א.מ.גלס ואוטו קלין

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 2/9/2015 09:12 ● ערב ערב 2722
מכון הקוסמטיקה המושלם באילת לרכב וגם ליאכטות
א.מ.גלס ואוטו קלין

א.מ.גלס הוא מכון שמטפל לכם בכל הצרכים ה'קוסמטיים' לרכב וליאכטות. בעל העסק הוא ארתור שמצוי בתחום כבר מעל לשמונה שנים וכבר שנה שהעסק בבעלותו. הוא בעל נסיון ומקצוען אמיתי, ועל כך יעידו לקוחות מרוצים שמעבירים את הבשורה הלאה. תאמינו לי – הרכב שלכם ייראה כמו חדש. זאת ועוד, א.מ.גלס – מחדשים רכבי אספנות – בעזרת החלפת ריפודים, פאנלים, שטיחים, דלתות מבפנים – כך שהרכבים ייראו כמו חדשים.
העסק הוא חנות לאביזרי רכב הכולל: ריפודים לכל סוגי הרכב, המוניות והיאכטות מן המוכן וגם כאלה שנתפרים לפי מידה במתפרה שנמצאת במקום בהזמנה לפי רצון הלקוח, מבד, מעור ומדמוי עור וכן הרכבתם. כמו כן, תוכלו לקבל במקום שירותי חידוש תקרת רכב (מבפנים). בחנות תוכלו למצוא גם כיסויי הגה, ריחניים לרכב, שטיחים לרכב – החלפת שטיחים לרצפות כל סוגי הרכב, לתא המטען, כולל סידור פנים, גופיות למושב, וילונות ועוד.
בנוסף, עוסק העסק בכל הקשור למערכות שמע: רמקולים, טייפים והרכבתם ברכב.
פן נוסף בו נוגע העסק הוא פן ציפוים לשמשות – ציפויים שקופים העשויים בננוטכנולוגיה – טכנולוגיה מיוחדת שמונעת כמעט 60% מהחום הנכנס לרכב בשמש החמה של אילת, עד כי אפילו פאנל הרכב אינו מתחמם כמעט כלל.
ואם הפנסים שלכם מלוכלכים והפכו כבר צהובים, א.מ.גלס זה המקום להגיע אליו ולקבל ניקוי יסודי של הפנסים כולל פוליש מיוחד שייראו כמו חדשים.
במקום תוכלו לקבל גם שירות תיקון והחלפת שמשות (עובדים עם כל חברות הביטוח) וחיתוך מראות – לרכב שהמראה שלו נשברה, כמו כן תיקון והרכבת מנעולים לרכב.
לאחרונה, פתחו במקום גם מכון שטיפה ידנית – 'אוטו קלין', מכון מפנק במיוחד, שיכלול חדר המתנה ממוזג עם ספה, עמדת אינטרנט וקפה. איזה כיף. ויש גם מבצע – למשך חודש ספטמבר – כל רכב שיגיע לשטיפה כללית, יקבל ריחן 'קליפורניה' משובח מתנה.

תמונת כתבה


תמונת כתבה


א.מ.גלס ואוטו קלין חרטו על דגלם – מקצועיות, אמינות שירות אדיב ומחירים נוחים לכל כיס.
א.מ.גלס ואוטו קלין, כתובת: הנגר 1 (ליד הדואר באזור התעשיה). טלפונים: ארתור – 0534915136, משרד – 08-6335818.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש