אסטרולוגיה - צילה שיר אל

מאת: או-מד מדיקל ● 13/1/2016 11:25 ● ערב ערב 2741
מנחת קבוצות - יועצת אישית וזוגית
אסטרולוגיה - צילה שיר אל

טיפ לילידי  מזל השבוע

הכוכב מרקורי המביא איתו בעיות תקשורת מבצע את נסיגתו במזל שלכם ולכן חשוב כפל כפליים להיות קשובים לאנשים המבקשים את קרבתכם, כדי לא לעשות טעויות.

 

טלה

בשבוע הקרוב יש לכם יכולת לבלוט במקום העבודה וזאת בגלל ריבוי כוכבים בבית הקריירה שלכם. זוהי תקופה בת חודש שבה תאלצו להתמודד עם נושאים נוספים בתחומי העבודה שבה יידרשו את החלטתכם ואת עשייתכם באופן שגם אתם לא תמיד תהיו שלמים עם עובדה זו כיוון שהיא חורגת בזמנה מהתוכניות הראשוניות שתכננתם לשם כך.

 

שור

הכוכב מארס המביא איתו עשייה נמצא אצלם בבית הקריירה וגורם לכך שאתם לא בטוחים שאתם יכולים לעמוד בכל הדרישות שאנשים דורשים מכם בנושאים אלה ולכן אתם מרגישים שאתם קצרי רוח מהרגיל ולעיתים אף מגיבים בצורה אימפולסיבית הרבה יותר ממה שהייתם מגיבים בזמן אחר. הרשו לעצמכם לקיים שיחות שיעזרו לכם להתמודד ולהגיד מה שאתם באמת רוצים, בצורה נינוחה.

 

תאומים

הכוכב נפטון שמביא איתו חוסר וודאות נמצא בבית הקריירה שלכם ומביא אתכם לתקופה שבה תחום זה לוט במקצת בערפל. יש לכם תוכניות שעדיין אינכם מצליחים לממש אותם כיוון שעדיין לא סגרתם את כל הקצוות עם האנשים שיכולים להשפיע על מטרותיכם. מאחר ואתם נמצאים בתקופת ביניים בחיים, זהו בדיוק הזמן לחשוב קצת יותר לעומק מה מתאים לכם לעשות.

 

סרטן

במקום העבודה שלכם צפויים שינויים פתאומיים שלא תכננתם אותם מראש ולמרות שקשה לכם עם עובדה זו הרי שבסופו של דבר תבינו שהכול היה לטובה. מומלץ לכם להשתמש בכל האמצעים שעומדים לרשותכם על מנת לגרום לאחרים להיות איתכם בתמימות דעים לגבי כל הנושאים שבהם אתם שואפים לעשות שינוי. אל תחששו כיוון שמבחינה כלכלית תצליחו לעמוד בכל ההוצאות.

 

אריה

הכוכב יופיטר שמביא איתו שגשוג מבקר אצלכם בבית הכספים ולכן יש לכם הזדמנויות להתחלות חדשות בנושא זה. ואולם כוכב התקשורת מבצע את נסיגתו בזמן זה בבית העבודה שלכם כך שאתם מתלבטים מה לעשות ואם כדאי לשנות. ייתכן ותבינו שכדי להצליח בחיים מבחינה כלכלית אינכם צריכים לעשות שינוי במקום העבודה, אלא שינוי בהערכות הכספית.

 

בתולה

אתם יכולים ליהנות לגמרי מכל תוכניותיכם במיוחד בגלל העובדה שכוכב השפע מבקר הפעם במזל שלכם. ואולם בגלל שכוכב התקשורת מרקורי שהוא גם הכוכב שלכם נמצא בנסיגה , נראה שכדאי ומומלץ להשהות החלטות ולחכות עד לסיום הנסיגה כיוון שרק אז דברים יחזרו לסדר הגודל הטבעי שלהם ואתם תוכלו לגבש החלטות בצורה עניינית ואפילו אסרטיבית.

 

מאזניים

בחודש הקרוב תהיו עסוקים עם ענייני משפחה כיוון שנושאים רבים עדיין לא פתורים צלכם בתחום זה. על פניו ולמראית עין אתם משדרים שהכול בסדר ואולם כל מי שקרוב אליכם יודע ורואה מה המחיר שאתם משלמים עבור שלימות התא המשפחתי שאתם כל כך דואגים לטפח. גם צעירים מכם במשפחה עדיין זקוקים לכם ונראה שתהייה לכם היכולת להשקיע בהם זמן איכות.

 

עקרב

הכוכב מרקורי נמצא אצלכם במקום המקושר עם הסביבה הקרובה ולכן נראה שהחודש הקרוב ימצא אתכם קרובים יותר למקום המגורים שלכם וגם החיים יהיו כאלה שידרשו מכם את זמנכם על מנת לעזור ולטפח למי שזקוק לכם בפרק זמן זה של חייכם. מבחינה כספית זוהי תקופה שנראה שאינכם חושבים על כסף, אך בקרוב תאלצו להתמודד עם נושאים אלה.

 

קשת

בחודש האחרון היה לכם קשה במיוחד ועדיין קשה לכם בגלל העובדה שאתם מתמודדים עם תחומי חיים שעד היום לא טיפלתם בהם והאירועים בחיים גורמים לכך שהנה עכשיו אתם מוכנים לקחת אחריות על עצמכם. לא תהיו מוכנים לשתף פעולה יותר עם אנשים שלא נמצאים עבורכם באמת  ותעדיפו להישאר לבד מאשר ביחסים שאינם אמיתיים.

 

גדי

כוכב התקשורת מרקורי נמצא במזל שלכם ומבצע שם את נסיגתו ומאחר ואתם אנשים שמאוד חשוב לכם להיות נאמנים לכל מוצא פיכם, הרי שעכשיו עם נסיגת הכוכב יש לכם תחושה שהדברים אינם זזים כפי שאתם רוצים. אנשים שהייתם בטוחים במילה שלהם כלפיכם אינם עומדים בהתחייבויותיהם ועובדה זו מאוד מתסכלת אתכם. מבחינה כספית אין לכם מה לדאוג – חכו עד להתיישרות הכוכב.

 

דלי

הכוכב מרקורי שאחראי על חשיבה  ותקשורת מבצע את נסיגתו הפעם בבית תת המודע שלכם ולכן נראה שיש לכם יותר צורך להיכנס לשריון הפנימי שלכם ולהיות עם עצמכם. אתם מרגישים שמשהו עובר עליכם , אך אינכם יודעים להגיד בוודאות מהו דבר זה ולכן מומלץ לכם שעד אשר תהיו בטוחים ועד אשר הכוכב יתיישר בסוף החודש, לא תבצעו שום מהלך משמעותי.

 

דגים

הכוכב וונוס נמצא אצלכם בבית תת המודע ומאחר ויש ניגודים משמעותיים בין שני כוכבים אלה, הרי שמומלץ וחשוב לכם להבין את המניעים הפנימיים שלכם בכל הקשור למערכות יחסים , כדי שתוכלו להמשיך ולתפקד בצורה נעימה. בכל מקרה, עליכם להיזהר מלהעביר תחושה שאין לסמוך עליכם, ומומלץ לכם לשתף פעולה על מנת לא לגרום לצד שכנגד להרים ידיים ולוותר עליכם.

 

 

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק

מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורט

 

חדשות אילת 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש