חומוסוף

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 30/12/2015 10:01 ● ערב ערב 2739
מה יותר טוב ובריא מצלחת חומוס עם תוספות שונות בטעם באמת סוף הדרך. היכנסו עוד היום ל'חומוסוף' ותתאהבו. אני בדרך לשם, ואתם?
חומוסוף

דן אוחיון, בעל 'חומוסוף', הגיע לאילת לפני שש וחצי שנים והתאהב בה, אך לא מצא בה חומוס טעים כמו שהוא רגיל לאכול במרכז ובצפון. עובדה זו גרמה לדן להגשים חלום ולפתוח חומוסיה כמו שיש בכל מקום בארץ - אותנטית שמגישים בה את כל סוגי החומוס טרי והכי טעים שאפשר. החליט וגם עשה. זמן קצר עבר עד ש'חומוסוף' צבר מוניטין, והלקוחות החלו מצביעים ברגליים, ו'חומוסוף' של דן הפך לפינה האהובה על האילתים. לפני שלוש וחצי שנים, עבר 'חומוסוף' למשכנו החדש, צמוד ל'סוד של שושנה' בחלק של אזור התעשיה, שהפך לימים למרכז קולינרי. רבים מתושבי אילת ואורחיה כבר מגיעים ל'חומוסוף' על בסיס קבוע, כולל אושיות כמו מוש בן ארי, טל גלבוע, אסף אמדורסקי ועוד. המקום הפך מעוז לטבעוניים משום שאין בו אוכל מן החי (למעט ביצים קשות).


טרי טרי

כל מה שתאכלו במקום, המבוסס בעיקר על חומוס, מכינים במקום טרי טרי מדי יום - החל מטחינת גרגרי החומוס, דרך הפלאפל שמכינים במקום, הצ'יפס שחותכים ומכינים כאן ועד החמוצים שילוו את הארוחה שאף הם תוצרת בית ומוחמצים במקום, ועוד.

 

מה אוכלים פה?

חומוס גרגרים, חומוס פול, חומוס פטריות, חומוס מסבחה, חומוס שקשוקה, סביח, חביתות ירק ולשומרי משקל - 'סלט חומוסוף' המכיל ירקות טריים, גרגרי חומוס, טחינה ואם רוצים - גם ביצה קשה, לבאנה ביתית המיוצרת במקום, ספיישל חורף - מרקים חמים וטעימים במיוחד ואפילו תמצאו כאן פיתות מקמח מלא ללא סוכר, ולקינוח - מלאבי טעים תוצרת בית ועל חשבון הבית - קפה או תה.


המחירים ב'חומוסוף' שווים לכל נפש, ויש כאן עסקיות נהדרות. שווה להתעניין במקום.

בתי ספר וגני ילדים רבים גילו את 'חומוסוף', והכיבוד שהם מגישים במסיבות בחגים וגם באסיפות מורים או גננות מגיע מהמקום. 

דן מ'חומוסוף', שקבע את ביתו באילת ונשא לאישה את מיטל ולהם בן ובת, מסכם: "היכנסו ל'חומוסוף', תפשו מקום, ואני אעזור לכם להחליט מה בדיוק להזמין ואגיש לכם לשולחן - והכל טרי, טעים ותמיד מוגש בחיוך מכל הלב".

המקום כשר בהשגחת רבנות אילת.

'חומוסוף', המלאכה 5 (צמוד ל'סוד של שושנה'), טלפון: 777992120, שעות פתיחה: א-ה 08:30 עד שנגמר החומוס, שזה קורה בסביבות 17:00. שישי - 08:30-14:00. משלוחים וטייק אווי: יש. ב'חומוסוף' מכבדים כרטיסי 'סובוס'. אהבתם? היכנסו לעמוד הפייסבוק 'חומוסוף', עשו לייק והתעדכנו בכל המבצעים וההפתעות שדן מכין לכם.

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש