זברה – רשת חנויות לחיות מחמד

מאת: אביבה דקל ● 20/4/2015 12:22 ● ערב ערב 2703
אם אתם מגדלים חיות מחמד וצריכים לערוך קניות עבורן, ב'זברה' תמצאו את המבחר הגדול ביותר של מזון לבעלי חיים והרבה מאד מוצרים אחרים שאתם צריכים בשבילם, או רוצים לפנק אותן בהם, במחירים נוחים ביותר
זברה – רשת חנויות לחיות מחמד

חנות 'זברה' הידועה לרבים מאז נפתחה בשנת 2000 במרכז סולל בונה, עברה לפני ארבע וחצי שנים למשכנה החדש ברחוב המלאכה 10 באזור התעשיה. החנות החדשה גדולה ומרווחת ואפשר למצוא בה הכל ועוד קצת – החל ממזון מכל הסוגים לכל סוגי חיות המחמד, חול לחתולים, אבקות ומוצרי טיפוח, צעצועים, כלובים ובעיקר יחס טוב ושירות נעים.

לרשת 'זברה' שלושה סניפים, אחד בחדרה ושניים באילת. החנות הגדולה והחדשה באזור התעשיה ובנוסף אליה, נפתח לפני כחודש סניף גם במרכז סולל בונה לנוחות הלקוחות המתקשים להגיע לאזור התעשייה.

בני בוכריס, הבעלים של הרשת, לא הגיע לחנות לחיות מחמד במקרה. בני הוא חובב בעלי חיים מושבע ומגיל שש הוא מגדל ציפורים וכלבים. "זה מה שאני עושה כל חיי", הוא אומר. בבית הפרטי שלי בבאר אורה אני מגדל כלב, שנים עשר צבי יבשה גדולים ובקומה העליונה של ביתי הקמתי בית גידול לתוכים בו שוכנים מאתיים וחמישים תוכים מדברים גדולים מסוגים שונים – ג'קו, אמזונס, לורי ועוד. אני מגדל תוכים מזה 30 שנה וכשעברתי לבאר אורה, העברתי את התוכים שלי לביתנו החדש. אני אספן של תוכים. התוכים חיים בזוגות, הם מונוגמיים וחיים כל חייהם עם אותו בן זוג. כל נקבת תוכי מטילה אחת לשנה ביצה אחת או שתיים. ככל שהתוכי נדיר יותר, קשה יותר להרבות אותו".
בני שייך לחוג מגדלי התוכים בארץ המוכרים חלק מהגוזלים בין חברי החוג וחלקם נמכרים לחנויות וכמובן שתוכלו למצוא אותם בין הציפורים הנמכרות ב'זברה'. גוזל תוכי מזן ג'קו נמכר ב- 1,800 ₪, ג'קו בוגר נמכר ב- 2,300 ₪ ואילו לורים בוגרים נמכרים ב- 1,800 ₪.

מה על המדפים ב"זברה"


*כל סוגי המזון לחיות הבית – כלבים, חתולים, ארנבות, שרקנים, אוגרים, תוכים וכל סוגי הציפורים. לדברי בני, מחירי מזון לבעלי חיים ב'זברה' הם הנמוכים ביותר באילת. לדוגמה:
שימורים לכלב או חתול רק ב- 10 ₪, מזון לכלבים 20 ק"ג ב- 109 ₪,
18 ק"ג מזון חתולים רק ב- 109 ₪ ועוד עשרות מוצרים במחירים נמוכים.
בנוסף תמצאו כאן 'עצמות' למשחק לכלבים בכל הגדלים, קולרים ורצועות, צעצועים לכלבים וחתולים, חטיפים, מוצרי טיפוח כמו שמפו, ספריי נגד פרעושים, בשמים לכלבים וכל חומרי ההדברה.

ולא רק מגוון גדול של מוצרים. ב'זברה' יכולים אוהבי דגים למצוא דגים, אקווריומים וציוד נלווה, ובנוסף גם ארנבות וסוגים שונים של ציפורים.
בני מתחייב למחירים הטובים ביותר ולשירות מקצועי ואדיב.
יש משלוחים חינם החל מקניה ב- 70 ₪ . ניתן גם לבצע הזמנה טלפונית, אבל אני ממליצה בכל פה על ביקור בחנות כדי לראות ולהתפעל מהמגוון הרחב של המוצרים ובעיקר מגוזלי התוכים.

סניף ראשי
מיקום: רח' המלאכה 10 א.ת
פתוח: א'-ה' 08:30-20:00, שישי 08:30-15:00
טלפון 08-6323156

סניף שד' התמרים
מיקום: מרכז סולל בונה
פתוח: א'-ה' 08:30-20:00, שישי 08:30-15:00
טלפון: 08-8696157


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש