מיסטיקה

מאת: הלורד אריסטו ● צילום: או-מד מדיקל ● 16/9/2016 08:51 ● מה נשמע 461
טור מיסטיקה
מיסטיקה

 

לורד אריסטו יום נעים ושלום לך.

 

אני כותבת אלייך מכתב מרגש זה ומקווה שתוכל אתה כמדיום אמיתי להיות לי לעזר. אינני תושבת העיר שלך או 'הנסיכות', כפי שאתה בצורה מקסימה תמיד כותב על אילת, ואתה צודק, אם מונקו נסיכות, מדוע שאילת, שגר בה נסיך כמוך לא תהיה הנסיכות היהודית שלנו? אני גרה בירושלים, אבל בת דודתי גרה באילת ואצלה שמעתי עלייך רבות. אחותי עליה השלום, אחותי התאומה והאהובה- עליזה היה שמה, הלכה לעולמה ככה לפתע פתאום בלי שום מחלה או סימן לבעיה כל שהיא. היא הלכה לישון שמחה ועליזה לאחר מסיבת יום ההולדת לנכד שלה, ופשוט בבוקר לא התעוררה. מאז אני כמובן מרגישה בודדה מאוד, עצובה מאוד, היא חסרה לי בצורה שאי אפשר להבין. כאילו שהחצי שלי לא קיים עוד. אני אלמנה כבר הרבה שנים, הבן שלי חי באוסטרליה והיא הייתה עבורי הכל בעולם הזה. מאז מותה, לפני כחצי שנה, אני חולמת אותה כל הזמן וגם מרגישה שהיא בבית עמדי. בחלומות היא כל הזמן אומרת לי – "בואי אלי, טוב כאן", ולורד זה מאוד מבלבל אותי וגם מפחיד אותי. אני לא מבינה מה היא רוצה. האם רע לה שם בלעדי? או שהיא מנסה לומר לי שבקרוב גם אני צריכה למות. אני רק בת 68, תודה לאל בריאה, ומאוד רוצה דווקא להיענות לבקשתה של כלתי להגיע לגור שם איתם באוסטרליה. אשמח אם אתה תיפגש איתי ותוכל לעזור לי.

 

חברה יקרה.

 

כמה עצוב לאבד אחות אהובה כל כך, ובטח אחות תאומה, שהייתן גם אחיות וגם חברות כה קרובות אחת עם השנייה. לבטח היא אהבה גם אותך מאוד. אכן גם בקלפים שלך וגם בתקשור עם הנשמה של אחותך, היא ביקשה ממני לומר לך שיש לך השבח לאל עוד שנים רבות לחיות, ושאת באמת צריכה לנסוע להצטרף לבנך ומשפחתו. היא נמצאת בעולם הבא, וטוב לה שם מאוד, אבל זה עדיין ממש לא הזמן שלך להגיע אליה לשם. היא שומרת עלייך משם, ותמשיך להיות אתך בקשר בחלומות. הרבה בריאות ושנים ארוכות חברה יקרה, ונסיעה טובה ומוצלחת לך לאוסטרליה, זו ארץ מקסימה ואין לי ספק שתיהני שם מאוד.

חשוב לי לכתוב לכולם, שכמתקשר יהודי, אסור לי להפריע לנשמות בעולם הבא, אבל אם הן מבקשות להשתמש בי להעביר מסרים ליקרים שלהן, אז זה בהחלט אפשרי. לכן אם מגיעים אלי לתקשור, התקשור יהיה אך ורק אם נשמה תופיע. לעולם לא אסכים להתקשר עם נשמה בלי רשותה. וגם לכם אני ממש לא ממליץ לעשות כל מיני סיאנסים. זה מסוכן ואסור. עדיף שתשתמשו ביכולות התקשור שלכם בעולם הזה בינכם, ותתנהגו כבני אדם בטוב, ביושרה, כבוד ונועם. האמינו באלוקים ובדרכו ותבורכו אמן.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש