שפודי צפורה – יפה ונעים וגם מאד מאד טעים

מאת: אביבה דקל ● 4/3/2015 16:01 ● ערב ערב 2696
לפני שנתיים וחצי פתח אבי מזרחי את סניף שיפודי צפורה באילת, ובכל פעם שתרצו ליהנות מחוויה של שפע אוכל טעים ואיכותי, שירות מקצועי ואדיב במקום מעוצב ואלגנטי – שיפודי צפורה הוא המקום בשבילכם.
שפודי צפורה – יפה ונעים וגם מאד מאד טעים

שנתיים וחצי אחרי שנפתח הסניף האילתי של רשת שפודי צפורה, המסעדה יפהפיה, נקייה ומצוחצחת ומשרה אווירה נינוחה על השוהים בה, והאוכל "סוף הדרך" כמו שאמר לי נהג המונית שהביא אותי למקום.

שיפודי צפורה היא רשת שלה 13 סניפים של שיפודיות משודרגות בפרישה ארצית. כמו בכל סניפי הרשת, גם בסניף אילת תוכלו ליהנות ממבחר גדול של בשרים, שיפודים ודגים טריים ומגוון גדול של מנות ראשונות וסלטים, אותם מכינים יום יום במקום מחומרי גלם טריים ומשובחים - והכל תמיד טעים מאד.

תמונת כתבה


תמונת כתבה


המסעדה מעוצבת בסגנון קלאסי אלגנטי המשלב קירות מחופים בלבנים ובעץ חום עם כסאות עור ושולחנות עץ שחורים. לאורך חלק מהקירות ארונות פתוחים בהם מאופסנים יינות של היקבים המובילים בארץ, אותם יגישו לכם עם הארוחה. לרשות המעוניינים חדרי V.I.P. מהודרים לאירועים קטנים ומיוחדים. המסעדה ערוכה גם לאירועים של עד 140 אורחים כגון בריתות, בר/בת מצווה, ימי הולדת, ימי נישואין ועוד.

בתפריט תמצאו מגוון עשיר ומובחר של אוכל ישראלי מוכר ואהוב כמו סלט ירקות קצוץ דק, כרובית מטוגנת, פטריות מוקפצות, חציל בלאדי על טחינה ועוד. בין המנות העיקריות מבחר גדול של שיפודים איכותיים ומנות כמו סטייק אנטרקוט, מדליוני פילה בקר וכבד אווז. מנת הדגל של המסעדה היא פריים ריב במשקל 550 גר' – חגיגה קולינרית מושלמת לחובבי הבקר – סטייק בקר מובחר ועסיסי המוגש עם עצם הצלע המעשירה את הטעמים. "אנחנו מטפלים בבשרים ברמה מקצועית ובאהבה רבה", אומר אבי מזרחי בעל המקום. אבי הוא מעל 13 שנה בתחום ויש לו ניסיון רב במסעדות בשריות, "אנו קונים בשר באיכות הגבוהה ביותר ומיישנים אותו במקום על מנת שיגיע לצלחת שלכם מושלם והכי טעים שאפשר".
את צוות המטבח המקצועי והמנוסה מוביל השף ואדים (ששון) רידה – אחד הבכירים בתחום הקולינריה.
השירות בשיפודי צפורה חם, אדיב ומקצועי - "אצלנו מעמידים רף חדש לנושא השירות בשיפודיות", אומר אבי מזרחי, "אנחנו מעלים את רמת השירות לרמה הנהוגה במסעדת שף".
המקום כשר+ מנות גלאט +משגיח צמוד.
עסקיות צהריים החל מ - 59 ₪ בימים א-ה בין השעות 12:00-17:00. תושבי אילת מוזמנים ליהנות מהארוחות העסקיות בתוספת פינוקים משך כל שעות היום והערב .

מיקום: חזית מלון אמריקנה, אזור מלונות חוף צפוני
פתוח: א'-ה' 12:00 עד חצות ומוצ"ש
טלפון: 08-6378228
עסקיות: 12:00-17:00 ימים א-ה'
לאילתים הנחה של 10% על כל התפריט למעט עסקיות.
כשר עם תעודת כשרות+ מנות גלאט+משגיח צמוד
גישה לנכים יש
חניה: יש בשפע
טייק אווי: יש




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש