תפנית נוספת בהתמודדות המשפטית בין קבוצת 'ביג' למרכז הקניות החדש בפארק אופירה, ששמו כבר לא ברור מרוב שינויים ומחיקות. בית המשפט קיבל את טענתה של קבוצת 'ביג' כי תוספת האותיות באנגלית 'gest', שנעשתה בלוגו 'ביג אאוטלט' היא ביזיון ההחלטה שאסרה על מרכז הקניות בפארק אופירה לעשות שימוש בשם BIG. במענה להחלטת בית המשפט, החליטו במרכז הקניות החדש, להסיר את האות האמצעית במילה BIG ולהחליף אותה בנקודה. כעת, הלוגו נושא את הכיתוב המעניין: OUTLET B. G gest. הבעלים של מרכזי הקניות בפארק אופירה: 'קבוצת ביג' היא זו שעושה שימוש בפלטפורמה שלנו"