'גאלרי בוטיק' – מקום מצוין לדירת החלומות שלכם

מאת: אביבה דקל ● 21/1/2015 11:03 ● ערב ערב 2690
צילומים: עדי ביטון / דברים טובים קורים ברובע 6. חברת הבניה 'יובלים' מקימה את פרויקט המגורים החדש 'גאלרי בוטיק' ומה טוב יותר מאשר לגור מול הנוף המקסים של מפרץ אילת בבית איכותי ומעוצב שנבנה בסטנדרט גבוה ביותר?
'גאלרי בוטיק' –  מקום מצוין לדירת החלומות שלכם

תמונת כתבה


חברת 'יובלים' היא חברת בניה ידועה הבונה מזה עשרים שנה במרכז הארץ, בעיקר באיזור תל אביב רבתי – רעננה רמת השרון, גבעת שמואל ועוד. 'גאלרי בוטיק', הפרויקט הראשון של חברת 'יובלים' באילת, הוא קומפלקס מגורים בן שני בנינים "NEVO" ו YUVAL"" שמיקומו האטרקטיבי במיוחד הצופה על נוף המפרץ וקרבתו למוסדות חינוך תרבות ופנאי הופכים את חווית המגורים בו למושלמת. בכל אחד משני הבניינים 31 דירות בנות שלושה חדרים בגודל 75 מ"ר עד 85 מ"ר ודירות פנטהאוז בנות 4 חדרים בגודל של כ- 100 מ"ר + מרפסת בגודל 70 מ"ר +מרפסת גג בגודל 45 מ"ר. לכל בנין לובי בגודל 250 מ"ר מעוצב על ידי אדריכל פנים המקנה הרגשה של לובי בבית מלון מפואר. תכנון הדירות נעשה על ידי משרד האדריכלים BLK והם תוכננו כך שבין חלק מהדירות בנות שלושה חדרים קיר משותף שניתן להסירו וליצור משתי הדירות דירה גדולה מאד של חמישה עד ששה חדרים.

חברת י.ש.ע יזמות והשקעות בעמ' מבצעת את עבודות הבניה, מהנדס הפרויקט הוא אינג' מיכאל אהרונוביץ' והפיקוח על הבניה באחריות אינג' רוני משה. שני הבניינים ייבנו בסטנדרט בניה גבוה ביותר תוך הקפדה על איכות וירידה לפרטים מחומרים בעלי תו תקן. לדוגמה: החברה המספקת את הריצוף לדירות, את האריחים לחיפויים ואת הברזים וכלי הסניטציה היא חברת 'נגב', כל הכלים הסניטריים הם מסדרת 'נובו' האיכותית.

שיווק הדירות בבניין NEVO ב'גאלרי בוטיק' החל לפני כחמישה חודשים ומרבית הדירות בבנין זה כבר נמכרו ומתוך שמונת הפנטהאוזים נותרו למכירה רק עוד שניים. חלק גדול מהדירות נרכש על ידי דמויות אילתיות ותיקות ומבוססות שזיהו שעכשיו זמן מצוין לקחת משכנתא והלוואות מהבנק בריביות נמוכות ביותר – משהו שכנראה לא יחזור על עצמו בשנים הקרובות ולרכוש את דירת החלומות שלהם. חברת 'יובלים' עומדת לצדם של לקוחותיה בעצה ועזרה מול הבנקים בכל הקשור לנושא המשכנתא.

שיווק הדירות בבניין YUVAL מתחיל בימים אלה, וזה בדיוק הזמן הנכון להתחיל לחשוב על הגשמת חלום ולהצטרף לעשרות הלקוחות שכבר רכשו דירה בפרויקט 'גאלרי בוטיק'.

כתובת: ששת הימים 311, טלפון: חיים אוזן נציג הבעלים 0545569569
פתוח: א'-ה' 09:00-13:30 16:00-19:00 שישי 09:00-13:00.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש