פיקס מובייל – טובים השנים מן האחד

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 16/9/2016 08:58 ● מה נשמע 461
מחפשים לקנות, לתקן או לקבל ייעוץ בכל הנוגע לטלפון סלולרי, טבלאט, או אביזרים למכשיר סלולרי? – ב'פיקס מובייל' יידעו לענות לכם על כל שאלה, לכוון, לתקן והכל אגב מתן שירות מיקצועי, אמין וחם ● ואם תשמעו את חוות דעתם של מאות הלקוחות המרוצים, מדובר בשני 'קוסמים' שייעשו פלאים במכישירים שלכם, גם אם חשבתם שאלו כבר אבודים ● ועם עובדות לא מתווכחים
פיקס מובייל – טובים השנים מן האחד

ב- 26-8 השנה, פתחה 'פיקס מובייל' את שעריה בחנות חדשה ורחבת ידיים בשדרות התמרים. מאחורי היוזמה גיא ששון ואלדד יצחקי, ילידי אילת, שלמדו וגדלו בעיר. מעבר להיותם חברי ילדות, המשותף לשניהם הוא תחביב ואהבה לתחום אותו למדו ובו התמחו - ענף הסלולר. כל אחד מהם החל את דרכו כטכנאי בתחום הסלולר במרכז הארץ, וכשהחליטו לחזור הביתה לאילת, לא היה ספק שימשיכו בדרכם.

 

מאחדים כוחות

 

גיא פתח את 'גיא מובייל' במרכז 'מור', אלדד פתח בבית עברונה את 'אש מובייל'. לא ברור של מי היה הרעיון, אבל די מהר עלה בדעתם לאחד כוחות ואת שתי החנויות, ולפתוח מעבדה וחנות אחת גדולה משותפת, שתעניק ללקוחותיהם שירותי מעבדה מתקדמים ברמה גבוהה, לצד מכירה של כל סוגי המכשירים הסלולרים במחירים נוחים במיוחד. שני העסקים הקודמים של גיא ואלדד הצליחו לרכוש לעצמם חוג לקוחות נרחב ושם טוב, לכן, משפתחו את המעבדה והחנות הגדולה והמרווחת שלהם בשדרות התמרים, עברו אתם למקום החדש לקוחות רבים שעבדו אתם בעסקים הקודמים. גיא ששון ואלדד יצחקי כבר מוכרים היטב ב'סצינת הסלולר' המקומית, ומי שעבד איתם פעם אחת, לא יחליף אותם במישהו אחר. ואם עדיין לא הכרתם, אין ספק שמרגע שתנסו, לא תעזבו, כי לא לחינם מוגדרים השניים על ידי הלקוחות כ'קוסמים', שכן לא אחת הם הצליחו להציל מכשירים שכבר נדמה היה שהם אבודים. תוסיפו לזה את היחס האישי, השירות המקצועי והטוב והמחירים המצוינם והרי לכם כל הסיבות להישאר כאן. או כמו שהם מטיבים לתאר זאת "גם לקוח שהגיע כאורח, נשאר כבן משפחה".

אשתו של אלדד, שירה ואשתו של גיא, הילה לוקחות גם הן חלק פעיל בעסק, ואחראיות על כל הקשור במנהלה, מכירה ושירות והכל עם חיוך חם מכל הלב.

 

הכל לסלולר ועוד

 

ב'פיקס מובייל' יכולים הלקוחות לקבל שירותי סלולר, ייעוץ ועבודה מקצועית משני טכנאי הסלולר ברמות מהגבוהות בארץ, וגם לרכוש טלפונים סלולריים, טאבלטים, אביזרים, רמקולים ועוד. במעבדה המשוכללת של 'פיקס מובייל' מתקנים ונותנים שירות לכל סוגי הסלולר.  "כל דבר שעלול להתקלקל אנחנו יכולים לתקן", אומרים השנים. העבודה מקצועית ביותר, השירות אדיב ומחויך, המחירים נוחים ועל כל עבודה שמבצעים במקום מקבלים אחריות. מקצועיות, שירות אישי מחויך, אחריות, ועמידה בלוח זמנים היא הנורמה המקובלת כאן. ב'פיקס מובייל'– הכל לשביעות רצונו המלאה של הלקוח. כדאי בכל פעם מחדש להיכנס ולבדוק מה התחדש על המדפים. אז אל תחשבו פעמיים. (תדמית)


'פיקס מובייל'

כתובת: שדרות התמרים פינת רח' האלמוגים

טל: 08-6444235

פתוח: ימים א'-ה' 09:00-20:00, שישי וערבי חג 09:00-14:00


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש