דרקנס - אטרקציית הפחד הגדולה בישראל – הלוגו ככותרת

מאת: אביבה דקל ● 8/3/2016 20:14 ● ערב ערב 2749
צילום:  ליאב פלד ורון בן נעים / אוהבים לפחד? בואו ל'דרקנס', מבוך האימה הגדול ביותר בישראל
דרקנס - אטרקציית הפחד הגדולה בישראל – הלוגו ככותרת

לפחד יש כח משיכה העובד על קהלים גדולים, ולראיה - המספר הגדול של סרטי האימה, ספרי מתח מפחידים ואטרקציות פחד בצורת תעלות, חדרים מפחידים וגם טירות ענק בהן שולטים רוחות ושדים, וכולם מצליחים למשוך קהל רב האוהב את ההתרגשות שבפחד. ממלכת הפחד 'דרקנס' היא הגדולה בישראל, משתרעת על שטח של 400 מ"ר, ובעלי לב חלש מוזהרים שלא להיכנס אליה. 
ל'דרקנס' יש מקום של כבוד בעולם הפחד והיא ממוקמת במקום ראשון בקטגורית מרכזי הבידור והמשחקים וזוכה לציון של חמישה כוכבים על ידי האפליקציה -TRIP ADVISOR   הנפוצה ביותר בין התיירים. 'דרקנס' הפכה למקום בו מבקרים סלבריטאים רבים המגיעים אליו כמעט בכל פעם שהם באים לאילת. בין הסלבריטאים שביקרו במקום: לירן שטראובר - שוער נבחרת ישראל, יעל פוליאקוב השחקנית, מושיק גלאמין המעצב ועוד רבים וטובים. 
את האטרקציה הקים ויזם מיורי מכורש תושב אילת. תכנון  הדמויות, ייצורן והקמת המקום ארכו כשלוש שנים. את ייצור הדמויות שלו מסר לחברה הטובה ביותר בתחום - חברה המתמחה במבוכי אימה ומפיקה תפאורות לסרטי אימה מפורסמים כמו 'המסור' ו 'הטינה'.
לפני ארבע שנים, נפתח ה'דרקנס' באילת לקהל, ומרגע שנפתח - הוא מושך אליו את כל האוהבים להתרגש מפחד מהארץ ומהעולם. 
האטרקציה מורכבת מ- 24 חדרי אימה. הנכנסים למסלול הפחד צועדים כחמש עשרה דקות לאורכו כשבכל פינה מחכות להם כל הפוביות האפשריות – זוחלים שביניהם נחש ענק, ג'וקים, כלבים אימתניים, מפלצות, מכשפות, בתי קברות, שדים, רוחות, תהום הפוערת פיה לרגלי המבקרים ועוד אשליות מפחידות, כולן בהשראת 'ליל כל הקדושים' אותו חוגגים מדי שנה בארצות הברית. הרמה של הפחד גדולה יותר מבמקומות אחרים בעולם, שכן היא מיועדת בראש ובראשונה לקהל הישראלי הקשוח שקשה מאד להפחידו. הסיוט ב'דרקנס' משתנה ללא הרף ולעולם לא תצליחו לנחש מאין יגיע הפחד הבא ואם הוא נגרם על ידי דמויות מלאכותיות פרי דמיונו של מיורי, או על ידי שחקנים בשר ודם מחופשים שעושים הכל כדי להפחיד אתכם. לאורך המסלול קורים דברים מטורפים שגרמו לא אחת ללקוחה להתעלף, או אפילו – ותסלחו לי על הביטוי - 'לעשות במכנסים' מרוב פחד, וזכור לעובדי המקום המקרה של גבר אמיץ וחסון שדחף את בת זוגו לכיוון אחד השחקנים המחופשים ונמלט מהמקום כשהוא משאיר אותה להתמודד בעצמה עם גורלה. 
לחדרי האימה לא נכנסים לבד, מומלץ להיכנס בקבוצה של עד 6 אנשים. לאורך המסלול מלוות את המבקרים ארבע מצלמות המתעדות את התגובות שלהם ובסוף המסלול, יחכה להם דיסק למזכרת שיוכלו לרכוש ולקחת הביתה ולצפות בתגובות שלהם.
'דרקנס' פועלת בהצלחה מרובה מיום שנפתחה, ועל לקוחותיה נמנים לקוחות חוזרים רבים. המחיר לאדם ב'דרקנס' הוא -59 ₪ לאדם ולתושבי אילת -50 ₪ לאדם.

 

 

 


כתובת: מרכז שלום, שד' התמרים, ליד בנק דיסקונט. טלפון: 08-6343536. פתוח: א'-ה' 18:00-02:00, שישי 11:00-16:00, שבת  20:00-02:00. להתרשמות היכנסו לאתרים ב'יו טיוב' וב'פייסבוק' DARKNESS EILAT, ולאתר של המקום .WWW.DARKNESS.CO.IL


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש