כל המבצעים, הטרנדים והעיצובים שרק יצאו מהתנור

מאת: או-מד מדיקל ● 9/3/2016 11:05 ● ערב ערב 2749
כל המבצעים, הטרנדים והעיצובים שרק יצאו מהתנור

ג'ק קובה 

 

 

כשמזג האוויר האביבי נכנס גם מתחת לבגדים, נשאר רק לבחור, ימין או שמאל?

להשיג ב'ג'ק קובה'.

 

כתובת: פארק הקרח קומה שנייה טל: 050-8894571.

 

סקופ 

 

 

 

מבצע משתלם במיוחד ברשת נעלי SCOOP:

 

כל החנות החל מ- 29.90₪ על נעלי הנשים, הגברים והילדים.

המבצע תקף לדגמים המשתתפים במבצע.

המבצע עד גמר המלאי.

 

כתובת: שביל פעמי שלום 9, בנין הספירל, ליד הגשר בטיילת הצפונית, טלפון: 08-9283555.

 

 

טרקלין חשמל

 

 

לקראת חג הפסח, משיקה חברת 'בריאמג', המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי חשמל לבית ולמטבח, מגוון של מכשירים לבית ולמטבח, ממיטב המותגים אותם היא מייבאת ומשווקת, ביניהם: LG, BEKO, KENWOOD, HOOVER, DeLonghi, BRAUN, Babyliss, ועוד

 

בין המוצרים החדשים: KENWOOD PURE JUICE

 

מכונה ביתית לסחיטה איטית של מיצים מפירות וירקות קשים. הדור המתקדם של מסחטות המיץ, שנוצר בכדי לתת מענה לצורך בתזונה בריאה המשלבת את מרב משאבי הטבע ודוגל ב-100% צריכה של מיץ טבעי, עם מקסימום ערכים תזונתיים, בצורה הטבעית ביותר.

מהירות הסחיטה איטית במכוון, על מנת למנוע חמצון של הפרי או הירק הנסחט ולשמור על הערכים התזונתיים המרביים. כתוצאה מהסחיטה האיטית, המכונה מצליחה לסחוט כ-84% מהמיץ ולשמור על ערכיו התזונתיים של הפרי או הירק הנסחט ולשמר מקסימום טעם, צבע וחיוניות.

המכונה מעוצבת בצורה קומפקטית וניתן להציבה על משטח השיש במטבח הביתי. גובה – 41 ס"מ, רוחב – 19 ס"מ, עומק – 15 ס"מ. מצוידת במיכל בגודל 1.3 ליטר, לאיסוף שאריות מהסחיטה, בהן נמצאים הסיבים התזונתיים ומיכל לאיסוף המיץ – 1 ליטר ומסנן מיוחד כפול לסינון עדין במיוחד. בצבעי לבן/אפור. חלקי המכונה ניתנים לשטיפה במדיח.

 

את כל אלה ואחרים ניתן למצוא ב'טרקלין חשמל' במרכז 'ביג'.

 

 

נייקי

 

 

סניף 'נייקי' 'מול הים' באילת יוצא במבצע 20% הנחה על קולקציית אביב-קיץ 2016!

 

תושבי אילת נהנים מהנחה בהצגת תעודת תושב, ואילו אורחי העיר יקבלו שובר הנחה על סך 20% הנחה לקנייה ב'נייקי', בכל קנייה באחת מחנויות 'סקאל' באילת.

בין הפריטים המשתתפים במבצע: טייצים, חולצות מנדפות זיעה, אימוניות, שורטס, טופים, גרביים, ונעליים וכו'.

כתובת: רחוב הפלמ"ח 1, קניון מול הים, אילת – קומה מינוס 1.

 

מתחם הכל בו לרכב

 

 

צמיגים הם הקשר הישיר של המכונית עם הכביש. אחיזת הכביש בפניות, בבלימות, בכבישים רטובים ובמצבים קיצוניים היא נגזרת ישירה של איכות הצמיגים ברכב

 

במתחם ה'כל בו לרכב' בו ניתן למצוא פנצ'רייה מקצועית ביותר, אביזרים ומתחם שטיפה לרכב - כל זה מבית 'ארנון שיווק דלקים ושמנים בע"מ'. במקום תוכלו למצוא מבחר רחב של צמיגים וג'אנטים לרכב של החברות המובילות בעולם ביניהן: GOODYEAR, קונטיננטל, מישלין, דנלופ, טויו ועוד.

 

מבחר צמיגים החל מ-160 ₪ בלבד.

 

 

כתובת: הכרמל 10, תחנת הדלק צוף ים אילת. טלפון: 08-8616404

 

 

קפה גרג 

 

 

רשת 'גרג קפה' מנדבת:  מתכון אוזני המן במילוי פרג ושוקולד בניחוח הדרים

 

לקראת חג פורים, מציעה רשת 'גרג קפה' מגוון מילויים לאוזני המן: פרג ללא סוכר, פרג, שוקולד, חלווה ועוד, ובנוסף - מתכון אוזני המן במילוי פרג ושוקולד בניחוח הדרים.

 

רכיבים – מתכון לכ- 30 יחידות: 600 גרם קמח, 200 גרם סוכר, 400 גרם חמאה, קורט מלח, חצי כפית תמצית וניל, 2 ביצים וגרידת תפוז מתפוז אחד.

 

רכיבים למילוי פרג: 520 גרם חלב, 500 גרם פרג, 150 גרם פירורי עוגיית חמאה, 100 גרם סוכר, 100 גרם דבש, גרידת תפוז, 300 גרם שוקולד מריר.

 

אופן הכנת המילוי: יש לבשל את החלב, הסוכר, הדבש, גרידת התפוז והמלח עד לרתיחה. מוסיפים את הפרג ומבשלים עוד כשתי דקות. יש להוסיף את פירורי עוגיית החמאה והשוקולד ולערבב היטב עד להמסת השוקולד ולצנן במקרר.

 

אופן הכנת הבצק: יש לשים בקערת מיקסר עם וו גיטרה את החמאה, סוכר, תמצית וניל, גרידת התפוז ולערבב למסה אחת. מוסיפים ביצה אחת ומערבבים היטב ולאחריה - את הביצה השנייה. לבסוף יש להוסיף את הקמח, לערבב היטב עד למסה אחידה - לקרר כשעה.

 

יש לרדד את הבצק על שולחן מקומח לעובי של 3 מ"מ ולקרוץ עיגולים, מכניסים את המילוי וסוגרים לצורת משולש. יש לאפות בטמפרטורה של 160 מעלות כ- 20 דקות ולפזר מעט אבקת סוכר מעל.

 

מחיר: 3 ₪ ליחידה.

 

קפה גרג, מרכז 'ביג' אילת. כשרות בית יוסף. טלפון: 054-948-9980.

 חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש