אמא שדרגי לי

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 18/3/2015 17:59 ● ערב ערב 2064
האביב הגיע ואיתו הרצון שלנו להתחדשות. איך משדרגים את חדר הילדים מבלי לפתוח את קופת החיסכון?. תתפלאו כמה נגיעות עיצוביות יכולות לעשות את ההבדל
אמא שדרגי לי

פסח אוטוטו כאן, מה שאומר שבין הרוחות החזקות לאבק, כבר אפשר להריח את האביב. ואם באביב עסקינן, אי אפשר שלא לדבר על התחדשות ועל הרצון לשנות ליפות דברים ולשנות. תודו, שלא פעם הרצון הזה שלכם מגיע דווקא מהילדים, שמאסו כבר בעיצוב החדר ורוצים לשנות ולהתרענן. אז מה עושים? ממה מתחילים, ואיך משדרגים מבלי לשלוח יד עמוק מדי לכיס? מנתוני חברת 'רהיטי דורון' עולה כי: 35% מבתי האב בישראל יערכו ריענון וחידוש בחדרי ילדים ונוער לקראת הפסח. כ – 20% ירכשו פריט ריהוט לחדר הילדים, בעיקר מיטות, ארונות או שידות. מעצב 'רהיטי דורון', ניצן הורוביץ, מעניק טיפים ועצות לשדרוג חדרי ילדים עם הריהוט הקיים, כאשר הסוד טמון בפריטים שמסביב: מחליפים מיקומים- שינוי מיקום הרהיטים יכול לשנות את תפיסת החדר בעיני הילד ויכול להוות הבדל עצום. העמדת הריהוט בצורה הטובה ביותר, בהתאם לשעות הפעילות של הילד והשימוש שלו בכל פונקציה, תנצל בצורה המיטבית את התאורה הטבעית במהלך היום. חלל החדר ייראה שונה ובדרך כלל גם גדול יותר. שינוי במנורות או הוספת אהילים אף הם יכולים לעזור.

מוסיפים צבע

הוספה או שינוי של צבע קירות החדר, אפילו בצורה חלקית, או רק הוספת מדבקות קיר או טפט, היא דרך נוספת ליצירת שינוי מידי. מי שלא רוצה להכנס לתהליך צביעה יכול להיעזר במדבקות קיר, אשר עושות הבדל גדול בעיצוב. אם קירות החדר לבנים, זו דרך מעולה לשילוב צבעוניות בחדר, מתן 'אופי' לחדר וגיוון החלל, זאת מבלי הצורך במחויבות רבה למדבקה- כשמחליטים שנמאס- מגרדים ומחליפים.

ירידה לפרטים הקטנים

דרך נוספת להוסיף צבעים ולשנות את אווירת החדר היא על ידי הוספת ווילונות, כריות, שטיחים וכדומה. שינוי מצעי מיטה ואפילו החלפת צבע הכסא לשולחן, עוזר לקבלת הצבעוניות המתאימה, כמובן תוך החלטה על שילוב צבעים בצורה הנכונה, על מנת ליצור הרמוניה בחדר. כריות במראה צעיר, עדכני ואקלקטי בעיצובים מדליקים, צבעוניים ושמחים כמו דגל ארה"ב או דגל אנגליה, כרית בסגנון וינטאג' עם הדפס מכונית, כרית עם הדפס נעליים שכוללת שרוכים שניתן לקשור ועוד.

משלימים את התמונה

שימוש נכון באביזרים משלימים, כגון ידיות ומתלים יכולים לשנות את מראה החדר, לתת לו אופי שונה עם אמירה אישית ולהגדיל את הפונקציונאליות שלו. רהיטי דורון מציעים מתלים מקוריים וחדשניים המשולבים במדבקת קיר, כך תיישמו שתי דרכים לשדרוג החדר בפעולה אחת (ראו סעיף אביזרי אחסון, לא פחות חשובים אביזרי אחסון הם פתרון עיצובי נוסף לשדרוג חדר הילדים, המשלב יופי ופונקציונליות- מיני קופסאות המשלבות, פרקטיות ונוחות. הן לא מכבידות על החלל ואף משדרגות כל חדר. חוץ מקופסאות אחסון סטנדרטיות, 'רהיטי דורון' הוציאו לאחרונה מוצר רב שימושי – החבית-תא אשר מעבר להיותו מוצר רטרו, צבעוני, מעוצב ומדליק, משמש לאחסון צעצועים, כביסה, או אפילו כפח אשפה, ואף יכול לשמש כשרפרף לישיבה וכהדום לרגליים.
תמונת כתבה
מראה מגדילה אופציה נוספת לשדרוג קל ומידי היא תליית מראה אשר תוסיף לחדר עומק ותיתן רושם של חדר גדול ומרווח יותר. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון שכל חדר דורש התחשבות שונה בחלל ובכמות האור הטבעי הנכנס לחדר. בחירת האביזרים לחדר תהיה תוך הקפדה על פונקציונאליות ומקום החלל בחדר על מנת ליצור עבור הילדים, מקום מפלט רגוע ונעים. 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש