קומתיים בייבי

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 12/9/2014 10:34 ● ערב ערב 2064
אין משהו שילד יכול לחשוק בו יותר מאשר מיטת קומתיים. היא מרווחת את החדר, מאפשרת יותר מקומות אחסון ובעיקר- מגרה את הדמיון ואת החושים
קומתיים בייבי

כמעט שאין בוגר, שלא חלם כילד על מיטת קומתיים, כמובן בתנאי שהוא יהיה בר המזל שישן בקומה העליונה. מיטת הקומתיים היא לא רק הגשמת פנטזייה עבור הילדים אלא היא מהווה פיתרון יעיל ונוח למקרה בו החדר קטן יחסית ושני ילדים אמורים לחלוק בו. מיטת הקומתיים לא רק תחסוך בשטח, אלא תאפשר את הגדלת שטחי האחסון בחדר ומי כמו ילדים צריכים כמה שיותר שטחי אחסון. את מיטות הקומתיים ניתן למקם האחת מעל השנייה או בצורת ריש, כאשר אחת יושבת על הרצפה, והשנייה מעליה בזוית של 45 מעלות. כך או כך, חשוב לנקוט במקסימום אמצעי זהירות כשהולכים על מיטת קומתיים. חשוב כי במיטה הגבוהה יהיה מעקה בטיחות חזק ומדרגות יציבות ותקניות. חשוב גם שהמיטה העליונה תהייה יציבה ובטוחה כך שלא תיפול על הילד בקומה התחתונה. מה שאומר כי חשוב מאוד לא להקל ראש בבחירת מיטת הקומתיים ולקנות רק כזו בעלת תו תקן עם כל האישורים הבטיחותיים הנדרשים. כיום הפכו מיטות הקומתיים לאמירה עיצובית לכל דבר. לצד המיטות השמרניות, תמצאו היום בשוק מיטות שהקומה השנייה שלהן הפכה לאוהל קסמים מסתורי, או כזו שמאפשרת ירידה מהקומה העליונה באמצעות מגלשה. בכל מקרה מומלץ לנצל את השטח הריק שנשאר מתחת לקומה העליונה במידה ואינה ממוקמת בדיוק מעל המיטה התחתונה לאחסון או למיקום שולחן כתיבה למשל.

תמונת כתבה
תמונת כתבה
תמונת כתבה
תמונת כתבה
תמונת כתבה

טיפים לשימוש במיטת קומתיים:

-אל תאפשרו לילד מתחת לגיל 6 לישון בקומה העליונה. -אל תרכשו מיטת קומתיים לפני שראיתם שיש לה תו תקן. -הסבירו לילדיכם שמטפסים לקומה העליונה, אך ורק באמצעות הסולם הנלווה ולא באמצעות חפצים אחרים. -הסבירו לילדיכם שכשמטפסים לקומה העליונה, עושים את זה בזהירות ולא בלהט המשחק. -דאגו להדליק בלילה מנורת לילה בחדר, כך שלא תהייה בעיה לילד לרדת מהמיטה באמצע הלילה במקרה הצורך. -אתם בהחלט יכולים להתקין ליד הילד בקומה העליונה לחצן מצוקה למקרה חירום. -הקפידו שהרצפה באזור הירידה מהקומה העליונה תהייה נקייה מחפצים, כך שהירידה תהייה חלקה. שימו לב לא לקרב את הקומה העליונה למאווררי תקרה או גופי תאורה. התחדשתם במיטת קומתיים חדשה? עכשיו יתחילו הקרבות מי יישן בקומה העליונה ומי למטה. ראו הוזהרתם. מומלץ לרכוש מיטה כזו, רק כששני הילדים מעל גיל שש ואז במידת הצורך הם יוכלו לחלוק בקומה העליונה בסגנון השבוע- שבוע. דבר אחד בטוח- המיטה תגרור עליה לרגל לחדר של ילדיכם, כי מי לא רוצה לשחק על מיטת קומתיים? 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש