להיות באילת ולהרגיש בתאילנד

מאת: אביבה דקל ● 27/5/2015 09:23 ● ערב ערב 2708
הסתובבתם בטיילת? הרגליים שלכם כואבות אחרי יום עבודה ארוך? או אולי סתם בא לכם להתפנק אחרי יום התרוצצות אחרי הילדים – מה יכול להיות טוב יותר ממסאז' מרגיע לכפות הרגליים כמו שאפשר לקבל במזרח הרחוק – טוב לרגליים, מרענן ומרגיע את הנפש
להיות באילת ולהרגיש בתאילנד

סימה כהן עסקה שנים רבות בפדיקור ומניקור וכשהחליטה לפתוח עסק חדש אמרה לעצמה, שעוד מקום שעושים בו פדיקור ומניקור זו ממש לא אטרקציה. חיפשה רעיון מדליק ושינוי מרענן, גייסה את בעלה לסיעור מוחות, וגיא הגה את הרעיון לפתוח מכון עיסוי לכפות רגלים – משהו מקובל ביותר במזרח הרחוק ואין למצוא כמותו באילת, ואולי גם לא בארץ בכלל.

לפני שלושה חודשים, קרם הרעיון עור וגידים והחלום התגשם. גיא, חשמלאי במקצועו, שכנראה יש בו כישרונות חבויים נוספים, נרתם למטרה, והמקום החדש הוא פרי עיצובו ועבודתו. מקום מעוצב בצבעי לבן אדום ושחור, שנעים מאד להתרווח בו ולמסור את כפות הרגליים למעסה מקצועית. ואם אתם צריכים לחכות לתורכם, תוכלו לעשות זאת על הדק שבחזית המכון. המקום מפנק ונעים ואחרי שתנסו פעם אחת את עיסוי הרגליים שתקבלו בו, כל הסיכויים הם שתחזרו אליו שוב.

במקום ארבע עמדות עיסוי שבהן יפנקו אתכן מעסות מקצועיות בפיקוחה של סימה כהן. העיסוי מבוצע לא רק בעזרת כפות הידיים כי אם גם בעזרת מקל מיוחד – הסטיק מסאז' המקצועי וכלי עיסוי מקצועיים אחרים המקובלים בתאילנד - תוך שימוש בקרם ריחני מיוחד למטרה זו.

בנוסף לעיסוי לכפות הרגליים, אפשר ליהנות כאן גם מעיסוי ראש וכתפיים עם קרם מיוחד מגרעיני פצ'ולי ולבנדר.

ואם הגעתם ל'פוט מסאז'', כדאי על הדרך ליהנות גם מפדיקור רפואי מקצועי על ידי פדיקוריסטית מנוסה, או ממניקור ובניית ציפורניים בידיה של סימה.

המחירים נוחים מאד:
מסאז' לכפות הרגליים משך 45 דקות – 100 ₪
פדיקור - 120 ₪ , מניקור - 60 ₪
בניית ציפורניים בשיטת מכחול - 200 ₪

מיקום: בלב מרכז התיירות , בחזית מלון 'סוליי'
טלפון: במכון 08-6744764 סימה 0526861185
פתוח: א'-ה' 10:00-20:00, שישי 10:00 עד שעה לפני כניסת השבת.
להתרשמות נוספת בפייסבוק 'תאי פוט מסאז''



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש