולל שלושה חדרי שינה, 2 חדרי רחצה וסלון מרווח שחלונותיו אמנם אינם גדולים מדי, ועדיין יש בו די והותר כניסת אור. לפני מספר שנים נמכר הבית בסכום של 135 אלף דולר מן הסתם לחובב חייזרים...

בית הנעל

תמונת כתבה
הנה לכם דרך מקורית גם לגור בבית שונה וגם לקדם את הביזנס שלכם- אלוף משנה היינס מצבא ארצות הברית שהיו ברשותו 40 חנויות נעליים בשנת 1948, הקים לעצמו את 'בית הנעל' בו הוא גר עם בני משפחתו ועל הדרך גם קידם את ענייני הביזנס שלו. את הבית שמתנא לגובה שתי קומות הוא הקים בקרבת כביש מהיר, כך שכל מי שחלף שם אגב נסיעה לא יכול היה לפספס את היצירה וגם נזכר בכך שהוא צריך לרכוש נעליים. מיידות הבית- 7.62מ' על 14.63 מ'. עד כדי כך הכל בבית הזה אומר נעליים שאפילו תיבת הדואר בנויה בצורת נעל, כמו המלונה. על החלונות ישנם ויטראז'ים בדמות נעל ועל דלת הכניסה ויטראז' של הקולונל מחזיק נעל. חוצמזה יש בבית 3 חדרי שינה, 2 חדרי שירותים, מטבח וסלון. היום הבית המיוחד הזה. http://youtu.be/tmUCoocFjP8רוצים לצאת לסיור בבית הנעל? היכנסו ליו טיוב

ללכת על התקרה

תמונת כתבה
ומה אם היינו אומרים לכם שיש בפולין בית בו כל הרהיטים ממוקמים הפוך, ולמעשה ברגע שתכנסו אליו, תגלו שאתם הולכים על התקרה? לבית הזה קוראים- 'הבית ההפוך'. הוא ממוקם בכפר קטן בפולין והוקם בשנת 2006 על ידי הקבלן הפולני דניאל צ'אפיאנסקי, שנתן בו ביטוי לתחושת החיים שלו כיום לעומת החיים תחת השלטון הדיקטטורי בעבר. למרות שמדובר בבית עץ בעל קומה אחת, ולמרות ניסיונו של הקבלן בבנייה, העובדים עמלו על הקמת הבית 16 שבועות, רק בגלל שגם להם היה מבלבל קצת לבנות בית הפוך. למרות שיש בבית חדרים וגם שירותים (כולם כמובן הפוכים), אף אחד לא גר בבית, אבל הוא מהווה מוקד עלייה לרגל לתיירים שמגיעים להסתובב בו אגב קבלת תחושת סחרחורת קלה. http://youtu.be/JuPUjyqDwxA

בית הקומקום

תמונת כתבה
בשנת 1922, לאחר השערורייה הגדולה בארצות הברית, בה היה מעורב הנשיא וורן הארדינג, הקים הקבלן ג'ק איינסוורת' בעיר 'זולה' שבמדינת ויומינינג בארצות הברית את 'בית הקומקום', על שם אחת הקרקעות שנתן הנשיא לחברת בניית פרטית ללא מכרז. המבנה המקסים, שהוא קטן מימדים, שימש במשך רוב השנים כתחנת דלק, ולמעשה נחשב כיום לתחנת הדלק הוותיקה ביותר בארצות הברית, אם כי כבר שנים שאינה בשימוש. בשנת 1978, משהוחלט להקים כביש ראשי על המקום בו היה ממוקם 'בית הקומקום', הועברה התחנה בשלמותה למקום עליו היא יושבת היום. בהווה משמש המבנה כמקום תיירותי מוצלח. http://youtu.be/fmWvITaKDVU 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש