אסטרולוגיה - צילה שיר אל

מאת: איציק אדרי ● 8/3/2016 20:31 ● ערב ערב 2749
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה    -     נומרולוגיה  -    טארוט                       zila@012.net.il    טל, 2248626- 052
אסטרולוגיה - צילה שיר אל
תחזית לתאריכים שבין ה- 10.3.16-16.3.16

טיפ לילידי השבוע

אתם נמצאים בתקופה מאוד מעניינת אך גם עמוסה, כיוון שמרבית הכוכבים נמצאים במזל שלכם ולכן מומלץ לכם לפעול בשיא האנרגייה אך לארגן לכם סדרי עדיפויות.

 

טלה

כוכבים רבים נמצאים אצלכם במקום המקושר עם תת המודע ולכן מומלץ לכם לבדוק את המתרחש סביבכם באופן שבו מומלץ לכם להיעזר באינטואיציה הטבעית שלכם כדי לקבל תשובות איך להתנהג בנסיבות שיווצרו. גם אם ההיגיון יאמר לכם אחרת, במידה ותקשיבו לתחושות הבטן שלכם, תדעו שאתם פועלים בדרך הנכונה ביותר לממש את מטרותיכם. זה הזמן לגייס את המשאבים העומדים לרשותכם כדי להצליח בעבודה שלכם.

 

שור

זוהי תקופה מעולה מבחינה חברתית למימוש תוכניות אישיות שיגרמו לכם להצליח בחברה ולהיות יותר מקובלים בה. זה גם הזמן לתכנן נסיעה כלשהי למקום רחוק על מנת להתרענן ואחר כך לחזור באנרגיות מחודשות ולפעול למען המטרות האישיות שלכם. ייתכן ותיאלצו לבקש עזרה מקרובים וממכרים שיעזרו לכם במימוש תוכניותכם העתידיות. בחודש הבא תוכלו לשוב לפינה הקבועה שלכם ולהתרווח.

 

תאומים

הכוכב מארס שמביא איתו הרבה אנרגיה ייכנס השבוע לבית השותפויות שלכם ויבחן אתכם בנושא זה. ייתכן והחיים יביאו אליכם נושאים חשובים שבהם תצטרכו להתעמת עם הקרובים לכם ולא תוכלו להתחמק מלהגיע להחלטות. בית הקריירה שלכם יהיה עמוס בכוכבים כך שנראה שאחת ההתלבטויות שלכם תהייה בין מה שאתם מוכנים להשקיע בעבודה ובין היכולת שלכם להשקיע ביחסים בין אישיים.

 

סרטן

הכוכב מארס שמביא איתו אנרגיה רבה נכנס אליכם לבית הבריאות והעבודה ולכן בחודשים הקרובים מומלץ לכם להיות קשובים מאוד לעצמכם ולאנרגיות שלכם בכל מה שקשור למימוש תוכניותיכם המקצועיות. זה בדיוק הזמן הנכון להשקיע את כל כולכם בעבודה ולקצור את הפירות של התקופה האחרונה שבה השקעתם מעצמכם מעל ומעבר. תקבלו את מלוא העזרה מהסביבה הקרובה.

 

אריה

בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב מארס שמקושר עם עשייה פיזית אל בית היצירה שלכם ועובדה זו תסב לכם נחת כיוון שסוף סוף תרגישו שאתם רוצים לבטא את היצירתיות הטמונה בכם. תהייה לכם יכולת אישית טובה מאוד לבטא את עצמכם ואת תחושותיכם דרך יצירתיות לסוגיה השונים. מבחינה כלכלית תתחילו להרגיש רווחה ואף גאווה, כיוון שסוף סוף תרגישו שאתם מתוגמלים בהתאם.

 

בתולה

בית השותפויות שלכם עמוס בכוכבים עובדה שמלמדת על כך שזה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לממש את תוכניותיכם ולהשקיע את מירב המאמצים כדי לגרום גם לסובבים אתכם להאמין בתוכניותיכם. נראה שבתקופה הקרובה אתם עומדים להיות מתוגמלים במלוא החופן בהמשך ישיר להשקעה שלכם בשנה האחרונה ובהחלט ייתכן שזהו פתח לעוד התחלות חדשות, טובות ומרגשות.

 

מאזניים

בית העבודה שלכם בשבוע הקרוב יהיה עמוס בכוכבים כיוון שנראה שאנשים רבים יבקשו את עזרתכם וינצלו את היכולות שלכם לטובתם. מאחר ואתם יודעים לעמוד על שלכם הרי שברור מאליו שתבקשו כסף עבור השירות שאתם נותנים , כך שכל הצדדים יהיו מרוצים. מבחינה אישית אתם עדיין שוחרים לחופש האישי שלכם ומסרבים להיכנס למסגרות לוחצות ולכן זה בדיוק הזמן לנסות לשכנע את הקרובים לכם בצדקת דרככם ומחשבותיכם.

 

עקרב

בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב מארס שמביא איתו עשייה רבה אל בית הכספים שלכם. מאחר וכוכב זה יבצע גם את נסיגתו במקום זה, הרי שנראה שכל הנושא הכספי שלכם  יהיה טעון עיכובים ובהתחשב בעובדה שכבר שנה שלמה נמצא שם הכוכב סטורן וגורם לכם לקשיים כלכליים, ייתכן אף שתחושה זו תועצם. מומלץ לכם לתכנן את העשייה שלכם בצורה שכזו שתוכלו להסתדר כלכלית בצורה סבירה, עד לחודש יוני .

 

קשת

הכוכב מארס שמביא איתו עשייה רבה נכנס השבוע למזל שלכם וגורם לכם לרצות לעשות דברים רבים שדחיתם אותם עד עכשיו. זה בדיוק הזמן לתכנן את המעשים שלכם בקפידה ולגרום לכך שבכל תקופת נסיגת הכוכב , הווה אומר עד לסוף חודש יוני תפעלו למימוש תוכניות שדורשות מכם אנרגייה פיזית וכוחות שמעבר למקובל באופן רגיל עבורכם. היכולת שלכם לעמוד בהתחייבויות גבוהה עכשיו מתמיד.

 

גדי

הכוכב מארס נכנס אליכם לבית המקושר עם תת המודע ולכן בחודשים הקרובים תהיו מחוברים יותר אל תחושות הבטן העמוקות שלכם במטרה להבין ולקבל את מה שאינכם יכולים לשנות ולחיות עם עצמכם בשלום. נראה שלאחרונה אתם חווים תחושות לא פשוטות שמחברות אתכם לקשיים שחוויתם בתקופות אחרות בחיים שבהם נדמה לכם שלא היתה לכם שליטה על חייכם. חיבור זה יהיה מבורך וייתן לכם את הפתרונות הדרושים.

 

דלי

כוכבים רבים נמצאים אצלכם עכשיו בבית הכספים עובדה שגורמת לכך שההתנהלות היומיומית שלכם קשורה מאוד במצב הכלכלי שלכם ולכן זה לא הזמן להיכנס להתחייבויות מעבר לאלה שכבר יש לכם. נראה שתצליחו להתמודד בהצלחה עם כל המחויבויות שלקחתם על עצמכם, אך ביחד עם כך ייתכן ותהיו מודאגים מעבר לרגיל וזאת בגלל שעדיין אינכם מוכנים לקבל עצת אנשים מקצועיים.

 

דגים

מאחר ומרבית הכוכבים יבקרו השבוע ובמשך כל החודש הקרוב במזל שלכם נראה שזוהי תקופה מאוד עמוסה עבורכם שבה יש לכם יכולת לתקשר עם הקרובים לכם ולממש את עצמכם. בנוסף השבוע יהיו לכם רגעים רבים של פינוקים שבה המשפחה הקרובה לכם תנסה לפנק אתכם ולגרום לכם להרגיש טוב עם עצמכם בתקופת יום ההולדת . השתדלו לקחת פסק זמן מהעבודה ולנוח כמה שאתם יכולים להרשות לעצמכם.

 

 

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה  אסטרולוגית.

  

 

חדשות אילת 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש