הסבונים של שלי

מאת: מירב לוי דיאמנט ● צילום: או-מד מדיקל ● 1/11/2016 14:14 ● מה נשמע 468
מחפשים הפעלה מעניינת ושונה ליום ההולדת של ילדכם? רוצים להפתיע את האורחים באירוע שלכם בשי- מזכרת שונה מהרגיל? שלי יהודאין היא הכתובת עבורכם ● תופתעו לגלות איזה יצירות היא עושה מסבונים וחומרי טיפוח טבעיים
הסבונים של שלי

בסוף אוגוסט הגיעה שלי יהודאין לאילת הישר מרמת הגולן עם בעלה ושלושת ילדיה והביאה אתה עולם שלם של ריחות סבונים מיוחדים וחומרי טיפוח טבעיים עשויים צמחים, אותם אפשר לרכוש בקניה פרטנית וגם להזמין כמתנות לאורחים באירועים מיוחדים.
שלי היא אשה מיוחדת. את דרכה החלה בעיסוק ברפואה משלימה , תחום אותו למדה בארץ וגם בסין. בעבר עבדה עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים וטיפלה בנשים שאינן מצליחות להיכנס להיריון. כיום עיסוקה העיקרי הוא יצירת סבונים וחומרי טיפוח מצמחים ושמנים לאירועים שונים: ימי הולדת, בר/בת מצווה ואירועים אחרים. שלי גם עורכת סדנאות לילדים באירועים, דבר ההופך כל אירוע למשהו שונה ומהנה במיוחד.

 

 

מדוע החלטת להפסיק בטיפולים ולעבור ליצירת סבונים וקיום סדנאות?


"טיפלתי בהרבה נשים שהתקשו להיכנס להיריון והיו לי הצלחות רבות, אבל בצד ההצלחות חוויתי שוב ושוב אכזבות. נשים שטיפלתי בהן במסירות והשקעתי את כל כולי בטיפול בהן. לאחר שהטיפול הצליח, לא שמעתי מהן. ברגע שנכנסו הנשים להיריון הן ניתקו קשר ואני חיכיתי לפחות למילת תודה. זו הסיבה שהחלטתי להפסיק לטפל באנשים. אני מאוד מחוברת לטבע ולבעלי חיים, וכדי לטפל בכלבים שלי (אז היו לי שלושה), למדתי שלוש שנים ב'וינגייט' רפואה משלימה לבעלי חיים. אני מקדישה זמן רב לאימוץ והצלת בעלי חיים – כלבים, סוסים ובעלי חיים אחרים - שווטרינרים מקצועיים מרימים ידיים ומודים שאינם יכולים להציל. אני מטפלת בהם ומצליחה לגרום להם להחלים. את הכלבים אני מאמצת וכשהם מחלימים אני מוצאת להם בית חם.

 

איך הגעת לייצור סבונים?


"מתוך תחום הלימודים שלי בארץ ובסין. כחלק מהלימודים הייתי צריכה להעניק טיפולים בצמחי מרפא שונים. התחלתי לייצר סבונים מיוחדים לטיפולים ולהרגעה – מהרגעה נפשית ועד לבעיות עור קשות ואלרגיות שונות. עם הזמן הפכתי את ייצור הסבונים למקצוע ממנו אתפרנס. כעת סבונים וחומרי טיפוח הם עבודתי העיקרית. אני עובדת עם חברות רבות – בנקים, הסתדרות המורים וחברות שונות בכל רחבי הארץ. אני מכינה סבונים דקורטיביים כמתנה לאורחים בחתונות, בר/בת מצווה, בריתות וכו', הכל בתאום עם הלקוחות – סבונים מעוצבים בדמות ורדים לחתונה או יום הולדת, נעלי תינוק לבריתות, תפילין ונר לבר מצווה ועוד. אני גם עורכת סדנאות בימי הולדת לילדים, בהן הילדים לומדים את סודות יצור הסבונים וכל ילד יוצא מהסדנא עם ערכה של חומרי טיפוח כמו קרמים לפנים או לגוף וסבונים שהילד יצר בעצמו. סדנאות כאלו אני עורכת לילדים נורמטיביים וגם לילדים עם צרכים מיוחדים – אצלי כל ילד הוא ילד.

 

למה אילת?


"התחלתי את דרכי בראשון לציון, שם טיפלתי באנשים ובבעלי חיים, רקחתי סבונים וקיימתי סדנאות. בשלב מסויים של חיי הרגשתי שאני חייבת לגור במקום קרוב יותר לטבע, ועברתי לרמת הגולן עם בעלי ושלושת ילדי שהצעיר שבהם היה תינוק. שמונה שנים גרנו ברמת הגולן ובאוגוסט השנה עברנו לאילת. הילדים כבר גדולים – יובל הבכורה חיילת, רפאל בן חמש עשרה וחצי, והראל שהיה תינוק כשעברנו לרמת הגולן כבר בן שמונה.

 

ומה בהמשך?


"בינתיים אני עובדת מהבית, אבל אני מקווה למצוא בקרוב באילת מקום בו אוכל לעבוד ולקיים סדנאות ואירועים. עד אז אני מכינה סבונים וחומרי טיפוח כמתנות לאורחים באירועים ומקיימת סדנאות באירועים ומתמסרת לתחביבים השונים שלי כמו אפיה, צילום והרבה ספורט".


אז אם אתם מחפשים רעיון יצירתי ומרתק לאירוע של ילדיכם, או מתנות שונות מהרגיל כמתנות לאורחים באירועים שלכם, צרו קשר עם שלי יהודאין בטלפון 054-5221334


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש