העץ- מלך האמבטיה

מאת: או-מד מדיקל ● 12/9/2014 10:46 ● ערב ערב 2064
מי אמר שרק במטבח ובסלון אנחנו יכולים ליהנות מהחמימות שמוסיף לנו העיצוב בעץ, ואילו חדרי האמבטיה יישארו לנצח בצבעים בהירים ומחומרים קרים?. וחוצמזה מה על הרטיבות שעלולה להרוס את העץ? חשבתם שעץ ומקלחת זה מחוץ לתחום? אז חשבתם
העץ- מלך האמבטיה

גם אם זה נשמע לכם לא הגיוני ועל גבול הדמיוני, מסתבר שלאחרונה הפך העץ לאחד החומרים הכי נדרשים לכלים סניטרים בחדרי האמבטיה. מעבר לעובדה שעץ הוא חומר שמקרין חמימות, כפריות וביתיות, מסתבר שברגע שמצפים אותו בחומרים נוגדי מים, ניתן להשתמש בו גם בחדרי הרחצה ללא שום חשש מרטיבות למשל, כזו שתהרוס את כל היופי תוך זמן קצר. לעיצוב מושלם, ניתן לשלב גם חומרים טבעיים וממוחזרים כגון: במבוק, אבנים גרוסות, חלוקי נחל ועוד. אמנם לא כל פריט בחדר האמבטיה יכול להיות עשוי מעץ, אך אלו שמאפשרים זאת, מקנים לחדר האמבטיה ששידר עד כה בדרך כלל תחושת קרירות מסוימת, מגע נעים ומעוצב, יוקרתי וחם.

כיורים ואמבטיות מעץ

הם בנויים כמקשה אחת, מדמים מפל ומוסיפים שיק אופנתי ואקולוגי לכל חדר רחצה. נעים להכיר ועוד יותר נעים לטבול באמבטיית העץ הכי שיקית כרגע בשוק. מגע העץ נעים, חמים ולא מאיים. נכון שאנחנו רגילים לחומרי אקריליק וחרסינה, ומשאירים את העץ למשטח המחליף את השיש או כמסגרת לארון, אך למה בעצם שלא תהיה לנו אמבטיה או כיור העשויים מעץ? ואם אתם דואגים לעמידות מלבד העיצוב, כדאי שתדעו שהעץ מצופה בצבעי לכה מיוחדים העמידים למים או לאדים וקלים לניקוי. האמבטיות והכיורים מגיעים במגוון גדלים וצורות, ויכולות להגיע גם כג'קוזי. ניתן אפילו להרכבה ביאכטה, אם יש לכם אחת כזאת.

מושב אסלה מעץ מלא

זו בהחלט אפשרות חדשה ומעוצבת, השונה בתכלית השינוי ממושבי האסלה שאנו מורגלים בהם. מושבי האסלה נראים ומרגישים יותר טוב מכל אסלה שישבנו עליה עד כה. הגוונים העציים מקנים תחושה של חמימות מרגע שנכנסים לחדר, ואם אתם מחפשים פריט ייחודי בחדר הרחצה שלכם, אין ספק שאסלה מעץ עושה את זה ובגדול. ואם כבר הבנו שעץ בחדר הרחצה אינו עוד מילה גסה, וזה גם כבר לא בדיוני שעץ ומים הולכים יחד, הרי שגם פרקט עשוי עץ יתאים למטרה. הפרקטים מגיעים לחדרי האמבטיה בדרך כלל בשתי שכבות לפחות, המונעות חדירה של מים ולחות העלולים לעוות את העץ ולגרום לו לשינויים בצבע ובמרקם. כמו כן, הפרקטים מצופים בשכבות הגנה מפני המים, ועדיין לא דיברנו על מני חומרים פלסטיים שאינם עץ אבל מעמיקים לא רק מראה של פרקט מעץ אלא גם את האווירה המתאימה. ואם אתם עדיין לא שם בכל הנוגע לכלים סניטריים מעץ, אתם יכולים להסתפק באביזרים נלווים כדי להכניס קצת אווירה כפרית לחדר אמבטיה: ספסל מעץ, ידיות לארון, ארון מעץ, מדפים, מסגרת למראה...כל העולה על רוחכם כדי להכניס חמימות לחדר הרחצה שלכם ולהקנות לו מראה סופר כפרי.
תמונת כתבה
 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש