שובה של ה'אימפריוס'

מאת: או-מד מדיקל ● 13/1/2016 16:55 ● מה נשמע 426
רגע לפני שיתחילו לחדד את המוח וייצאו בדרך לתכנות רובוט חדש, קיבלו חניכי נבחרת הרובוטיקה של בית הספר 'גולדווטר'- 'האימפריוס 5291', נבחרת הרובוטיקה הצעירה הטובה בעולם, את פרטי המשימה היישר מנס"א בו זמנית עם שאר הנבחרות בעולם. גם השנה ייאלצו הצעירים לעבור את משוכת התחרות הארצית לפני שיעלו שוב על מטוס לארצות הברית
שובה של ה'אימפריוס'

לאחר שזכתה בתואר העולמי כנבחרת הרובוטיקה הצעירה הטובה ביותר בעולם, התכנסה בשבת האחרונה נבחרת הרובוטיקה של בית הספר 'גולדווטר' – 'אימפריוס 5291', באודיטוריום בית הספר, וצפתה בשידור הישיר מנאס"א, במסגרתו הועברו לנבחרת פרטי המשימה עליה יתמודדו בתחרות הארצית שתיערך ב – 8.3 בהיכל 'מנורה' בתל אביב. בפרטי המשימה שהועברו בו זמנית לכל הנבחרות מכל העולם, הוגדר המפרט הטכני של הרובוט אותו תידרש הפעם הנבחרת לבנות, וכן מרכיבי המשימות אותן על הרובוט לבצע. את אירוע החשיפה כיבדו אל"מ במיל' אביהו בן נון, נשיא ומייסד 'פירסט ישראל', ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי וד"ר דרורי גניאל, ראש מינהל שח"ק, שיזם ביחד עם נציג מגבית קנדה באילת – ריצ'ארד סאמרס את הבאת התכנית לאילת לפני 6 שנים.

נבחרת הרובוטיקה 'Emperies 5291 מבית הספר 'גולדווטר', בניהולה של אפרת זקס, זכתה בשנת 2014 בפרס ה- Rookie All Stars העולמי, והוכתרה כנבחרת הרובוטיקה הצעירה הטובה בעולם, זאת לאחר שזכתה במקום הראשון בתחרות הרובוטיקה הארצית- FRC' וייצגה את ישראל בתחרות העולמית, שנערכה בסנט לואיס שבארה"ב. מרגע חשיפת המשימה ועד להצגת הרובוט בתחרות הארצית במרץ,  יש לנבחרת שישה שבועות לבנות את הרובוט. הזוכים בתחרות הארצית יעפילו לתחרות העולמית שתיערך בסנט לואיס.

גם נבחרות בית הספר מכיתות ז'-ט' נחשפו למשימות האתגר לבניית רובוט 'מלגו'. שתי הקבוצות, קבוצת E.R.T 383, וקבוצת 'טוקסיק  בילדרס 752' תתחרינה בתחרות המחוזית שתתקיים בדימונה       ב-2.2.2016. הקבוצה שתזכה, תעלה לתחרות הארצית שתתקיים בהיכל 'מנורה' ב- 7.3.2016.

 

 חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש