טור טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 1/10/2014 10:01 ● ערב ערב 2674
מאת: רחל ארז
טור טארוט

אהבה נוסח יום כיפור


נסתרות דרכי האל כשהוא מקשיב למתפלל.
הסיפור הזה יוצא דופן מפאת המיקום והיום בו קרו ונוצרו החיבורים. מפגש עם קארמה גורלית, חסרת שליטה.
משיכה הנוצרת בבית הכנסת ביום כיפורים בין עלמה יפה לגבר נשוי עלולה להתפרש כדבר בלתי מוסרי בעליל, אך מי אנו שנשפוט אם ככה כנראה נגזר משמים.
הקלפים שלה סיפרו על תלאות נפש אדירות ששני אנשים חוו טרם היכרותם המעמיקה. "את יום הכיפור הזה אני לא מצליחה לשכוח!", היא אומרת לי, נשברת ובוכה, ומבקשת לדעת האם הכול קרה באשמתה, כיוון שהיא התפללה בסתר ליבה שהוא יהיה שלה. "כשהוא רכן מעלי והרים אותי", היא נזכרת. "מיד כשפקחתי את עיניי וראיתי אותו ,ידעתי שהלב שלי שייך לו", משתפת אותי מרים.
את מרים פגשתי בדיעבד, אחרי שני עשורים מאז המקרה, כשהיא נשואה באושר לאותו רופא פרסי וחיה עימו במדינה זרה. קוראים יקרים, נכון להיום, עדיין ניתן לראות את הזיקוקים שיש לה בעניים כשהיא מדברת עליו ומעשה שהיה כך היה:
משה היה רופא יפה מראה שנותר לחיות בניכר. הוא הגיע לביקור בארץ ובא להתפלל בבית הכנסת השכונתי של העדה הפרסית, בית הכנסת של בית ילדותו. המפגש הנוסטלגי המשפחתי זימן לו סיפור חוצה יבשות, כאשר ביתו של בעל המכולת השכונתית, מרים, שהייתה חברת ילדותו משכבר הימים, לא עמדה בצום והתעלפה ברחבת בית הכנסת. משה הרופא, הגיח ממש כמו בסרט, ואני חייבת לציין שעל פי דבריה רכן מעליה במלוא הדרו ובדק את בריאותה. הוא טיפל בה וליווה אותה לבית הוריה. בצאת יום הכיפורים משה שב לבקרה מתוך התעניינות בשלומה. התפתחה בניהם ידידות ומשיכה מבלי שנתנו לה ביטוי עד אשר נפטרה אשתו. "ככל שקשה להאמין", היא אומרת, "כשהבורא רוצה שיהיה משהו, הכל מסתדר בכיוון. אני מגדלת איתו את ביתם, וגם יש לנו ילד משותף, אבל לקח לנו כשמונה שנים עד שנפגשנו שוב! הוא אדם נפלא. בכל שנה אנו עורכים לאשתו סעודה גדולה, ומשתדלים לעשות הכול טוב. אלא שאצלי קיימת אשמה שאני לא מצליחה להתגבר עליה, כאילו ונשמעה תפילתי. לא ידעתי שהוא היה נשוי. אולי הבורא שמע אותי, ולכן אשתו חלתה ומתה?! זה רובץ בכאב על המצפון שלי ואין לי עם מי לחלוק זאת", היא אומרת לי בכאב.
הסברתי לה שיש להם קלפים שמספרים על מהלכים גורליים בלתי נמנעים, שבסופם הניבו תוצאה מתבקשת מהבחינה הקארמתית.

קוראים יקרים!


אני מבקשת להוביל אתכם לתחום של ייעוץ, הכוונה והנחיה באמצעות קלפי הטארוט. בכל שבוע אתן לכם טעימה מהכלי רב העוצמה הטמון בסודות הקלפים באמצעות סיפור אמיתי שאותו חוויתי דרככם.
אני עוסקת בתחום קרוב ל-30שנה, וכל אדם שכיבד אותי בפנייתו אלי לשם קבלת ייעוץ, עזר לי לגלות בכל פעם מחדש את איכות הכוחות האנרגטיים שאותם מבטאים הקלפים.
כיצד בעצם הופכת פיסת נייר, קלף, למשהו בעל אנרגיה וכוחות כה חזקים !?
ובכן, הקלפים מקבלים את כוחם האנרגטי מהסמלים והציורים המופיעים בתוכם. ככל שהקלף נושא יותר ציורים וסמלים הנוגעים בתחום האזוטרי, כך רמתם האנרגטית חודרת לרבדים העמוקים ביותר של התת מודע. זה הדבר שלמעשה מוביל אותי מבחינה רוחנית להגיע לדיוק ונגיעה מרבית באדם.
אני משתמשת בטארוט כמפת מודעות אישית, המותאמת אישית כמובן, לכל אדם בכל תחומי חיו.
הקלפים מאפשרים לי לחשוף בפניכם את דרכי פעולתכם ודרך מחשבותיכם העמוקים והכמוסים ביותר. דבר זה מאפשר לי להנחותכם כיצד להשתמש בכלים אלו ובנתונים הטבעיים שלכם כספר חוכמה לחיים טובים יותר ומשופרים.





חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש