ג'נטלמן בביג- חנות קטנטונת ויש בה המון

מאת: אביבה דקל ● 3/6/2015 11:48 ● ערב ערב 2709
בת הזקונים של רשת 'ג'נטלמן' באילת נפתחה לפני כשנה וחצי והיא באמת הקטנה בחנויות, קטנה קטנה, אבל אפשר למצוא בה אין ספור פריטים בדיוק כמו באחיותיה הגדולות ב'מול הים' וב'פארק הקרח'
ג'נטלמן בביג- חנות קטנטונת ויש בה המון

כמה פעמים קרה לכם שחיפשתם מתנה יפה, מיוחדת לגבר שלכם ולא ידעתם מאיפה להתחיל? ובכן, לא עוד. תרשמו לפניכם את השם - 'ג'נטלמן', רשת חנויות מתנות שיפתרו לכם את כל הבעיות.
רשת 'ג'נטלמן' היא רשת ותיקה, אמינה, איכותית, המונה למעלה מ- 40 סניפים הפרושים בכל הארץ, והמחירים בה נוחים בהחלט, למרות האיכות הגבוהה של המוצרים.

'ג'נטלמן' שנפתחה במרכז ה'ביג' באילת היא בת הזקונים – החנות האחרונה שפתחה הרשת, והיא לא רק הצעירה ברשת, אלא גם הקטנה ביותר. פיצפונת, לדעת שמוליק, מנהל  החנות החדשה, היא יכולה להתהדר בתואר- החנות הקטנה ביותר בארץ, אבל, יש בה מגוון גדול מאד של מוצרים. איך אומרים אצלנו- הגודל לא קובע, במקרה של 'ג'נטלמן' ב'ביג' זה בהחלט נכון.
 
בג'נטלמן תמצאו מבחר גדול של מתנות לגבר, אבל גם נשים וילדים יוכלו למצוא כאן משהו לעצמם. לדוגמה:

*שעוני יד אופנתיים של כל המותגים המובילים: ארמני, הוגו בוס, מייקל קורס,  נאוטיקה, דונה קארן, דיזל, גס, גיסי, ולה קוסט ועוד. שעונים לגברים ולנשים וגם לילדים. מגוון השעונים הוא גדול ביותר וכולם בעיצובים עכשוויים עוצרי נשימה. אם אתם מחפשים שעון יד עם מצפן, המראה שעות בששה מקומות בעולם, תמצאו אותו כאן, גם שעונים לתליה ושעונים מעוצבים להצבה על השולחן במשרד ושעונים מעוררים בעיצוב וינטג'.
 
מבצע מיוחד במחלקת השעונים:
 
שבעה מותגים של שעונים: נאוטיקה, גס, גיסי, לה קוסט, הוגו בוס, מרינר והוגו בוס אורנז' ב- 50% הנחה.
ומבחר שעונים גדול במחירים שווים לכל כיס החל מ - 50 ש"ח לילדים ועד מבחר שעונים לגברים ונשים ב -300 ₪ של המותג היוקרתי 'גלרי רויאל'

*מוצרים מובחרים מבית ד"ר גב: כסאות שיאצו, מדרכים רפלקסולוגיים לרגליים, כריות שינה אורתופדיות, מושבי מסאז' לרכב ועוד רבים ממוצרי ד"ר גב הידועים באיכותם הראשונה במעלה.
 
*תכשיטים לגבר תוצרת איטליה: B1, ברוסואי ותכשיטי קבלה שמתאימים לגברים ונשים בעיצובים ייחודיים.

*גאדג'טים לכל סוגי הסמארטפונים.

*תיקים וארנקי עור לגברים - מבית עמנואל, פוסיל, קאמל וגאודי – כולן חברות מובילות בתחום בארה"ב ובאיטליה - וגם ארנקי אלומיניום מיוחדים במינם.

*מציתים -מבחר ענק של מציתים מתוצרת החברות הידועות בעולם: זיפו, קוליברי, דופונט ולמבורגיני - ואם הגבר שלך אספן מציתים, זה המקום למצוא בו מצית מיוחד שישמח את לבו ויהווה את המתנה המושלמת.

*מתנות לבית ולמשרד ביניהן גם קריסטלים של 'קרן קופל', הידועים בעולם באיכותם ובעיצובים מיוחדים ופסלונים.

*מוצרי קדושה של חברת 'מלכיאור'.

*מצלמות נסתרות, מצלמות ריגול, מכשירי האזנה וציתות.

*מוצרי טבק, עישון וגלגול, סיגרים קובנים מהטובים ביותר ומקטרות.

*משחקים-כמו  פוקר, שש בש, שחמט, מיני גולף ומשחקי חשיבה מיוחדים.

*ציוד לחיילים – מצפנים, סכינים, שעונים, כלי שטח מבצעיים, סכיני קומנדו, פנסי ראש ופנסים אחרים מכל הסוגים, שעוני שטח מצוידים ב G.P.S. מצפן, מד גובה ועוד.

"כל המוצרים שבחנויות באילת הם במחירים הנמוכים ביותר בשוק – באחריות", אומר שמוליק, "ויש אחריות על כל המוצרים. במקרה של תקלה תוכלו לגשת לכל אחת מחנויות הרשת בארץ ויעזרו לכם". 

•שירות נוסף ברשת 'ג'נטלמן' הוא חריטה אישית על כל מתנה  - דבר ההופך את המתנה לאישית במיוחד.

"רמת השירות בג'נטלמן גבוהה", מדגיש שמוליק, "העובדים נבחרים בקפידה, עוברים הדרכות, כדי שיוכלו לתת שירות מעולה וייעוץ מקצועי לכל לקוח. החנויות באילת הן החנויות המובילות בין כל הסניפים של הרשת בארץ, ורבים מהלקוחות שלנו הם לקוחות חוזרים גם מבין האילתים וגם מבין האורחים המגיעים ממרכז הארץ ומחו"ל". 

ג'נטלמן ב'מול הים'
טלפון: 08-6325083
פתוח: א'-ה' 09:00-24:00 יום שישי 09:00 עד שעה לפני כניסת השבת
מוצ"ש חצי שעה אחרי צאת השבת עד 24:00

ג'נטלמן ב'פארק הקרח'
טלפון: 08-6525512
פתוח:: א'-ה' 09:00-24:00 יום שישי 09:00 עד שעה לפני כניסת השבת
מוצ"ש חצי שעה אחרי צאת השבת עד 24:00

'ג'נטלמן' במרכז ה'ביג'
טלפון: 08-8537060
פתוח:: א'-ה' 09:30-21:30 יום שישי 09:00 עד 15:00
מוצ"ש: אחרי צאת השבת עד 22:00

שלוש החנויות לא עובדות בשבתות ובחגים.

יש חניה בשפע ויש גישה לנכים לכל אחת מחנויות ג'נטלמן באילת.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש