תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 13/5/2015 09:18 ● ערב ערב 2706
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


בשורות טובות מחכות לכם במעגל המשפחתי שלכם ולכן מומלץ לכם להיות בקשר הדוק וקרוב בתקופה הקרובה, כדי שתהיו הראשונים לקבל הודעות משמחות.

שור


הכוכב מארס שמביא איתו עשייה ואנרגיה נכנס אל בית הכספים שלכם ביחד עם העובדה שהכוכב מרקורי שמביא איתו תנועה ותקשורת נכנס אל בית הכספים שלכם. שילוב שני הדברים גם יחד מביא לכך שנושאי כספים יהיו מאוד דומיננטיים במהלך כל החודש הקרוב ונראה שאתם חייבים לנהוג במשנה זהירות בכל מה שנוגע ללקיחת אחריות בנושאי כספים.
אל תמהרו להחליט החלטות וחכו עוד חודש עד ליישום.

תאומים


הכוכב מרקורי מקושר עם המזל שלכם והוא זה אשר מספק לכם את יכולת הביטוי הטובה והעובדה שאתם יכולים לעשות בו זמנית כמה דברים יחד, כך שאתם תמיד מצליחים ומוצלחים במה שאתם עושים. ואולם, בכל פעם שהכוכב שלכם נכנס לנסיגה במזל שלכם, זה בדיוק הזמן להרפות, להתבונן ולא להחליט לעשות שום דבר עד אשר תהיו בטוחים שאתם שלמים איתו ועדיף עם תום הנסיגה.

סרטן


הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים, נכנס למזל שלכם השבוע ויעניק לכם הרבה רגעים של חסד עם אנשים קרובים במיוחד. נראה שאתם נתונים לפחדים וללחצים שלעיתים קרובות גורמים לכם להרגיש שאתם בעומס נוראי ואף חוששים שלא תוכלו לעמוד בכל הנטל שרובץ עליכם. בעוד כחודש הכל יירגע ואז יגיע הזמן שתוכלו לטפל בעצמכם וליהנות גם מרגעים של שמחה ושקט שכל כך חסרים לכם עכשיו.

אריה


אתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד לחוצה כיוון שאתם יודעים שהגיע הזמן להחלטה אישית, אך איכשהו עדיין אין לכם את הרצון לעשות זאת ועובדה זו מגיעה בעקבות הידע הפנימי שלכם, שאתם חיים במעגל שאינו נכון לכם גם אם כלפי חוץ הכל נראה כרגיל. המחירים שאתם משלמים היום על הנוחות שרציתם הינה גבוהים למדי והגיע הזמן לעשות מה שאתם באמת רוצים.

בתולה


הכוכב מרקורי ייכנס לנסיגה בבית הקריירה שלכם בשבוע הקרוב ומאחר והוא גם הכוכב שמאפיין אתכם, הרי שאתם חייבים לנהוג במשנה זהירות בכל מה שקשור לתכנון העיסוקים שלכם וכיצד אתם מביאים את הידע שלכם אל הממונים עליכם, וזאת על מנת שיוכלו לשווק אתכם בדרך שהייתם רוצים. צפו גם לרגעים שלא הכל ילך חלק כפי שהייתם רוצים, אך חשוב שתזרמו עם ההצעות שתקבלו.

מאזניים


הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים והוא גם הכוכב שלכם, ייכנס לבית הקריירה שלכם השבוע ואכן תהייה זו תקופה מצוינת לחזק את הקשרים שלכם על רקע עבודה. מומלץ לכם ליזום אירועים ופעילויות שיחזקו את הקשר בין האנשים שאיתם אתם נמצאים שעות רבות כיוון שבהחלט ייתכן שהעתיד המקצועי שלכם יהיה תלוי ביכולת שלכם לתקשר בדרך נעימה עם סביבת העבודה שלכם.

עקרב


כוכב השפע יופיטר נמצא אצלכם בבית הקריירה ועובדה זו נותנת לכם יכולת להצליח ולהגיע למקומות חשובים אליהם חשוב לכם להגיע. נכון שאתם מוטרדים מדרך העשייה שלכם, אך זהו בדיוק הזמן לנצל הזדמנויות שונות הנקרות על דרככם ולבדוק אותן שוב ושוב. אל תהססו במידה ותצטרכו לעזוב מקום קיים, עבור משהו חדש. זה בדיוק הזמן הנכון ועדיף מקומות שיעניקו לכם יציבות ובטחון לאורך זמן.

קשת


הכוכב סטורן שגורם לתחושת אחריות וקושי נמצא במזל שלכם ולא מעניק לכם ימים קלים. אתם נמצאים בעיצומה של תקופה שבה אתם לוקחים על עצמכם אחריות כבדה שלעיתים קרובות מדי גורמת לכם להרגיש שאתם מותשים מהיום יום. זה בדיוק הזמן להקשיב וללמוד את הגבולות של עצמכם ולא לסחוט את עצמכם יתר על המידה. אסור לכם בתכלית האיסור להעמיס על גביכם מעבר ליכולותיכם, ופרופורציה היא שם המשחק.

גדי


הכוכב סטורן המביא איתו יכולת להבין לעומק את מניעי חייכם, דרך קשיים שונים שהוא יוצר בדרככם, נמצא בשלב הזה בבית תת ההכרה שלכם ולכן זה בדיוק הזמן שבו אתם יכולים להיות יותר מודעים וקשובים לאני הפנימי שלכם ולתחושות שהוא יוצר. זה בדיוק הזמן להקשיב לצרכי הנשמה העמוקים והכמוסים שלכם ולהגיב אליה בחיוב. היא הכוח המניע שלכם ועל כן, חשוב מאוד שתעשו כרצונה.

דלי


כוכבים רבים נמצאים בשלב בזה בבית המשפחה הקרובה שלכם ולכן אתם עסוקים יותר מתמיד עם הצורך שלכם ב'יחד' ובחיזוקים מאנשים קרובים שיכולים לעזור לכם בהתמודדות עם קשיים שאתם מרגישים אותם מזה זמן רב. השתדלו לא להגיע להחלטות בנוגע לצעירים מכם במשפחה בכל התקופה שכוכב מרקורי יהיה החודש בנסיגה וחכו לחודש הבא. השקיעו עימם זמן איכות, אך חכו עם הביצוע.

דגים


הכוכב מרקורי המזוהה עם כוכב התקשורת נמצא אצלכם הפעם בנסיגה הנוכחית שלו בבית המשפחה ולכן נראה שנושאים רבים יעלו החודש ויציפו את התחושות הפנימיות שלכם בכיוון של זכרונות רחוקים שהייתם מעדיפים לשכוח. זה בדיוק הזמן שמשקעים שונים ביניכם לבין הקרובים לכם יעלו, ואתם תידרשו לתת תשובות על דרך התנהגותכם בזמנים שונים. מומלץ לכם להקשיב לקרובים לכם ולסגור איתם מעגלים.

טלה


בשבוע הקרוב, יתחיל הכוכב מרקורי את נסיגתו בבית המקושר עם הסביבה הקרובה שלכם, ולכן עובדה זו מלמדת על קשר קרוב ומתמיד עם הסביבה בה אתם נמצאים כשמצד אחד מאוד ברור שמחכות לכם בשורות משמחות, אך מצד שני נראה שלא תמיד תהיו שמחים להיות אלה שיודעים כל דבר ראשונים, כיוון שעובדה זו תגרום לכך שתצטרכו לתת יד במידה ותתבקשו, על מנת להראות את האכפתיות שלכם.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש