אריאל הרמות לגובה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 30/12/2015 09:45 ● ערב ערב 2739
הקץ לסבלות דרך חדרי המדרגות והמעליות. מעתה יש באילת שירות נפלא של מנוף המניף לגובה את כל מה שברצונכם לסבל. מאובטח יותר, מהיר יותר וללא נזקים לפריטים המובלים היקרים ללקוח. והמחיר – שווה לכל כיס
אריאל הרמות לגובה

איזה כיף זה שאתה יודע שגם לעיר שלך הגיע שירות הקיים כבר בכל הארץ, והוא שירות סבלות על ידי מנוף/סולם הרמה היישר לתוך ביתך דרך החלון או המרפסת במינימום זמן ובמקסימום בטיחות ואחריות שההובלה תגיע בשלום ללא שריטה הביתה.

היה זה דוד סיון שהביא את הבשורה לעיר. דוד: "כאחד שעסק בתחום ההובלות, המנופים והמלגזות בעבר ובעל רשיון עד 15 טון, התוודעתי למנוף הזה כבר בשנות ה- 80 בגרמניה. אך רק בסביבות שנות ה- 2000 הגיע המנוף הזה לארץ. בגרמניה עוברים דירות אך ורק עם סולמות הרמה, כדי לא לפגוע בחלק הפנימי של הבניין ובמעלית, השירות מהיר יותר, יעיל יותר, ללא נזקים. בעשור האחרון, במרכז ובצפון הארץ, הפך הכלי הזה למרכזי בעבודות סבלות".

ללא כל התלבטות, החליט דוד להביא את המנוף הזה לאילת לאחר השתלמות מקיפה בנושא. החליט וגם עשה. כך נפתח לו העסק 'אריאל הרמות לגובה' לפני כשישה חודשים, והלקוחות מצביעים ברגליים, מרוצים ומעבירים את הבשורה ללקוחות אחרים.

 

 

פשוט איכות חיים

המנוף אורכו 33 מטר, והוא מגיע עד גובה של 10 קומות, המשטח שלו ישר כל הזמן, הוא מודולרי, מסתובב, מגיע לכל מקום, בטיחותי ואפשר להעמיס עליו בשקט עד 400 ק"ג משא ולוקח לו כחצי דקה למשל לעלות לקומות רביעית או חמישית. העברת דירה שלמה לוקחת בין שעה לשעה וחצי, וכל תכולת הדירה מגיעה בבטחה ליעד המבוקש, ללא פגיעה בחדר המדרגות, המעלית - שהנזק לה יכול להיות גדול בשל הפעמים הרבות של העלייה והירידה עם משא כבד ולגרום למחיר מאוד גבוה לדיירי הבניין, וכמו כן - נמנעות הפרעה ועוגמת נפש לשכנים, לכלוך בבניין, חל חיסכון בכסף ובכח אדם ועוד.

מה מעלים לגובה?

תכולות דירה, ללא צורך בפירוק משקופים או חלונות וכן ללא צורך בפירוק הפריטי המובלים: למשל של דלתות מקררים, ספות, כל סוגי הכלים הלבנים הגדולים יחסית, פסנתרים ודברים עתיקים שיש סיכוי גדול שיינזקו בהעלאה רגילה או בפירוק בתוך בניין. 'אריאל הרמות לגובה' עובד עם חברות הובלה, קבלנים וגם עם שיפוצניקים, ולראיה הוא גם מעלה פלטות גבס ובטון, פרגולות, דוודים, קולטים, מזגנים, מצננים, קרמיקות וכלים סניטריים, פינוי פסולת אחר שיפוץ ואפילו קייטרינג ועוד ועוד.

רק לשם דוגמה, לאחרונה, בבניין של 8 קומות, הרים דוד 24 קולטי שמש: "דבר שיכל לקחת כמה שעות טובות בשימוש בחבלים - לקח בדיוק שעה עם המנוף". דוגמה נוספת - לקוח פרטי שרכש את תכולת הדירה מאיקאה - יצא מרוצה כשכל התכולה היתה בביתו תוך שעה ללא שריטה ופגע וללא עוגמת נפש לדיירי הבניין.

בין לקוחותיו הנאמנים של 'אריאל הרמות לגובה' נמנים בין היתר: נגריית חזן, פרויקט 'רויאל פארק' של יוסי אברהמי - אליו העלה את כל השיש בבניין, 'צוקי השמש' וכמובן לקוחות פרטיים. ובעתיד – מקווה דוד לעבוד עם עוד פרויקטים, מוסדות, ועדי בתים (שהרי יש המון תחלופה של דיירים והמון עבודות סבלות) ובתי מלון ועוד לקוחות פרטיים.

המחירים שווים לכל נפש. יש ביטוח מלא ואחריות מלאה על העבודה.

'אריאל הרמות לגובה' חרט על דגלו: מקצועיות, אמינות, עמידה בלוח זמנים, זמינות, שירות מכל הלב, לקיחת אחריות, ובאמת כיף לעבוד איתו - כי הוא מאוד אוהב את עבודתו.

'אריאל הרמות לגובה' – 054-5574435, חפשו אותם בפייסבוק – אריאל הרמות לגובה - https://www.facebook.com/arielifts/  ובאתר אינטרנט - http://www.arielifts.co.il/.

 

חדשות אילת 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש