דוקטור דג- פאן ספא – המקום שיטפל בכפות הרגליים שלכם וישפר את מצב רוחכם!

מאת: אביבה דקל ● 30/3/2016 14:01 ● ערב ערב 2752
צילום: שירלי רוזנס / הסתובבתם בטיילת, התעייפתם והרגלים כואבות? הגיעו למתחם 'בית הגשר' ('בצל ירוק' לשעבר, מול הכדור הקופץ), שם מחכה לכם 'דוקטור דג' - ספא הדגים המקורי והמקצועי בישראל. בבריכות הטיפוליות שבמקום גרים יותר מ- 6,000 דגיגונים שיעשו פדיקור לרגליכם העייפות, יסירו מעליהן את העור היבש ותוך כדי יבצעו עיסוי לכפות רגליכם שיזרז את מחזור הדם וישכיח מכם את הכאב של היומיום. בנוסף תוכלו להתפנק על ספות עיסוי משוכללות לעיסוי בתלת מימד, תחנת פוט מסאז' לעיסוי מדהים של כפות הרגליים, פדיקור מקצועי, מניקור, מריחת לק וטיפולי פנים!
דוקטור דג- פאן ספא – המקום שיטפל בכפות הרגליים שלכם וישפר את מצב רוחכם!

אמיר רוזנס, הבעלים של 'דוקטור דג', נתקל בקונספט של פדיקור באמצעות דגי גרה רופה בעת טיול ביפן והיה הראשון להביא את הדגים האלה לישראל לפני כשבע שנים. דגי הגארה רופה המקוריים שלו הם דגים חסרי שינים המסירים את העור היבש מכפות הרגלים בעזרת נשיקות. הטיפול הוא אורגני ללא כל כאב ואידאלי לעייפים ולסובלים מבצקות וכאבים ברגלים. ספא הדגים של 'דוקטור דג' בנוי בהתאם לקונספט המקורי ביפן על פי דגם של מכון טיפולים יפני ועומד בתקן מחמיר מאד של משרד הבריאות היפני הידוע בקפדנותו ומשלב טיפול לכף הרגל וחוויה של פינוק וצחוק. ב'דוקטור דג' אפשרות לטיפול באקווריומים אישיים ופרטיים ויש גם אפשרות ליהנות מהטיפול בקבוצה בבריכה גדולה בה חיים כאמור כששת אלפים דגים בוגרים. היחס הוא כ-200 דגים לכל כף רגל ולכן הטיפול ב'דוקטור דג' הוא אינטנסיבי ומהיר יותר מאשר במקומות אחרים. טיפול של רבע שעה ב'דוקטור דג' שווה לטיפול של שעה במקום אחר. המים באקווריום האישי מוחלפים אחרי כל מטופל ובבריכה הקבוצתית הם מוחלפים מדי עשרים וחמש דקות בערך, כך שכל לקוח מקבל מים נקיים שבנוסף לכך עברו סטריליזציה מיוחדת באמצעות מערכות חיטוי מהמתקדמות והמובילות בתחום. 

הטיפול מעולה ביותר לרגליים נפוחות ובצקתיות, ורבים מתושבי אילת ומהמבקרים בה אימצו להם מנהג להגיע באופן קבוע  לספא של 'דוקטור דג' ולתת לדגיגונים לטפל בכפות הרגלים שלהם.

ב'דוקטור דג' עורכים בתיאום מראש אירועים לקבוצות בכל הגילאים - ימי הולדת, מסיבות גיבוש, מסיבות רווקים ורווקות ועוד, ואם אתם מעדיפים לחגוג את האירוע במקום אחר ועדיין ליהנות מטיפולי הדגיגים, ניתן להביא אקווריומים של 'דוקטור דג' גם לאירוע שלכם בכל מקום בו תבחרו לחגוג.

'דוקטור דג' הוא גם חנות המפעל של URIEL החברה המובילה בעולם לאביזרים אורתופדיים הנותנים פתרון לכל בעיה בכפות הרגליים. פתרונות סיליקון לבעיות כמו דורבן, בליטת עצם הבוניון, יבלות, שפשופים ופטנטים שונים כמו גרבי פדיקור ללילה, מוצרים שונים לסוכרתיים ועוד. המחירים של האביזרים האלה שווים לכל כיס והם עוזרים להפטר ממכלול בעיות.

אז למה אתם מחכים? הגיעו לספא של 'דוקטור דג' ותנו לעובדים הנחמדים במקום לפנק אתכם!  כל הפאן נמצא שם!

 

 

הספא פתוח כל יום בשבוע כולל סופ"ש, בין השעות 10:00-22:00.
כתובת: מתחם בית הגשר, מול הכדור הקופץ, בצמוד לכספומט.
טלפון: 077-5145004.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש